Gå til innhold

Symbolsk mareritt om en fyr


Anbefalte innlegg

Treffer en ny mann, og drømte i natt at jeg hadde et søtt kosedyr som ble til en giftig slange som prøvde å angripe meg hver gang jeg oppriktig trodde det var et kosedyr og ville løfte det opp. Slangen bedrev skuespill ved å begi seg ut for å være noe annet enn det den var. Drømte det etter jeg hadde snakket med han før jeg sovnet. Våknet gjennomsvett og med angst. Ville dere tolket dette som en advarsel om at jeg skal være forsiktig med denne mannen eller bare egen frykt for at han er en drittsekk? 

Anonymkode: 200b2...40a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det var min drøm ville jeg tolket det som stress, PMS eller andre hormonsvingninger. Typisk å få mareritt før mensen.

Drømmer er bare hjernen som surrer rundt alene mens du sover. Hvis ikke du vet om du må være forsiktig med denne mannen når du er våken, så vet du det i alle fall ikke når du sover.

Anonymkode: 7cc59...ab2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis det var min drøm ville jeg tolket det som stress, PMS eller andre hormonsvingninger. Typisk å få mareritt før mensen.

Drømmer er bare hjernen som surrer rundt alene mens du sover. Hvis ikke du vet om du må være forsiktig med denne mannen når du er våken, så vet du det i alle fall ikke når du sover.

Anonymkode: 7cc59...ab2

Har vært innom tanken om han er til å stole på. Er typisk meg å plukke opp negative signaler ubevisst og så overse magefølelsen litt fordi jeg liker vedkommende

Anonymkode: 200b2...40a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært deg, ville jeg vært litt forsiktig og oppmerksom spesielt hva deler og gjør.

Sånn jeg tolket drømmen er at han fremstår kjekk og koselig siden du drømte om kosedyr, men bak denne masken av kosedyret er det noe annet mørke greier som skjuler seg. Ikke la utseende bedra deg. Utseende kan skjule mye og selv det vakreste ansiktet kan være djevelen i forkledning.

Anonymkode: e7fae...19c

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvis det var min drøm ville jeg tolket det som stress, PMS eller andre hormonsvingninger. Typisk å få mareritt før mensen.

Drømmer er bare hjernen som surrer rundt alene mens du sover. Hvis ikke du vet om du må være forsiktig med denne mannen når du er våken, så vet du det i alle fall ikke når du sover.

Anonymkode: 7cc59...ab2

Det trenger ikke alltid være mareritt på grunn av hormonsvininger. Mensen kan ja gjøre en mer følelser, men det er mer som at følelser og inkludert de undertrykte følelsene kommer opp til overflaten fordi hormonene er i den syklusen.

Drømmer er beskjeder til oss. Ta de på alvor og som en hjelp til hverdagslivet :)

Anonymkode: e7fae...19c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hadde jeg vært deg, ville jeg vært litt forsiktig og oppmerksom spesielt hva deler og gjør.

Sånn jeg tolket drømmen er at han fremstår kjekk og koselig siden du drømte om kosedyr, men bak denne masken av kosedyret er det noe annet mørke greier som skjuler seg. Ikke la utseende bedra deg. Utseende kan skjule mye og selv det vakreste ansiktet kan være djevelen i forkledning.

Anonymkode: e7fae...19c

Takk, tar det til etterretning ❤️👍

Anonymkode: 200b2...40a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tolker denne drømmen som et varsel. Jeg tror underbevisstheten din har fanget opp noe som går på akkord med deg som menneske kontra han. 

 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Havspeil said:

Jeg tolker denne drømmen som et varsel. Jeg tror underbevisstheten din har fanget opp noe som går på akkord med deg som menneske kontra han. 

 

Takk ❤️

Anonymkode: 200b2...40a

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Drømmer er beskjeder til oss. Ta de på alvor og som en hjelp til hverdagslivet :)

Anonymkode: e7fae...19c

Nei. Hvordan tenker du det skulle fungere? Det er fullstendig ulogisk og gir null mening.

Anonymkode: 7cc59...ab2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/17/2024 at 11:16 AM, AnonymBruker said:

Nei. Hvordan tenker du det skulle fungere? Det er fullstendig ulogisk og gir null mening.

Anonymkode: 7cc59...ab2

Hvorfor er du i denne forumsdelen om du ikke tror på dette? Hva får du ut av å bruke tid av livet ditt på å skrive i en tråd om du du tenker er ulogisk og ikke gir mening? Vi lever heldigvis i en fri verden hvor det er ytringsfrihet hva vi trur på.

Anonymkode: e7fae...19c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor er du i denne forumsdelen om du ikke tror på dette? Hva får du ut av å bruke tid av livet ditt på å skrive i en tråd om du du tenker er ulogisk og ikke gir mening? Vi lever heldigvis i en fri verden hvor det er ytringsfrihet hva vi trur på.

Anonymkode: e7fae...19c

Han har blokkert meg uten forvarsel i helgen, så jeg tror nå mer enn noensinne at intuisjonen sender beskjeder i drømmer. Var også en periode jeg gråt hver dag uten å ane hvorfor, så drømte jeg at eksen min døde og jeg våknet opp med sinnsykt hjertebank og gråt i virkeligheten også, skjønte umiddelbart at jeg hadde vært deprimert fordi jeg ikke var helt over han, noe jeg trodde jeg var. At han døde var jo også symbolsk for at forholdet var over. 

Anonymkode: 200b2...40a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...