AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #41 Del Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Google om du ikke tror det. Har blitt stadig vanligere da man lett kan påstå at røyk er til "ulempe for andre" etter eierseksjonsloven. Er under de samme reglene man kan forby bruk av grill på balkong, kreve nattero etter 22, med mer. Anonymkode: 85135...8a6 Tja...Det har også vært mange saker der folk prøvde å kaste ut noen som røyker, men lyktes ikke. Anonymkode: 8133f...66f 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #42 Del Skrevet 20. mai 2024 Jeg hadde nok flytta Anonymkode: 5d5fd...7ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #43 Del Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tja...Det har også vært mange saker der folk prøvde å kaste ut noen som røyker, men lyktes ikke. Anonymkode: 8133f...66f Om sameiet har vedtatt røykeforbud på terrasser med god nok forankring i at det er til ubehag for andre boere, og en beboer bryter dette etter gjentatte advarsler, så er det like stor grunn til utkastelse som om man ikke betaler fellesutgifter. Anonymkode: 85135...8a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #44 Del Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 16.5.2024 den 16.43): Samboer er allergisk, så vi kan knapt nok sitte ute. Jeg skjønner jo at naboen under oss har lov å røyke på sin balkong, det er bare det at røyken går jo rett opp til oss. Er det noe vi kan gjøre for å unngå dette? Vil det hjelpe å sette opp noen form for levegg eller markise? Anonymkode: 9327b...c3e Dere kan foreslå vedtektsendring om at det blir forbudt å røyke på balkongen ved neste årsmøte. Det er få som røyker nå, så mye mulig dere kan få igjennom det. Anonymkode: c0419...35f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #45 Del Skrevet 21. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 17.5.2024 den 13.53): Hjemme. Jeg var hjemme. Møtte jeg opp på noe sosialt var jeg merkelig nok den som satt lengst unna nært et åpent vindu og gjerne den første til å dra hjem. Som barn forsvant jeg raskt på rommet når min mor tente opp. At jeg faktisk ikke tålte røyk (og ikke bare var "dramatisk") fant vi først ut når jeg var blitt voksen. Anonymkode: ef8d2...72c Samme her. Pussig at voksne folk ikke kan tenke seg frem til dette. Anonymkode: 265ed...732 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #46 Del Skrevet 21. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 19.5.2024 den 10.00): Sosioøkonomisk nikotinavhengighet .. Men det er spennende at det har gått fra å være tillatt å røyke overalt til folk ser ned på og prøver å tvinge røkere ut av sin egen eiendom og offentlige arenaer.., Anonymkode: 372f1...ffc Det er ikke spennende- det har med folks kunnskap å gjøre. Å røyke blir nå sett på som litt lavstatus. Anonymkode: 265ed...732 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå