Gå til innhold

Ups & downs i forholdet, noen som kan trekke kort?


Anbefalte innlegg

Jeg er i et forhold som er fint på mange måter, men også kilde til mye frustrasjon og grubling, det er mange av mine behov som ikke blir møtt, og samtaler hittil har ikke ført frem. Jeg har nok ikke vært så tydelig i de samtalene da, men syns det er vanskelig. Burde jeg skrive et brev/lengre melding om hva jeg føler på? Så er det kanskje lettere å finne de rette ordene, eller vil dette føles altfor overveldende for kjæresten? Kan noen trekke kort og se om kortene har noen råd? Vil ting endre seg til det bedre i forholdet dersom vi får snakket skikkelig?

Anonymkode: efb81...039

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk seven of wands(upright) of the fool(reversed) på deg om dette forholdet

Legger ved link så kan du lese selv og lytte til intuisjonen din hva som resonerer

https://labyrinthos.co/blogs/tarot-card-meanings-list/seven-of-wands-meaning-tarot-card-meanings

https://labyrinthos.co/blogs/tarot-card-meanings-list/the-fool-meaning-major-arcana-tarot-card-meanings

Anonymkode: 2d68a...a1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Fikk seven of wands(upright) of the fool(reversed) på deg om dette forholdet

Legger ved link så kan du lese selv og lytte til intuisjonen din hva som resonerer

https://labyrinthos.co/blogs/tarot-card-meanings-list/seven-of-wands-meaning-tarot-card-meanings

https://labyrinthos.co/blogs/tarot-card-meanings-list/the-fool-meaning-major-arcana-tarot-card-meanings

Anonymkode: 2d68a...a1b

Hadde jeg fått de to kortene for ts sitt forhold så hadde jeg tolker det som en kamp en ikke vinner/kommer noe vei med, figuren på RW stokken sin sju staver slåss mot 6 pinner, eller er det kjepper og angrep fra andre? Eller bare trær som ikke kommer til å reagere selv om figuren er både sliten og stresset?

Og narren oppned, no go further. 

Anonymkode: 23b4c...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):
Endret av Gjest Nora
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Fikk seven of wands(upright) of the fool(reversed) på deg om dette forholdet

Legger ved link så kan du lese selv og lytte til intuisjonen din hva som resonerer

https://labyrinthos.co/blogs/tarot-card-meanings-list/seven-of-wands-meaning-tarot-card-meanings

https://labyrinthos.co/blogs/tarot-card-meanings-list/the-fool-meaning-major-arcana-tarot-card-meanings

Anonymkode: 2d68a...a1b

Tusen takk! 
 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde jeg fått de to kortene for ts sitt forhold så hadde jeg tolker det som en kamp en ikke vinner/kommer noe vei med, figuren på RW stokken sin sju staver slåss mot 6 pinner, eller er det kjepper og angrep fra andre? Eller bare trær som ikke kommer til å reagere selv om figuren er både sliten og stresset?

Og narren oppned, no go further. 

Anonymkode: 23b4c...ce8

Jeg vet ikke jeg? Leser at seven of wands upright, i kjærlighet, dreier seg om å sette grenser for seg selv, og kjempe for kjærligheten? Det er det jeg føler jeg må gjøre på en bedre måte, sette grenser, vise tydelig hvilke behov jeg har i forholdet og som enda ikke innfris på en god nok måte, være tydelig på hva som er viktig for meg i forholdet og be om det, jeg tror det er det jeg må gjøre for å kjempe for å få forholdet på rett vei?
Hva tenker du som la kortene om dette? 
 

Det andre kortet, narren opp/ned, var litt verre. Lack of commitment, risky relationship.. Jeg føler meg i utgangspunktet veldig committed, men altfor ofte kjenner jeg på en vond følelse pga alt som ikke fungerer (som jeg ikke en gang tror han har tenkt på en gang). Jeg føler meg mindre, på en måte, føler at følelsene og behovene mine hele tiden må skyves til side. Derfor har jeg kjent mer og mer på usikkerhet i forholdet, samtidig som jeg vil så gjerne få det til.

Du som la kortene; gjelder dette kortet på meg, altså at det er min usikkerhet som viser seg i kortene? Eller er det han som har lack of commitment? 
 

Anonymkode: efb81...039

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skrev hun la kortene på deg så da så hun på deg slik at du får bekreftet at du føler deg 'blokkert'.

Hadde hun derimot sett på han hadde det vært mulig å få svar på hva han synes om å få et brev eller flere samtaler om saken, noe du jo ikke vet, siden du spurte. Hun sa vel ingenting om det heller, men det kunne hun heller ikke sagt noe om fordi det hun da hadde sagt var en gjentakelse av hva du tenker vil skje.

Han er jo den beste og den eneste som kan berolige deg - men så lenge 'spådamene' ikke spør han når du spør, men spør deg som spør, så er du jo fanget i en slags loop hvor hvis heller ikke du forstår hvor de leter etter svar vil gi deg feilinformasjon hvis det ikke tilfeldigvis er slik at dere tenker likt... Det gjør dere jo ikke. Så håper på at du finner frem til en spådame som kan spørre han om hans tanker og ikke hverken deg eller noen andre om hva han føler eller tenker. Det vet jo bare han. Logisk.

Det viktigste akkurat nå er at DU vet at alle som ser på deg faktisk ser på deg og de ser evnt han gjennom dine brilleglass - ikke gjennom hans. Det fortjener ingen, hverken han eller du at noen gjør mot dere siden det kan bidra til å ødelegge forholdet. Håper det løser seg for dere, men husk; det er to mennesker involvert.

Visste du alt hadde du ikke spurt, så det er veldig rart å spørre spørreren...såfremt du ikke spør om hva du selv tenker....det gjør du jo ikke! 

Endret av Lawyam
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lawyam skrev (3 timer siden):

Hun skrev hun la kortene på deg så da så hun på deg slik at du får bekreftet at du føler deg 'blokkert'.

Hadde hun derimot sett på han hadde det vært mulig å få svar på hva han synes om å få et brev eller flere samtaler om saken, noe du jo ikke vet, siden du spurte. Hun sa vel ingenting om det heller, men det kunne hun heller ikke sagt noe om fordi det hun da hadde sagt var en gjentakelse av hva du tenker vil skje.

Han er jo den beste og den eneste som kan berolige deg - men så lenge 'spådamene' ikke spør han når du spør, men spør deg som spør, så er du jo fanget i en slags loop hvor hvis heller ikke du forstår hvor de leter etter svar vil gi deg feilinformasjon hvis det ikke tilfeldigvis er slik at dere tenker likt... Det gjør dere jo ikke. Så håper på at du finner frem til en spådame som kan spørre han om hans tanker og ikke hverken deg eller noen andre om hva han føler eller tenker. Det vet jo bare han. Logisk.

Det viktigste akkurat nå er at DU vet at alle som ser på deg faktisk ser på deg og de ser evnt han gjennom dine brilleglass - ikke gjennom hans. Det fortjener ingen, hverken han eller du at noen gjør mot dere siden det kan bidra til å ødelegge forholdet. Håper det løser seg for dere, men husk; det er to mennesker involvert.

Visste du alt hadde du ikke spurt, så det er veldig rart å spørre spørreren...såfremt du ikke spør om hva du selv tenker....det gjør du jo ikke! 

Så jeg må altså spørre om de som leser kan spørre kortene om hva han tenker og føler, skjønner😊 Jeg vet jo hva jeg kjenner på ja, så jeg lurer jo helst på om kortene kan gi noen råd i forhold til hvordan vi kan komme oss videre på en god måte, sammen.

Så da spør jeg dere kortlesere igjen, om kortene har noen råd til oss (ikke bare meg), om hva han føler i dette forholdet, og om han er villig til å oppriktig ville ta de viktige og nødvendige samtalene sammen?

Anonymkode: efb81...039

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.5.2024 den 22.27):

Tusen takk! 
 

Jeg vet ikke jeg? Leser at seven of wands upright, i kjærlighet, dreier seg om å sette grenser for seg selv, og kjempe for kjærligheten? Det er det jeg føler jeg må gjøre på en bedre måte, sette grenser, vise tydelig hvilke behov jeg har i forholdet og som enda ikke innfris på en god nok måte, være tydelig på hva som er viktig for meg i forholdet og be om det, jeg tror det er det jeg må gjøre for å kjempe for å få forholdet på rett vei?
Hva tenker du som la kortene om dette? 
 

Det andre kortet, narren opp/ned, var litt verre. Lack of commitment, risky relationship.. Jeg føler meg i utgangspunktet veldig committed, men altfor ofte kjenner jeg på en vond følelse pga alt som ikke fungerer (som jeg ikke en gang tror han har tenkt på en gang). Jeg føler meg mindre, på en måte, føler at følelsene og behovene mine hele tiden må skyves til side. Derfor har jeg kjent mer og mer på usikkerhet i forholdet, samtidig som jeg vil så gjerne få det til.

Du som la kortene; gjelder dette kortet på meg, altså at det er min usikkerhet som viser seg i kortene? Eller er det han som har lack of commitment? 
 

Anonymkode: efb81...039

Kortene må jo leses sammen, hvordan ser du at det kortet betyr å stå på sitt og slåss for seg selv i forholdet når neste kort er en bom og der stopper det? Alle kort har nyanser og noen ganger så kjemper den sju staver en kamp som ikke går noen vei, noe neste kort bekreftet mer. I akkurat den settingen der da. 

Anonymkode: 23b4c...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Kortene må jo leses sammen, hvordan ser du at det kortet betyr å stå på sitt og slåss for seg selv i forholdet når neste kort er en bom og der stopper det? Alle kort har nyanser og noen ganger så kjemper den sju staver en kamp som ikke går noen vei, noe neste kort bekreftet mer. I akkurat den settingen der da. 

Anonymkode: 23b4c...ce8

De betyr hun kjemper, men ikke kommer noen vei som du sier. Hadde noen lagt flere kort ville flere ting hva hun tror, føler, tenker, håper skjer også dukket opp... Problemet er at det er jo akkurat hva hun føler og det sier ingenting om ham bare at hun føler at han ikke forstår (det siste sier ikke kortene da, men det er hva vi vet). Når noen er så lite gjennomtenkte i sin lesing vil spørreren tro at den som spår 'ser' og når den som spår da kan finne på å spå som om det er noe som skjer, altså at forholdet vil stoppe opp er det jo fritt frem til å gi den spørrende regelrett depresjon hvis ikke denne vet feilene de som ikke kan spå gjør. De selv får kanskje heller ikke noe forståelse noensinne fordi den som blir spådd har jo fått bekreftelse på hva de selv tenker så hvis det som sier kommer til å skje er det bare (u)flaks. 

Som en metode til å lese seg selv, for å finne egne blokkeringer osv er det det man må gjøre, legge på seg selv - eller å få andre å legge på seg, men hun ba aldri noen om å finne ut hva hun tenker eller hvordan hun er, men om å få vite hvem hun står ovenfor. 

Det kan være med på å gi henne forståelse for hvem han er og hjelpe henne og også han til å få forholdet fremover. Skal hun sitte her og få hundre stykk til å si det samme som hun tenker kan hun få enten falske forhåpninger eller rett og slett enda mer tvil. Så kaller man det 'å hjelpe'....

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...