Gå til innhold

Hva ville du hatt på deg på en tur-date?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal på en tur-date (første date) om få dager. Meldes nydelig vær og vi skal gå på grusveier eller skogstier langs sjøen. 

Jeg er ikke komfortabel med å vise hvite legger, så usikker på hva jeg skal gå med. Også liker jeg å pynte meg litt. 

Blir dette en typisk jeans, t-skjorte og joggesko-outfit? Trenger faktisk litt hjelp til å finne ut hvordan kle seg. Skulle jo gjerne gått i linbukse, bluse og loafers... Men det passer bedre til bysleng. Passer heller ikke med kjole på tur... Hm.. Råd mottas med takk 🤔.. Er kvinne, 46. 

Anonymkode: 4a452...662

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde nok valgt oppbrettet linbukse, singlet og joggesko. Eller helst shorts da, men ikke så redd for bleke legger, og har egentlig begynt få en del farge allerede.

Om det er 20+ så takler jeg ikke gå med jeans...

Anonymkode: 6c726...7cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hvor langt dere skal gå? 

Skal man bare loffe langs sjøen og en grus vei så kan man jo gå med hva som helst nesten, bare man har gode sko. 

Jeg ville kanskje valgt en kne lang sommer kjole og en shorts under så jeg ikke fikk gnagsår om turen ble litt lang. 

Mange menn er litt svake for damer i kjole om du liker å pynte deg litt. Svært få menn bryr seg nevneverdig om leggene er bleke. 

Anonymkode: c721e...0da

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gått for en kapri-bukse eller tights. Pluss t skjorte til ☺️ og joggesko

Anonymkode: fca3d...d19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viste mine hvite legger og horrible blodårer idag, det var ikke så pinlig som jeg hadde trodd og var godt å få luftet seg i det fine været 😊

De fleste menn tolerer hvite legger. Kos deg på daten, høres veldig koslig ut 🌞🌲

Anonymkode: 9eef0...c6e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk tur her i helgen i en Capri-joggebukse+t-skjorte. Grei start når beina er litt bleke syns jeg. Er han et tur/friluftsmenneske? Eller er han som deg og bare rusler tur i godvær? Hvis han er et turmenneske så kommer han mest sannsynlig i rent turtøy selv, og da kan det være greit å vurdere ditt antrekk i den retningen også. Uten at du skal selge deg inn som noe du ikke er. tror du sannsynligheten er stor for at han kommer i mer vanlig tøy så kan linbukse eller en sommerkjole være helt greit. Gode sko er det viktigste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Turklær som passer været. Jeg trives ute og har tekniske klær for enhver anledning, fra hete til snøstorm.
Ville valgt t-skjorte, shorts og joggesko. Om du har kompleks over å være norsk kan du velge en legglang turbukse.
Jeg pynter meg ikke for å gå på tur, ikke i det hele tatt. Maksimalt en vannfast mascara og solkrem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde kledd meg i turklær, turbukse eller turshorts ala fra Bergans eller Norønna. T-shirt og joggeko.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tatt på meg tights 🥰

Anonymkode: ff963...6dd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grilldress og joggis....

Snakk om å overanalysere.

Anonymkode: dcac9...b7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stygg turbukse. Legg trusa igjen hjemme.

Anonymkode: 11ccb...d7f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tettsittende turbukse, joggesko og en fin T-shorte

Anonymkode: 8cf98...6c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er gode sko. Du kommer til å se ut som en amatør hvis du ikke har det i orden.

Anonymkode: 8a637...6ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...