Gå til innhold

Hvordan vise interesse på en uskyldig måte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vil gjerne sjekke landet litt, men fallhøyden er høy om han ikke tenker det samme. Har testet blikkontakt. Den kan vi holde så lenge at det føles som jeg suges inn, mot slutten. Men... Er likevel ikke sikker.

Han er veldig flink til å se folk. Kanskje er han sånn mot alle? (Men samtidig veldig stødig i forhold til  relasjoner)

Anonymkode: 6ebf5...81e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta på ham. Litt sånn subtilt og uskyldig dere kvinner er så gode til..legg hånden lett på skulderen eller på armen noen sekunder så skjønner vi menn tegningen..🤭

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørre om han vil være med på et eller annet, og se hvordan det går?

kaffe, burger, konsert, kino? Noe begge liker. Type «jeg gleder meg til den nye dune filmen! Du også? Så kult, kanskje vi kunne se den sammen?»

Eller «liker du også brownies? De har noen kjempegode på kafeen på hjørnet. Vi kunne jo gått dit og kjøpt en en dag?»

Er han interessert, så blir han med.

Anonymkode: f4b31...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (36 minutter siden):

Ta på ham. Litt sånn subtilt og uskyldig dere kvinner er så gode til..legg hånden lett på skulderen eller på armen noen sekunder så skjønner vi menn tegningen..🤭

Takk! 

Jeg er enten blitt dårlig på å lese signaler, eller så gir han blandede. Virker som han er litt redd for å åpne seg.

Anonymkode: 6ebf5...81e

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Spørre om han vil være med på et eller annet, og se hvordan det går?

kaffe, burger, konsert, kino? Noe begge liker. Type «jeg gleder meg til den nye dune filmen! Du også? Så kult, kanskje vi kunne se den sammen?»

Eller «liker du også brownies? De har noen kjempegode på kafeen på hjørnet. Vi kunne jo gått dit og kjøpt en en dag?»

Er han interessert, så blir han med.

Anonymkode: f4b31...533

Blir litt for åpenbart, i hvert fall per nå

 

Anonymkode: 6ebf5...81e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere begge i forhold, siden fallhøyden er stor?🤔

Anonymkode: 4b9c4...961

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flørt. Bruk navnet hans, spør hvordan helga var, prøv å bli oppriktig kjent med ham, vær nysgjerrig. Snik inn noen komplementer der det passer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er dere begge i forhold, siden fallhøyden er stor?🤔

Anonymkode: 4b9c4...961

Profesjonell fallhøyde. (Jobber ikke tett, men ser dårlig ut å bomme)

Anonymkode: 6ebf5...81e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om du bare dropper hint om noe du har lyst til uten å be han med? Kanskje spørr han deg? 

Men det tryggeste er egentlig å bare fortsette åbli kjennt, men på et punkt må jo noen ta steget. 

Komplemager? 

Anonymkode: a8d77...a73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (16 timer siden):

Ta på ham. Litt sånn subtilt og uskyldig dere kvinner er så gode til..legg hånden lett på skulderen eller på armen noen sekunder så skjønner vi menn tegningen..🤭

Eh, at vi legger hånden på armen/skulderen et øyeblikk deres betyr IKKE nødvendigvis at vi er interessert! Bare nevner det. Det kan være helt vennskaplig. Jeg kan fint gjøre det med en god kollega feks.

Anonymkode: 5ee20...fe2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Profesjonell fallhøyde. (Jobber ikke tett, men ser dårlig ut å bomme)

Anonymkode: 6ebf5...81e

Du vil ikke bli avvist med andre ord...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Eh, at vi legger hånden på armen/skulderen et øyeblikk deres betyr IKKE nødvendigvis at vi er interessert! Bare nevner det. Det kan være helt vennskaplig. Jeg kan fint gjøre det med en god kollega feks.

Anonymkode: 5ee20...fe2

Tror de fleste oppegående menn vet hvem de har en årelang vennskapelig tone med og hva berøringen betyr...😉

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...