AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #21 Del Skrevet 18. mai 2024 Han er interessert i deg, viss han bruker all sin fritid på deg♥️ Anonymkode: d05e9...964 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 18. mai 2024 #22 Del Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 15.5.2024 den 15.13): Hei Har datet en mann i 3 måneder. Vi møtes ca 3 ganger i uka, og snakker på telefonen hver kveld, og sender meldinger gjennom dagen. Han er veldig til å ta kontakt og til å møtes ved hver mulige anledning. Han sender meldinger om at han savner meg og så videre…Vi har begge barn på hver vår kant, og han har tidligere i relasjonen sagt at han føler han holder litt tilbake av hensyn til eksdamen (det ble slutt for 1 år siden). Når vet en at en vil satse på den andre? Etter hvor lang tid? Hvis jeg tar praten om følelser og hva vi er med han nå, og han fortsatt holder igjen, er det fortsatt håp? Hvor lang tid bør jeg gi? Jeg kjenner jeg er veldig forelsket og synes det er vanskelig å ikke vite hva han vil, selv om handlingene hans tilsier at han liker meg veldig godt. Vi er begge i tidlig 40 årene. Anonymkode: 78dc9...1e9 Det tror jeg det ikke er noen fasit på egentlig. Er jo veldig positivt at han bruker så mye av sin tid på å være sammen med deg. Handlinger er viktigere å se på enn ord 💕. Trives dere sammen? Har du et veldig stort behov for å definere forholdet deres, eller kan du godtar at slik er det nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå