Gå til innhold

Dagelig kontakt men han ba


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg snakker med en dagelig, han synes jeg er attraktiv, flørter osv, trodd jeg kanskje ikke var så intressert en periode, men så ber han en kompis legge meg til, så kompisen hans legger meg til og har liker tydeligvis sånne damer som ”meg”. Hvorfor skal han gi ut snappen min sånn? Tester han om jeg snakker med flere menn? Han sendte meg snap om at jeg skulle tulle eller tease han, halloo? Og han er veldig på at jeg ikke skal drikke mye osv. veldig mikset signaler etter det følte jeg. Kompisen skrev til slutt av samtalen, hvis dere er en greie skal jeg ikke komme i veien for dere, og jeg spurte hva han hadde sagt han jeg snakker med mye

 

da sa han ”ikke noe spesielt bare at du var pen” … ”så ble usikker på hva slags kontakt dere hadde siden han ba meg legge deg til, så måtte jo høre”

Anonymkode: a2e62...ab0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er dette en form for testing pm jeg er lett på tråden?

Anonymkode: a2e62...ab0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg snakker med en dagelig, han synes jeg er attraktiv, flørter osv, trodd jeg kanskje ikke var så intressert en periode, men så ber han en kompis legge meg til, så kompisen hans legger meg til og har liker tydeligvis sånne damer som ”meg”. Hvorfor skal han gi ut snappen min sånn? Tester han om jeg snakker med flere menn? Han sendte meg snap om at jeg skulle tulle eller tease han, halloo? Og han er veldig på at jeg ikke skal drikke mye osv. veldig mikset signaler etter det følte jeg. Kompisen skrev til slutt av samtalen, hvis dere er en greie skal jeg ikke komme i veien for dere, og jeg spurte hva han hadde sagt han jeg snakker med mye

 

da sa han ”ikke noe spesielt bare at du var pen” … ”så ble usikker på hva slags kontakt dere hadde siden han ba meg legge deg til, så måtte jo høre”

Anonymkode: a2e62...ab0

Høres ut som dere går i 10 klasse😅 Beklager,men dette er ikke vanlig hos voksne. Møtt mange sex fikserte menn,men de sendte meg ikke "over" til kompiser. 

Anonymkode: 305e4...39d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Høres ut som dere går i 10 klasse😅 Beklager,men dette er ikke vanlig hos voksne. Møtt mange sex fikserte menn,men de sendte meg ikke "over" til kompiser. 

Anonymkode: 305e4...39d

Nei synes dette var spesielt. Da får jeg bare se bort ifra han, vet ikke om det var testing eller hva det var, men veldig dumt av han

Anonymkode: a2e62...ab0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Høres ut som dere går i 10 klasse😅 Beklager,men dette er ikke vanlig hos voksne. Møtt mange sex fikserte menn,men de sendte meg ikke "over" til kompiser. 

Anonymkode: 305e4...39d

Vi er i 20 årene

Anonymkode: a2e62...ab0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten tester han deg, eller så var han ikke så interessert likevel, og anbefalte deg videre så avvisningen skulle bli bedre for deg (og han)

Anonymkode: 283dc...1f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...