Gå til innhold

Kjærlighetssorg som svinger, normalt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hatt kjærlighetssorg i over 1 år etter et brudd jeg ikke ønsket. 
 

Nå er det dager der jeg nesten føler meg ferdig, og dager der savn og følelsen av at jeg aldri kan elske en annen igjen dominerer. 
 

Er dette normalt? Hva kan jeg gjøre for å ikke falle sånn tilbake? 

Anonymkode: d7474...cad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er nok normalt at ting svinger, men unngå fellesnevnere du hadde med hun/han. Musikk, steder eller oppsøke minner. Skal ikke sitte på min høye hest her for jeg er ikke det gram bedre i det å dyrke kjærlighetssorg. Men prøv å ta en dag om gangen, at man kjenner savn er naturlig når man mister en relasjon som betydde mye. Det betyr jo bare at du hadde ekte følelser for personen. 

Anonymkode: 5c357...aec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk 😀 noen flere meninger om dette? 
 

ts

Anonymkode: d7474...cad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja huff, har en periode nå hvor jeg savner han helt sinnsykt, for en liten stund siden var jeg helt over han, eller det var det jeg trodde tydeligvis 😅

Håper neste uke blir bedre.

Anonymkode: 45100...f01

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja huff, har en periode nå hvor jeg savner han helt sinnsykt, for en liten stund siden var jeg helt over han, eller det var det jeg trodde tydeligvis 😅

Håper neste uke blir bedre.

Anonymkode: 45100...f01

Jeg tror det beste er å holde seg opptatt, dra ut og gjør ting, kom deg på tinder, omså bare for å se på utvalget.

Anonymkode: 45100...f01

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja huff, har en periode nå hvor jeg savner han helt sinnsykt, for en liten stund siden var jeg helt over han, eller det var det jeg trodde tydeligvis 😅

Håper neste uke blir bedre.

Anonymkode: 45100...f01

Hvor lenge er det siden bruddet der da? 

Anonymkode: d7474...cad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tror det beste er å holde seg opptatt, dra ut og gjør ting, kom deg på tinder, omså bare for å se på utvalget.

Anonymkode: 45100...f01

Takk 😀 Gjør dette allerede. 

Anonymkode: d7474...cad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorg går i bølger, det er vanlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.5.2024 den 7.20):

Nå er det dager der jeg nesten føler meg ferdig, og dager der savn og følelsen av at jeg aldri kan elske en annen igjen dominerer. 

Det at det svinger er positivt, at du får tilbakeslag er også normalt, men en ting du ikke skal gjøre er å dyrke sorgen. Det gjør man ofte i starten. Men ikke gjør det nå. Det kan være at det er minner som dukker opp nå på våren, du ser andre par gå hånd i hånd, det trigger. Men dyrk de positive dagene, og oppsøk nære venner når du har det på denne måten 

 

 

Anonymkode: 5b6e5...5e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...