Gå til innhold

Vertinnegave på 17.mai til ei på ca 20 år


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva kan man gi? Vedkommende drikker ikke vin. 

Anonymkode: 43f50...ab1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Duftlys, pent kjøkkenhåndkle/gjestehåndkle. Du kan lage sånn «oppskriftsglass». Legg alle tørre ingredienser lagvis, en liten lapp om hva som skal tilsettes vått og hvordan det tilberedes. Kan feks være cookies eller amerikanske pannekaker med sjokolade.

Anonymkode: b4d6c...ef0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikkevarer som en fin cider eller bobler, finnes mye fint som er alkoholfritt også.

Anonymkode: ed21b...53e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode forslag. God sjokolade eller en 17. mai-bukett er også fin gave. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Duftlys, pent kjøkkenhåndkle/gjestehåndkle. Du kan lage sånn «oppskriftsglass». Legg alle tørre ingredienser lagvis, en liten lapp om hva som skal tilsettes vått og hvordan det tilberedes. Kan feks være cookies eller amerikanske pannekaker med sjokolade.

Anonymkode: b4d6c...ef0

Styr unna duftlys! De stinker og er bare kvalmende! Ikke alle liker sånne lys, ikke alle som tåler de heller!

 

Ts, kjøp en blomsterbukett, det holder😊

Anonymkode: 97d33...a56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomster eller vin cider uten alkohol 

Anonymkode: 1ae89...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Styr unna duftlys! De stinker og er bare kvalmende! Ikke alle liker sånne lys, ikke alle som tåler de heller!

 

Ts, kjøp en blomsterbukett, det holder😊

Anonymkode: 97d33...a56

Nei takk til blomsterbukett. Er det noe jeg hater er det å måtte styre med vaser, kutting av stilker og få på plass disse hersens blomstene når jeg står midt oppi et selskap hvor det skal servers mat og alt mulig annet.

Blomsterbuketter har aldri vært noe annet enn en ekstra stressfaktor for min del. Tar heller i mot et duftlys. 

Anonymkode: 5a3e9...d3c

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei takk til blomsterbukett. Er det noe jeg hater er det å måtte styre med vaser, kutting av stilker og få på plass disse hersens blomstene når jeg står midt oppi et selskap hvor det skal servers mat og alt mulig annet.

Blomsterbuketter har aldri vært noe annet enn en ekstra stressfaktor for min del. Tar heller i mot et duftlys. 

Anonymkode: 5a3e9...d3c

Der er vi forskjellige.

Jeg synes blomster alltid er superhyggelig å få, og det oppleves virkelig som det minste styr i verden å sette en bukett i en vase.

Til dags dato har jeg ikke vært borti et eneste duftlys som jeg liker. Dermed står jeg mellom å kaste det eller å re-gifte det. Begge deler framstår som utakknemlig. Kasting av nye ting er pyton, og å gi bort noe jeg synes er grusomt selv føles hyklersk. 

Konklusjonen må vel være at man må se an sitt publikum. Jeg ville nok sagt at duftlys er et større sjansespill enn blomster når det er noen du ikke kjenner. Det er langt flere som hater duftlys enn som hater blomster med samme styrke. 

Jeg ville nok gitt enten god sjokolade, noe "finere" alkoholfritt (hvis hun ikke drikker alkohol), eller kanskje løsvekt-te. Eller blomster, da. 💐

Anonymkode: 669e9...dfd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Nei takk til blomsterbukett. Er det noe jeg hater er det å måtte styre med vaser, kutting av stilker og få på plass disse hersens blomstene når jeg står midt oppi et selskap hvor det skal servers mat og alt mulig annet.

Blomsterbuketter har aldri vært noe annet enn en ekstra stressfaktor for min del. Tar heller i mot et duftlys. 

Anonymkode: 5a3e9...d3c

En potte plante/blomst, kan man ta da.. 

Anonymkode: 89758...775

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

En potte plante/blomst, kan man ta da.. 

Anonymkode: 89758...775

Absolutt. 

Anonymkode: 5a3e9...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Der er vi forskjellige.

Jeg synes blomster alltid er superhyggelig å få, og det oppleves virkelig som det minste styr i verden å sette en bukett i en vase.

Til dags dato har jeg ikke vært borti et eneste duftlys som jeg liker. Dermed står jeg mellom å kaste det eller å re-gifte det. Begge deler framstår som utakknemlig. Kasting av nye ting er pyton, og å gi bort noe jeg synes er grusomt selv føles hyklersk. 

Konklusjonen må vel være at man må se an sitt publikum. Jeg ville nok sagt at duftlys er et større sjansespill enn blomster når det er noen du ikke kjenner. Det er langt flere som hater duftlys enn som hater blomster med samme styrke. 

Jeg ville nok gitt enten god sjokolade, noe "finere" alkoholfritt (hvis hun ikke drikker alkohol), eller kanskje løsvekt-te. Eller blomster, da. 💐

Anonymkode: 669e9...dfd

Nå sa jeg bare at jeg heller tar i mot duftlys hvis alternativet er en blomsterbukett som må settes i vase. Hovedpoenget er at blomster som må i vaser ikke nødvendigvis er er noe alle liker å få, nettopp av den grunn jeg nevner.

Anonymkode: 5a3e9...d3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nå sa jeg bare at jeg heller tar i mot duftlys hvis alternativet er en blomsterbukett som må settes i vase. Hovedpoenget er at blomster som må i vaser ikke nødvendigvis er er noe alle liker å få, nettopp av den grunn jeg nevner.

Anonymkode: 5a3e9...d3c

Og jeg er helt enig med deg! Ja, de billigste duftlysene kan være ganske kvalmende, men flere jeg liker. Duftpinner også. Mange som har det på badet! Og jeg tror også mange 20 åringer ville foretrukket et Voluspa duftlys fremfor ei potteplante.

Anonymkode: b4d6c...ef0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe fra rituals?

Anonymkode: a08b6...cf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Potteblomst, bukket, alkoholfri drikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...