AnonymBruker Skrevet 13. mai #1 Del Skrevet 13. mai Jeg spiser kun ett måltid til jeg blir mett. Resten av dagen faster jeg. Hvorfor går jeg ikke ned da? Jeg må spise meg mett til ett måltid fordi kan ikke spise lite. Må bli mett. Anonymkode: f4376...794 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 13. mai #2 Del Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg spiser kun ett måltid til jeg blir mett. Resten av dagen faster jeg. Hvorfor går jeg ikke ned da? Jeg må spise meg mett til ett måltid fordi kan ikke spise lite. Må bli mett. Anonymkode: f4376...794 Hvor lenge har du gjort dette? Hva består måltidet av? Hvordan står det til med søvn, stressnivå og aktivitetsmengde? Får du i deg kalorier via drikke? 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #3 Del Skrevet 13. mai Hva spiser du da? Anonymkode: eb105...ae9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #4 Del Skrevet 13. mai Det kan være en trillion grunner til... Du spiser fortsatt for mange kalorier kontra hva du forbrenner. Kroppen din har diagnoser etc. Vannvekt, syklus, stress...................... Gå til en lege, kvinneguiden kan faktisk ikke svare utifra det lille du skriver i hovedinnlegget, det er ALTFORLITE informasjon. Anonymkode: 66eb9...7cc 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #5 Del Skrevet 13. mai Sjekk hvor mange kalorier du spiser. Reduser mengde, bytt ut raske karbohydrater med proteiner og fett. Kalorier inn må være mindre enn kalorier som forbrukes. Anonymkode: ca2ad...5f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #6 Del Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Det kan være en trillion grunner til... Du spiser fortsatt for mange kalorier kontra hva du forbrenner. Kroppen din har diagnoser etc. Vannvekt, syklus, stress...................... Gå til en lege, kvinneguiden kan faktisk ikke svare utifra det lille du skriver i hovedinnlegget, det er ALTFORLITE informasjon. Anonymkode: 66eb9...7cc Jeg er konstant stressa. Har det noe å si? Anonymkode: f4376...794 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #7 Del Skrevet 13. mai Lill3My skrev (58 minutter siden): Hvor lenge har du gjort dette? Hva består måltidet av? Hvordan står det til med søvn, stressnivå og aktivitetsmengde? Får du i deg kalorier via drikke? Gjort det siden jul. Drikker bare vann eller sukkerfri saft. Spiser en vanlig middag. Er ganske slapp så orker ikke så mye aktivitet. Anonymkode: f4376...794 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #8 Del Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Sjekk hvor mange kalorier du spiser. Reduser mengde, bytt ut raske karbohydrater med proteiner og fett. Kalorier inn må være mindre enn kalorier som forbrukes. Anonymkode: ca2ad...5f1 Er deg ikke under 1500 kalorier man skal ha? Eller 1600 kalorier? Anonymkode: f4376...794 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 13. mai #9 Del Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Er deg ikke under 1500 kalorier man skal ha? Eller 1600 kalorier? Anonymkode: f4376...794 Det kommer an på høyde/vekt/aktivitet/medisiner. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #10 Del Skrevet 13. mai Tvist skrev (5 minutter siden): Det kommer an på høyde/vekt/aktivitet/medisiner. Har medisiner noe å si også? Anonymkode: f4376...794 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 13. mai #11 Del Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Er deg ikke under 1500 kalorier man skal ha? Eller 1600 kalorier? Anonymkode: f4376...794 Det kommer jo helt an på: høyde, vekt, muskelmasse, aktivitetsnivå, gener mm. Noen går enkelt ned i vekt på 1600 kcal, mens en mager og inaktiv person med liten muskelmasse kan gå opp av samme mengde 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #12 Del Skrevet 13. mai Lill3My skrev (13 minutter siden): Det kommer jo helt an på: høyde, vekt, muskelmasse, aktivitetsnivå, gener mm. Noen går enkelt ned i vekt på 1600 kcal, mens en mager og inaktiv person med liten muskelmasse kan gå opp av samme mengde Jeg er langt ifra mager. Er overvektig dessverre. Anonymkode: f4376...794 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #13 Del Skrevet 13. mai Det står mye på nettet at mennesker raser ned i vekt. Hvordan går det an å rase ned i vekt uten å sultestreike helt? Kroppen min vil ikke ned i vekt. Magen står ut som en oppblåst ballong. Anonymkode: f4376...794 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #14 Del Skrevet 13. mai Ja, stress kan forstyrre for vektnedgang. Er det noe du kan gjøre for å håndtere stresset? Anonymkode: db5c7...191 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai #15 Del Skrevet 14. mai Kutt ut all annen drikke enn vann. Kutt ut karbohydrater og spis heller kjøtt, gjerne fett kjøtt. Anonymkode: d0804...a70 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai #16 Del Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg spiser kun ett måltid til jeg blir mett. Resten av dagen faster jeg. Hvorfor går jeg ikke ned da? Jeg må spise meg mett til ett måltid fordi kan ikke spise lite. Må bli mett. Anonymkode: f4376...794 Du går ikke ned ved å spise ett måltid pr dag, du går ned av å være i kaloriunderskudd. dersom du er slapp og trøtt bruker kroppen lite energi, fordi alt går sakte og alle bevegelser blir treige og energibesparende. Er du stressa samler kroppen vann og bruker av muskler istedenfor fett om den er i underskudd. finn et fornuftig kosthold du kan leve med, med nok proteiner, fett og fullkorn, jevn energi og øk aktivitet slik at søvn og mental helse blir bedre. det finnes ingen quick fix, legg om hverdagen til noe du kan leve med og tenk at det skal ta tid å endre vaner. Du ble neppe overvektig på 2 mnd, da er også det et urealistisk tidsvindu for nedgang. ha og litt kildekritikk til hva du leser og bruk kilder som er foraktet i noe annet enn å være klickbait. Anonymkode: b0909...599 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai #17 Del Skrevet 14. mai I dag har jeg spist tre knekkebrød. Ett med kaviar og to med gulost. Sikkert 1000 kalorier tilsammen. Også spiste jeg en stor softis med strø og kjeks til sikkert 700 kalorier. Sikkert dumt med softis men var istedenfor middag. Men 1700 kalorier er vell greit. Eller er det ikke? Anonymkode: f4376...794 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai #18 Del Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (22 timer siden): Er deg ikke under 1500 kalorier man skal ha? Eller 1600 kalorier? Anonymkode: f4376...794 Det varierer fra dag til dag og fra person til person hvor mange kalorier « man skal ha» for og ligge i underskudd. Anonymkode: c7f5c...3e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai #19 Del Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): I dag har jeg spist tre knekkebrød. Ett med kaviar og to med gulost. Sikkert 1000 kalorier tilsammen. Også spiste jeg en stor softis med strø og kjeks til sikkert 700 kalorier. Sikkert dumt med softis men var istedenfor middag. Men 1700 kalorier er vell greit. Eller er det ikke? Anonymkode: f4376...794 Du overdriver kaloriinnholdet veldig om du ikke spiste enorme mengder ost. jo 1700 kalorier er greit, men det har litt og si hvor de kommer fra og. Anonymkode: c7f5c...3e1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai #20 Del Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du overdriver kaloriinnholdet veldig om du ikke spiste enorme mengder ost. jo 1700 kalorier er greit, men det har litt og si hvor de kommer fra og. Anonymkode: c7f5c...3e1 Men går ikke ned på det så må nok enda mere ned i kalorier om dagen. Håpløst dette her. Anonymkode: f4376...794 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå