Gå til innhold

Mannen klager så mye på jobben min, blir helt utslitt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jobber som sykepleier. Jobbet før turnus 100 prosent, og da klagdes det. Tungt å være alene med barna på kvelder og helger..

 

Bytta jobb og jobber nå 10 netter i måneden. Innimellom en kveldsvakt her og der for å få noe sosialt, og da klages det igjen. Går utover han at jeg jobber en helg i måneden. 

Kjenner jeg er drittlei den klaginga. En helg i måneden må han vel klare? I alle dager...

Han selv jobber dag mandag til fredag 

Anonymkode: 8f06e...ead

  • Liker 5
  • Hjerte 22
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva klager han på da? At han er alene med barna? Er du det noen ganger? 
 

Du får spørre om han heller vil ha de alene 50% 

Anonymkode: c2989...b5b

  • Liker 24
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva klager han på da? At han er alene med barna? Er du det noen ganger? 
 

Du får spørre om han heller vil ha de alene 50% 

Anonymkode: c2989...b5b

At det er tungt.

Anonymkode: 8f06e...ead

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

At det er tungt.

Anonymkode: 8f06e...ead

Tungt? Hvor gamle er barna?

Anonymkode: 8c17d...369

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jobber som sykepleier. Jobbet før turnus 100 prosent, og da klagdes det. Tungt å være alene med barna på kvelder og helger..

 

Bytta jobb og jobber nå 10 netter i måneden. Innimellom en kveldsvakt her og der for å få noe sosialt, og da klages det igjen. Går utover han at jeg jobber en helg i måneden. 

Kjenner jeg er drittlei den klaginga. En helg i måneden må han vel klare? I alle dager...

Han selv jobber dag mandag til fredag 

Anonymkode: 8f06e...ead

Jeg tenker at sånn det er pr nå er vel bedre enn å være alene med barna hver 2 uke😅 

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar