Gå til innhold

Mannen klager så mye på jobben min, blir helt utslitt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jobber som sykepleier. Jobbet før turnus 100 prosent, og da klagdes det. Tungt å være alene med barna på kvelder og helger..

 

Bytta jobb og jobber nå 10 netter i måneden. Innimellom en kveldsvakt her og der for å få noe sosialt, og da klages det igjen. Går utover han at jeg jobber en helg i måneden. 

Kjenner jeg er drittlei den klaginga. En helg i måneden må han vel klare? I alle dager...

Han selv jobber dag mandag til fredag 

Anonymkode: 8f06e...ead

  • Liker 5
  • Hjerte 22
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva klager han på da? At han er alene med barna? Er du det noen ganger? 
 

Du får spørre om han heller vil ha de alene 50% 

Anonymkode: c2989...b5b

  • Liker 24
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva klager han på da? At han er alene med barna? Er du det noen ganger? 
 

Du får spørre om han heller vil ha de alene 50% 

Anonymkode: c2989...b5b

At det er tungt.

Anonymkode: 8f06e...ead

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

At det er tungt.

Anonymkode: 8f06e...ead

Tungt? Hvor gamle er barna?

Anonymkode: 8c17d...369

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jobber som sykepleier. Jobbet før turnus 100 prosent, og da klagdes det. Tungt å være alene med barna på kvelder og helger..

 

Bytta jobb og jobber nå 10 netter i måneden. Innimellom en kveldsvakt her og der for å få noe sosialt, og da klages det igjen. Går utover han at jeg jobber en helg i måneden. 

Kjenner jeg er drittlei den klaginga. En helg i måneden må han vel klare? I alle dager...

Han selv jobber dag mandag til fredag 

Anonymkode: 8f06e...ead

Jeg tenker at sånn det er pr nå er vel bedre enn å være alene med barna hver 2 uke😅 

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jobber som sykepleier. Jobbet før turnus 100 prosent, og da klagdes det. Tungt å være alene med barna på kvelder og helger..

 

Bytta jobb og jobber nå 10 netter i måneden. Innimellom en kveldsvakt her og der for å få noe sosialt, og da klages det igjen. Går utover han at jeg jobber en helg i måneden. 

Kjenner jeg er drittlei den klaginga. En helg i måneden må han vel klare? I alle dager...

Han selv jobber dag mandag til fredag 

Anonymkode: 8f06e...ead

Så trist at han ser på det sånn. Nå er det en stund siden vi hadde små barn, men mannen koste seg glugg ihjel med barna når jeg jobbet kveld/helg og natt. Har du spurt han hva det er som er så slitsomt? Synes det er dårlig av han når du faktisk har gjort noe med det og fortsette å klage. Du får bare si at barna er også hans ansvar. 

Anonymkode: 69e66...193

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

At det er tungt.

Anonymkode: 8f06e...ead

Klart det er slitsomt å ha barn innimellom, men dette har han valgt selv og det er hans ansvar å snu det til noe positivt. Hvor store er barna? 

Anonymkode: 69e66...193

  • Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tungt? Hvor gamle er barna?

Anonymkode: 8c17d...369

2 år og 5 år

Anonymkode: 8f06e...ead

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes han du skal gjøre da? 

Anonymkode: b4148...7e7

  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

2 år og 5 år

Anonymkode: 8f06e...ead

Hvis du jobber helg, jobber du da medlever og er borte fra fredag til søndag. Eller feks to dagvakter?

Troe han det er enklere hvis han har dem 50% alene?

Anonymkode: 5ca7e...fb4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han synes det er innmari greit at det er noen på nattevakt om han selv eller en av ungene havner på sykehus? 

Alle andre skal belemres med nattevakt, bare ikke at det treffer ham på noen måte.....?

Anonymkode: 85748...c9e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jobber som sykepleier. Jobbet før turnus 100 prosent, og da klagdes det. Tungt å være alene med barna på kvelder og helger..

 

Bytta jobb og jobber nå 10 netter i måneden. Innimellom en kveldsvakt her og der for å få noe sosialt, og da klages det igjen. Går utover han at jeg jobber en helg i måneden. 

Kjenner jeg er drittlei den klaginga. En helg i måneden må han vel klare? I alle dager...

Han selv jobber dag mandag til fredag 

Anonymkode: 8f06e...ead

Han har ingenting å klage over. Vi er mange gressenker som sitter med alt ansvar i ukesvis mens mannen er offshore eller på sjøen. 
 

Anonymkode: 0f2bc...5d2

  • Liker 9
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvis du jobber helg, jobber du da medlever og er borte fra fredag til søndag. Eller feks to dagvakter?

Troe han det er enklere hvis han har dem 50% alene?

Anonymkode: 5ca7e...fb4

Jobber natt, så sover fra ca 8-15 lørdag og søndag, og harellers hver kveld sammen med de.

Anonymkode: 8f06e...ead

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan forstå at det kan være slitsomt. Men altså, hva er alternativet? Folk må jobbe turnus i helsevesenet. Hva tenker han du skal gjøre med dette?

Anonymkode: ccf7f...1e0

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jobber natt, så sover fra ca 8-15 lørdag og søndag, og harellers hver kveld sammen med de.

Anonymkode: 8f06e...ead

Så han sutrer over å være alene med ungene EN helg per måned, og det er ikke en hel helg en gang? Det er 7 timer lørdag og 7 timer søndag? Jøss. 

Vel, hvis han står opp med ungene, morgenstell, lang frokost, kle på og leke litt ute, inn igjen, spise litt, dra på butikken, men først innom lekeplass. Hvis minste sover blund så antar jeg at eldste KAN se på barne tv i mens, hvis det er vanskelig å aktivisere. Dra på besøk til slekt? Aliere seg med bror/kompis og da på lekeland eller badeland. Det er ikke nødvendigvis så morsomt for den voksne, ei heller LETT, men det trenger ikke være så tungt at han skal klage på jobben din. 

Hvis du bare jobber natt er det kanskje slik at du tar sykt barn dager, legetimer, tannlegetimer, helsestasjon, hente i bhg ved plutselig sykdom?

Anonymkode: 5ca7e...fb4

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så han sutrer over å være alene med ungene EN helg per måned, og det er ikke en hel helg en gang? Det er 7 timer lørdag og 7 timer søndag? Jøss. 

Vel, hvis han står opp med ungene, morgenstell, lang frokost, kle på og leke litt ute, inn igjen, spise litt, dra på butikken, men først innom lekeplass. Hvis minste sover blund så antar jeg at eldste KAN se på barne tv i mens, hvis det er vanskelig å aktivisere. Dra på besøk til slekt? Aliere seg med bror/kompis og da på lekeland eller badeland. Det er ikke nødvendigvis så morsomt for den voksne, ei heller LETT, men det trenger ikke være så tungt at han skal klage på jobben din. 

Hvis du bare jobber natt er det kanskje slik at du tar sykt barn dager, legetimer, tannlegetimer, helsestasjon, hente i bhg ved plutselig sykdom?

Anonymkode: 5ca7e...fb4

Ja det er deg jeg også sier til han. Derfor forstår jeg ikke hvordan det er mulig å klage.

 

Ja, jeg tar som regel alt. Handler, lager middag til de er hjemme. Det er kun 10 netter i mnd, så har masse fri.

Anonymkode: 8f06e...ead

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja det er deg jeg også sier til han. Derfor forstår jeg ikke hvordan det er mulig å klage.

 

Ja, jeg tar som regel alt. Handler, lager middag til de er hjemme. Det er kun 10 netter i mnd, så har masse fri.

Anonymkode: 8f06e...ead

Han der skjønner ikke hvor sjukt heldig han er!!! Han har i praksis samboer med egen inntekt som fungerer som "stay at home mom". Jeg er kone, mor og arbeidstaker. Min stpre drøm er at mannen min skal kunne fylle begge de rollene😂

Anonymkode: 5ca7e...fb4

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge er det siden du sluttet å ville ha sex med han, ts?

Anonymkode: 1ad37...877

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...