Gå til innhold

Til dere menn....Hva er det mest sexy en dame kan gå med?


Irak

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Kommer an på kroppsfasongen, men får jeg velge på øverste hylle: Lang, svart coctailkjole med høy splitt, og høyhælte, svarte Jimmy Choo’s. 

Anonymkode: 47782...185

Tror du er kvinne 😂 Straighte menn vet neppe hva Jimmy Choo’s er..

Anonymkode: dde72...436

  • Liker 18
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tror du er kvinne 😂 Straighte menn vet neppe hva Jimmy Choo’s er..

Anonymkode: dde72...436

Jeg er kvinne (30 år) og vet ikke hva det er 🤭

Anonymkode: 2e28c...22b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Gnom skrev (59 minutter siden):

Jeg er også veldig glad i gotiske ting og alt som er mørkt forresten. Så en veldig gotisk kjole eller lignende er veldig sexy.

Black-Gothic-Dress-e1447811945800.jpg

Du kan ikke ha så mye som 1 prosent sosial angst for å tørre å gå i noe så oppsiktsvekkende som dette 😅 Men veldig fin

 

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Dette er stor mote blant jentene på ungdomsskolen...

Anonymkode: 28cea...246

Jeg er 30 og bruker det. Men kan godt hende han er creepy og ser etter småjenter.

Anonymkode: 7ce88...a73

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Tror du er kvinne 😂 Straighte menn vet neppe hva Jimmy Choo’s er..

Anonymkode: dde72...436

Jimmy Choo's er sånne du har på beina vettu...Eller var det knehøye støvler i lakseelva? 😆🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge klærne er ordentlige og sitter bra, og de er ikke 20 år ute av mote eller obskure drittmerker så er det det ikke så viktig hva hun går med. Det er ikke sånn at klærne gjør dama. Det er dama som gjør klærne. Så noe skikkelig bra klær som ser bra ut på ei dame som er fysisk attraktiv kommer ikke til å se bra ut på dama som er for en granat å regne. Og visa versa. 

Anonymkode: 0219b...faa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

I hvilken sammenheng tenker du? 

Anonymkode: b7c31...c62

Hvis du selv kunne få velge hva dama di evt skal gå med tenkte jeg på. Hva drømmer du om å se henne i, når du hadde invitert henne på date? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis vi snakker seriøs date og jeg kunne bestemt så elsker jeg damer i skjørt/kjole og strømper/strømpebukse, men ikke med alle mulige mønster og farger. Klassisk sort eller nude under skjørt og passende sko er bare lekkert på damene.

Anonymkode: b56f0...ae4

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror du er kvinne 😂 Straighte menn vet neppe hva Jimmy Choo’s er..

Anonymkode: dde72...436

Mann 43, straight. Men innrømmer - dog under tvil og en ikke ubetydelig dose skam - at hadde det ikke vært for at jeg ble tvangsforet med Sex & the City på tidlig 2000 tall, og etterhvert begynte å like det (!), hadde jeg nok ikke visst hva det var jeg heller 🤣. Noe godt kom det ihvertfall ut av det - jeg har uanstrengt kjøpt de kuleste julegavene til kjærester (alle to) i årene etter, så slik sett var det nyttig voksenopplæring, og jeg har om ikke annet lært meg å sette pris på synet av kvinnebein iført et par gode Choo’s 😀

Anonymkode: 47782...185

  • Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så lenge klærne er ordentlige og sitter bra, og de er ikke 20 år ute av mote eller obskure drittmerker så er det det ikke så viktig hva hun går med. Det er ikke sånn at klærne gjør dama. Det er dama som gjør klærne. Så noe skikkelig bra klær som ser bra ut på ei dame som er fysisk attraktiv kommer ikke til å se bra ut på dama som er for en granat å regne. Og visa versa. 

Anonymkode: 0219b...faa

Du og granater, så lenge du får ta henne bakfra så kan det være hva som helst hilsen misjonæren 

Anonymkode: 28cea...246

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olabukse, string og rutete skjorte 

Anonymkode: c3083...03b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett tynn sommerkjole. 

Anonymkode: 6e77e...f3e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du kan ikke ha så mye som 1 prosent sosial angst for å tørre å gå i noe så oppsiktsvekkende som dette 😅 Men veldig fin

 

Jeg er 30 og bruker det. Men kan godt hende han er creepy og ser etter småjenter.

Anonymkode: 7ce88...a73

Har aldri sett det i det virkelige liv da. Kan være av grunner du nevner der. :P Men jeg syntes det er vakkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, Rosa Gnom said:

Jeg er også veldig glad i gotiske ting og alt som er mørkt forresten. Så en veldig gotisk kjole eller lignende er veldig sexy.

Black-Gothic-Dress-e1447811945800.jpg

Superlekkert!

Jeg er nok litt mer undercover goth, det sexy jeg kan gå med for min egen del er korsett. Jeg elsker korsettene mine, noen av dem er historiske og kostet meg en halv husleie. 💀

Men jeg holder på oppgradere, har bestilt meg en ankellang kjole /serk i svart lin. Klesstilen min matcher virkelig ikke lommeboken.

Anonymkode: 4102f...f5b

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig så skulle jeg gjerne hatt en kjole slik som dette....Er nok drømmekjolen dette her ja. 

Screenshot_20240513-204454.png

  • Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Superlekkert!

Jeg er nok litt mer undercover goth, det sexy jeg kan gå med for min egen del er korsett. Jeg elsker korsettene mine, noen av dem er historiske og kostet meg en halv husleie. 💀

Men jeg holder på oppgradere, har bestilt meg en ankellang kjole /serk i svart lin. Klesstilen min matcher virkelig ikke lommeboken.

Anonymkode: 4102f...f5b

Herregud,korsetter hadde jeg helt glemt! Det er også veldig sexy!  Stil koster vet du ! Slår alt av moteklær det der ! Barokk kjoler kan også være veldig fint. 🤩

179369964_max.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Irak skrev (14 minutter siden):

Personlig så skulle jeg gjerne hatt en kjole slik som dette....Er nok drømmekjolen dette her ja. 

Screenshot_20240513-204454.png

Mye personlighet i den der da. Spesielt hvis du hadde lagd mye av det selv !

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Gnom skrev (8 minutter siden):

Mye personlighet i den der da. Spesielt hvis du hadde lagd mye av det selv !

Ja det kan jeg være enig i 💕🪷.

Nja kan ikke akkurat skryte av at jeg er en kjolemakerske 😆🤭. Jeg liker det enkle sånn sett, og ikke for mye krims krams. Det har man tilbehør og spenner i metall til tenker jeg.

 Jeg bare falt pladask for denne her 💕🪷. Minner meg om Vikingkjoler jeg har sett litt på tidligere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (1 minutt siden):

Ja det kan jeg være enig i 💕🪷.

Nja kan ikke akkurat skryte av at jeg er en kjolemakerske 😆🤭. Jeg liker det enkle sånn sett, og ikke for mye krims krams. Det har man tilbehør og spenner i metall til tenker jeg.

 Jeg bare falt pladask for denne her 💕🪷. Minner meg om Vikingkjoler jeg har sett litt på tidligere. 

Jeg og fikk litt viking vibes. Syntes den var veldig fin. Litt anderledes enn det man ser hverdag,men anderledes er bra syntes jeg !

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Gnom skrev (12 minutter siden):

Herregud,korsetter hadde jeg helt glemt! Det er også veldig sexy!  Stil koster vet du ! Slår alt av moteklær det der ! Barokk kjoler kan også være veldig fint. 🤩

179369964_max.jpg

Får litt sånn vampiremistress viber av denne her jeg. Kul kjole. Virker litt tung 😉.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...