Gå til innhold

Folk som promper høylydt. Mindre intelligente?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen jeg kjenner promper høylydt. Vedkommende unnskyldte seg med «beklager jeg klarte ikke holde den inne». Er jeg den eneste som drar rumpeballene til side slik at prompen blir lydløs? 

Anonymkode: 4ad1f...8a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Noen jeg kjenner promper høylydt. Vedkommende unnskyldte seg med «beklager jeg klarte ikke holde den inne». Er jeg den eneste som drar rumpeballene til side slik at prompen blir lydløs? 

Anonymkode: 4ad1f...8a2

Så hvis jeg er på besøk hos noen å må prompe, mener du jeg skal ta av meg buksa for å gjøre det på din måte? Tror de rundt meg heller hadde ville høre en promp, ikke se hele rompa mi

Anonymkode: ea40e...bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Noen jeg kjenner promper høylydt. Vedkommende unnskyldte seg med «beklager jeg klarte ikke holde den inne». Er jeg den eneste som drar rumpeballene til side slik at prompen blir lydløs? 

Anonymkode: 4ad1f...8a2

Kjære vene. Er det virkelig mulig. Hva er det med dagens generasjon som ikke tåler kroppens naturlige funksjoner? Det er i så fall dere som er mindre intelligente.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går da an å gå på toalettet, der er det «lov» og sleppe en om den er lydløs eller ei

Anonymkode: 18171...a4f

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så hvis jeg er på besøk hos noen å må prompe, mener du jeg skal ta av meg buksa for å gjøre det på din måte? Tror de rundt meg heller hadde ville høre en promp, ikke se hele rompa mi

Anonymkode: ea40e...bd8

Ha ha ha, dette innlegget lot jo utrolig nok TS få litt rett

Anonymkode: 86a52...c2c

  • Liker 3
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Så hvis jeg er på besøk hos noen å må prompe, mener du jeg skal ta av meg buksa for å gjøre det på din måte? Tror de rundt meg heller hadde ville høre en promp, ikke se hele rompa mi

Anonymkode: ea40e...bd8

Du trenger ikke ta av deg buksa. Det holder å stikke hånden halvveis ned i buksa og dra den ene rumpeballen til siden slik at det åpner seg og luften kommer ut lydløst. 

Anonymkode: 4ad1f...8a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Adrenalina1 said:

Kjære vene. Er det virkelig mulig. Hva er det med dagens generasjon som ikke tåler kroppens naturlige funksjoner? Det er i så fall dere som er mindre intelligente.

Hva er det med gamlinger som aldri lærte at det er uhøflig å prompe og rape foran andre? 

Anonymkode: 4ad1f...8a2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du trenger ikke ta av deg buksa. Det holder å stikke hånden halvveis ned i buksa og dra den ene rumpeballen til siden slik at det åpner seg og luften kommer ut lydløst. 

Anonymkode: 4ad1f...8a2

🤢🤮

Anonymkode: 18171...a4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Er jeg den eneste som drar rumpeballene til side slik at prompen blir lydløs? Anonymkode: 4ad1f...8a2

Det har jeg aldri hørt at noen gjør faktisk og mener at må man, så kan man gå på do og lukke en dør eller to mellom seg og de andre. Det stinker og å la omgivelsene måtte oppholde seg i stank er en uhøflig ting. Det handler kun om høflighet og litt sosial oppdragelse. 

Anonymkode: fd5ec...8ee

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke alltid man har kontroll da.. har du så kontroll på fjerten at du sprer rumpa for å fjerte kan du heller gå på badet å fjerte etter min mening! 

Så hvis man ikke klarer å holde den inne så sier man unnskyld. 

Please ikke stå i offentligheten og spre på skinkene.. ganske sikker på det oppfattes mer uintelligent enn en fjert som kom litt uheldig ut.

Anonymkode: 7abeb...c45

  • Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det går da an å gå på toalettet, der er det «lov» og sleppe en om den er lydløs eller ei

Anonymkode: 18171...a4f

Ikke alltid man rekker det,eller har et toalett tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvert imot, promping er heller et tegn på høy intelligens. En solid duft kan være en god signatur i sosial sammenheng. 

Anonymkode: a15a2...f6d

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du trenger ikke ta av deg buksa. Det holder å stikke hånden halvveis ned i buksa og dra den ene rumpeballen til siden slik at det åpner seg og luften kommer ut lydløst. Anonymkode: 4ad1f...8a2

Du har nok mye å lære innen fisingens verden, for noen gjør det til en konkurranse om å lage mest lyd og så ler de godt. Lydløst finnes ikke i min familie.

Anonymkode: fd5ec...8ee

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du trenger ikke ta av deg buksa. Det holder å stikke hånden halvveis ned i buksa og dra den ene rumpeballen til siden slik at det åpner seg og luften kommer ut lydløst. 

Anonymkode: 4ad1f...8a2

Hahaha!!! Hånden i buksa under neste middagsselskap 🤣🤣

Adrenalina1 skrev (5 minutter siden):

Kjære vene. Er det virkelig mulig. Hva er det med dagens generasjon som ikke tåler kroppens naturlige funksjoner? Det er i så fall dere som er mindre intelligente.

Det samme gjelder jo egentlig for det å pelle seg i nesa. Det er sunt å spise snørr. Men ikke så sjarmerende akkurat kanskje 😅

Anonymkode: 8648e...999

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva er det med gamlinger som aldri lærte at det er uhøflig å prompe og rape foran andre? 

Anonymkode: 4ad1f...8a2s

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva er det med gamlinger som aldri lærte at det er uhøflig å prompe og rape foran andre? 

Anonymkode: 4ad1f...8a2

Spar meg. Du vet ingenting om å alderen min eller å være høflig. Er det særlig høflig å stikke hånda nedi buksa foran andre synes du? Dette må være trolling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fjert kan komme overraskende, selv på den som fjerter . . . . 😁

Men å slippe en brakfis med hensikt blant folk er ikke pent . . . 😝

Det med å dra rumpeballene til side for å lage en smygare var nytt for meg. Må prøves ved neste anledning. Men luktfri blr den vel neppe likevel . . . 😃

Endret av senior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvilken forskning legger du til grunn for dette?

Det et vel du som er den dumme her.

Anonymkode: 67a46...afd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Adrenalina1 said:

Spar meg. Du vet ingenting om å alderen min eller å være høflig. Er det særlig høflig å stikke hånda nedi buksa foran andre synes du? Dette må være trolling.

Det er du som skrev «dagens generasjon». Har du flere uintelligente og selvmotsigende innspill? 

Anonymkode: 4ad1f...8a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrefred. KG altså 🤣

Anonymkode: dcc53...e93

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Hahaha!!! Hånden i buksa under neste middagsselskap 🤣🤣

Anonymkode: 8648e...999

Hvis du er sittende så trenger du bare å lene vekten på en rumpeball og bevege hoftene i motsatt retning. Da spres de. 

Anonymkode: 4ad1f...8a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...