Gå til innhold

Liten arbeidsplass, sosialisere med én av kollegaene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi er en arbeidsplass med fem personer, alle damer. Er det dårlig gjort om jeg og én av de andre går på kafé etter arbeidstid, eller bør vi være alle?

Anonymkode: 4764a...a7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå dere og kos dere. 

Anonymkode: 58e2b...bcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Vi er en arbeidsplass med fem personer, alle damer. Er det dårlig gjort om jeg og én av de andre går på kafé etter arbeidstid, eller bør vi være alle?

Anonymkode: 4764a...a7c

Hehe, for et spørsmål! Etter jobben gjør dere hva DERE vil... :) Arbeidsforholdet er i den betalte tiden, etterpå ferdig.

Men du bør tenke deg om hvilke forhold til bygger til en kollega, unngå å gjøre det for personlig. Nå kan du se sider du ikke liker av personen. Det kan fucke opp hele arbeidslivet ditt.

Anonymkode: 4f34e...1ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

. Når det er så få som 5 må man Be alle, vi må lære kollegaer om inkludering. Tenk om det var du og 3 andre som ikke ble bedt! 

Anonymkode: 17ecb...073

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker det er greit. Greit nok. 

Jeg jobber tilfeldigvis på et sted med 5 damer selv. To av de eldste henger en del sammen. Og jeg føler meg ikke utestengt pga det.

Samtidig er det ikke gull at de er så nære når det gjelder fagutøvelsen vår.  De er aldri uenige med hverandre fordi de er venninner. 

Slike tospann på jobb kan være både og.. For de andre på jobb 

Anonymkode: f8f02...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min jobb er vi ca 15 og bruker å invitere alle. De fleste har ikke mulighet da de skal hjem til familie. På den måten er alle invitert, ingen er utenfor og jeg ender opp med de jeg egentlig vil henge med 😊 Det er alltid er hyggelig uansett hvem som blir med da. 

Anonymkode: 14a7c...cd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere går ikke på barneskolen heller! Kutt ut dette norske opplegget om at MAN SKAL INKLUDERE ALLE uansett.

Dere er to som har funnet tonen som venninner, og det er det. Gå og gjør hva dere vil på fritiden. Fritiden er deres og ingen på arbeidsplassen har noe med det.

Men så lenge dere er på jobb i arbeidstiden, skal man selvsagt ikke ekskludere andre, men da skal man inkludere alle f.eks. i kaffepauser eller lunsjen osv. 

Anonymkode: 8cea9...7ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...