Gå til innhold

Holder det med barnehagesekk på 10 liter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Selv på storebarn? Har funnet en vi liker som er Beckmann Urban mini, men det står den er best for de minste, altså småbarnsavdeling. 

Vi har ikke brukt sekk til nå. Noen med erfaring på om den holder til barnets bruk? 

Anonymkode: f6a77...2fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har brukt Bergans 12 liter. Også brukt den mye på tur. Passe stor den i hvert fall, men også 2 liter større enn den du ser på 

Anonymkode: 59edd...e87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det vil jeg tro. Våre hadde en 12 liters barnehagesekk og den holdt fint hele barnehagetiden. I 99% av tilfellene skal jo sekken bare brukes til å frakte matpakke og drikkeflaske til og fra hver dag, men må også være plass til litt tøy til turdager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkana skrev (54 minutter siden):

Ja, det vil jeg tro. Våre hadde en 12 liters barnehagesekk og den holdt fint hele barnehagetiden. I 99% av tilfellene skal jo sekken bare brukes til å frakte matpakke og drikkeflaske til og fra hver dag, men må også være plass til litt tøy til turdager. 

 

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Vi har brukt Bergans 12 liter. Også brukt den mye på tur. Passe stor den i hvert fall, men også 2 liter større enn den du ser på 

Anonymkode: 59edd...e87

Ja jeg ser det er 12 liter som er anbefalt, men vanskelig å vite hvor stor forskjell det er på de i praksis. 

Og barnet er litt under snittet høyt, så ikke veldig høy, med tanke på størrelse på sekk:)

Anonymkode: f6a77...2fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Beckmann urban, den holder i massevis. Men her har de ikke med seg sekk på tur da, så det eneste som er i sekken er det som fraktes til og fra barnehagen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har de heller ikke med sekk på tur, og de får mat i barnehagen. Så kun vannflaske som ligger i sekken. Kanskje noen flotte steiner, blader og blomster på vei hjem 😂

Anonymkode: 251a7...e18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes den er litt liten. Holder til matpakke, termos og skift da.

Jeg likte bergans best selv, men mini klagde på at den gnagde i nakken. Den bergans modellen som var før var enda bedre.

Anonymkode: 68e6e...4eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...