Gå til innhold

Er det ikke spinninginstruktørene som styrer volumet på ventilasjon i sykkel salen???


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg går på timer med flere instruktører og en av dem setter aldri opp guffen på ventilasjon sånn at den blåser luft inn. Men det gjør det når vi har timer med de andre. Jeg har sagt ifra men det hjelper ikke. Får bare til svar at h*n ikke får gjort noe med det og det sikkert er noen andre som har trykt på noe. Så jeg orker ikke å gå på de timene lenger. Jeg mister jelt morovddk når jeg sitter der å tørker svetten og aldri får ett vindpust i panna fra ventilasjonsanlegget. Og jeg blir redd for å besvime og derfor yter jeg ikke det jeg pleier for å få mest mulig ut av treningen. 

 

 

Det skal jo ikke være sånn? Man betaler for gruppetimer 

 

Er dette vanlig på flere sentere?

Anonymkode: d96e9...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mister motivasjonen når jeg sitter der å tørker svetten skulle det stå 

Anonymkode: d96e9...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men spør en av de andre instruktørene da?

Anonymkode: f777b...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Instruktøren vet kanskje ikke hvordan/at det kan gjøres? 

 

Anonymkode: b9485...638

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Instruktøren vet kanskje ikke hvordan/at det kan gjøres? 

 

Anonymkode: b9485...638

Da burde man spørre en av de andre og lære seg det da. 

Anonymkode: d96e9...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Men spør en av de andre instruktørene da?

Anonymkode: f777b...acc

Er vel ikke mitt ansvar. Er instruktøren som burde spørre de andre og lære seg hvordan det funker. Ts 

Anonymkode: d96e9...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er vel ikke mitt ansvar. Er instruktøren som burde spørre de andre og lære seg hvordan det funker. Ts 

Anonymkode: d96e9...9cb

Jojo, men hva er best for deg? At problemet løses selv om du kanskje må gjøre noe som ikke er ditt ansvar, eller å være frustrert over å måtte droppe timene unødvendig. 

Anonymkode: 3e8d1...52e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jojo, men hva er best for deg? At problemet løses selv om du kanskje må gjøre noe som ikke er ditt ansvar, eller å være frustrert over å måtte droppe timene unødvendig. 

Anonymkode: 3e8d1...52e

Skjønner poenget. Får kanskje spørre en av de andre. Har opplevd å bli kvalm og svimmel pga for lite oksygen når det er mange folk på timene hvor ventilasjon står for svakt på og ikke blåser inn sånne vindpust 

Anonymkode: d96e9...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jojo, men hva er best for deg? At problemet løses selv om du kanskje må gjøre noe som ikke er ditt ansvar, eller å være frustrert over å måtte droppe timene unødvendig. 

Anonymkode: 3e8d1...52e

Jeg føler bare jeg blir litt irritert på instruktøren og vil ikke ha noe konflikter. Så tenker kanskje det er best jeg holder meg til andre senter jeg har tilgang på og timer med andre instruktører.

Jeg har prøvd å si ifra på en pen måte mange ganger og jeg ser at de andre i salen blir lettet for at jeg sier ifra. 

Men jeg tror flere må si noe. Ser at flere sliter på de timene og blir kliss våte i både klærne og håret. 

Greit man skal bli svett på spinning. Men det skal ikke se ut som man har vært i dusjen med klær på heller 

Anonymkode: d96e9...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjør et stort problem ut av en bagatell.

Si i fra til instruktøren at hen må øke effekten på ventilasjonene under timene ellers får dere ikke nok luft. Om vedkommende sier det ikke går så svarer du med at de andre instruktørene får det til så du vet det er mulig. Om vedkommende da ikke gjør noe med det så sier du fra til senteret at instruktøren ikke tar tilbakemeldinger og at om de ikke løser dette så ønsker du ikke å delta på timene til denne instruktøren ettersom de andre faktisk tilrettelegger.

Husk at senteret er avhengig av fornøyde kunder men om ingen kunder sier fra så tror de jo at kundene faktisk er fornøyde. Og da tenker de instruktørene gjør en god jobb.

Dette trenger ikke bli en konflikt. Men å være konfliktsky kan ofte være grobunn for nettopp konflikter.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (8 minutter siden):

Du gjør et stort problem ut av en bagatell.

Si i fra til instruktøren at hen må øke effekten på ventilasjonene under timene ellers får dere ikke nok luft. Om vedkommende sier det ikke går så svarer du med at de andre instruktørene får det til så du vet det er mulig. Om vedkommende da ikke gjør noe med det så sier du fra til senteret at instruktøren ikke tar tilbakemeldinger og at om de ikke løser dette så ønsker du ikke å delta på timene til denne instruktøren ettersom de andre faktisk tilrettelegger.

Husk at senteret er avhengig av fornøyde kunder men om ingen kunder sier fra så tror de jo at kundene faktisk er fornøyde. Og da tenker de instruktørene gjør en god jobb.

Dette trenger ikke bli en konflikt. Men å være konfliktsky kan ofte være grobunn for nettopp konflikter.

Sant. Jeg har gjort det første du nevner og har vurdert å klage til sentert ja. 

Var bare usikker på hva jeg Skulle tro på når vedkommende sier at det ikke er noe h*n kan få fjort noe med. Da er det bedre å innrømme at man ikke vet åssen man gjør det i såfall. 

Men jeg får dendr inn klage på dette å kanskje ikke navngi noen men skrive at enkelte instruktører ikke skrur opp effekten på ventilasjon sånn at det blåser inn nok luft og at alle instruktørene burde få en gjennomgang på hvordan de håndterer det 

Anonymkode: d96e9...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send en mail til senteret. 

Anonymkode: 3a17f...d93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/13/2024 at 10:19 AM, Snublefot62 said:

Du gjør et stort problem ut av en bagatell.

Si i fra til instruktøren at hen må øke effekten på ventilasjonene under timene ellers får dere ikke nok luft. Om vedkommende sier det ikke går så svarer du med at de andre instruktørene får det til så du vet det er mulig. Om vedkommende da ikke gjør noe med det så sier du fra til senteret at instruktøren ikke tar tilbakemeldinger og at om de ikke løser dette så ønsker du ikke å delta på timene til denne instruktøren ettersom de andre faktisk tilrettelegger.

Husk at senteret er avhengig av fornøyde kunder men om ingen kunder sier fra så tror de jo at kundene faktisk er fornøyde. Og da tenker de instruktørene gjør en god jobb.

Dette trenger ikke bli en konflikt. Men å være konfliktsky kan ofte være grobunn for nettopp konflikter.

Støtter dette!

TS, jeg forstår at du er veldig konfliktsky, men samtidig blir jo det til at du går rundt og bærer nag og irritasjon over noe som faktisk har flere enkle løsninger! Det blir jo veldig tåpelig.

Jeg forstår deg veldig godt, for jeg har vært slik som deg hele mitt liv, men fy søren så mange unødvendige konflikter det faktisk skaper, kontra å bare si hva man tenker og føler direkte. Livet mitt nå er så mye mindre konfliktfylt, etter at jeg lærte meg det!

For meg hjalp det etter at jeg i fjor leste boken "the courage to be disliked", kanskje finnes den på norsk også. Skikkelig game changer for folk som oss!

Anonymkode: 6b523...ffa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 17.5.2024 den 12.11):

Støtter dette!

TS, jeg forstår at du er veldig konfliktsky, men samtidig blir jo det til at du går rundt og bærer nag og irritasjon over noe som faktisk har flere enkle løsninger! Det blir jo veldig tåpelig.

Jeg forstår deg veldig godt, for jeg har vært slik som deg hele mitt liv, men fy søren så mange unødvendige konflikter det faktisk skaper, kontra å bare si hva man tenker og føler direkte. Livet mitt nå er så mye mindre konfliktfylt, etter at jeg lærte meg det!

For meg hjalp det etter at jeg i fjor leste boken "the courage to be disliked", kanskje finnes den på norsk også. Skikkelig game changer for folk som oss!

Anonymkode: 6b523...ffa

Ja. Er bare det at jeg liker alle instruktørene vi har veldig godt. Og jeg vil ikke såre noen. Jeg er redd for å virke som en falsk bitch hvis jeg sender mail til sentert og navngir hvilke instruktører som har på god aircondition og ikke. Da føler jeg liksom at det virker som jeg er ute etter å "ta noen".

Jeg vil ikke angripe noen heller. Men jeg kan jo bare sende en mail å skrive at det er enkelte timer aircondition fungerer bra og noen ganger virker det helt dødt. Og at jeg ikke vet om det er instruktørene sin feil eller om det anlegget skal gå automatisk hele tiden. 

Anonymkode: d96e9...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Ja. Er bare det at jeg liker alle instruktørene vi har veldig godt. Og jeg vil ikke såre noen. Jeg er redd for å virke som en falsk bitch hvis jeg sender mail til sentert og navngir hvilke instruktører som har på god aircondition og ikke. Da føler jeg liksom at det virker som jeg er ute etter å "ta noen".

Jeg vil ikke angripe noen heller. Men jeg kan jo bare sende en mail å skrive at det er enkelte timer aircondition fungerer bra og noen ganger virker det helt dødt. Og at jeg ikke vet om det er instruktørene sin feil eller om det anlegget skal gå automatisk hele tiden. 

Anonymkode: d96e9...9cb

Du er falsk om du sier en ting og gjør noe annet. Og det gjør du jo ikke her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (28 minutter siden):

Du er falsk om du sier en ting og gjør noe annet. Og det gjør du jo ikke her.

Javel da får jeg bare være det. 

Anonymkode: d96e9...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Javel da får jeg bare være det. 

Anonymkode: d96e9...9cb

Tror du misforstår meg. Jeg sier at du ikke er falsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (16 minutter siden):

Tror du misforstår meg. Jeg sier at du ikke er falsk.

Er ikke lett å skjønne hva du mener når du først skriver at jeg sier en ting og gjør noe annet og at jeg ikke gjør det i samme setning 

Anonymkode: d96e9...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...