AnonymBruker Skrevet 15. mai #21 Del Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (På 12.5.2024 den 23.47): Jeg og min mann venter ei jente, og vi vurderer navnet Pippa. Hva tenker dere om det? Siden det er ganske uvanlig vet jeg at det sikkert kommer mange negative kommentarer, men jeg spør likevel. Mannen min er fra England, og der er navnet noe mer vanlig. Anonymkode: 9563e...d54 Smaken er som baken, for min del høres det ut som et navn på en katt eller fugl. Anonymkode: acc1e...49d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #22 Del Skrevet 15. mai Synes Pippa er kult jeg. Men ville valgt Philippa, og brukt Pippa i det daglige. Anonymkode: 96e53...382 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #23 Del Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hvorfor? Er det ikke det et forum er til for? Merkelig å henge på et forum og prøve å få folk til å slutte å lage tråder. Kan ikke du heller logge av da.. Anonymkode: 7f1ed...9dc Denne personen lager alle trådene inne på språk og navn. Det er ganske irriterende, når man faktisk tror man hjelper personer som eksistert, så er det bare tull og spam. Anonymkode: f82f4...ac3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #24 Del Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (19 timer siden): Kan ikke heller du slutte å gnåle. Vi er mange her som liker å diskutere navn. Om "casen" er reel eller ikke har ikke så stor betydning. La oss nå få kose oss uten slikt mas fra deg🎉🎉 Anonymkode: 9b1e6...b36 Ts kan slutte å spamme ned sidene her. Det er vel heller ikke lov med spam. Anonymkode: f82f4...ac3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #25 Del Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ts kan slutte å spamme ned sidene her. Det er vel heller ikke lov med spam. Anonymkode: f82f4...ac3 Du er mer slitsom en ts... Blir så lei av at du alltid påpeker at dette er ett problem for deg. Bare la være å les og svar i trådene da? Jeg liker Ts tråder🎉🎉 Anonymkode: 9b1e6...b36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #26 Del Skrevet 16. mai Heter ikke søsteren til Kate Middleton Pippa? På engelsk er det vanlig, på norsk høres det rart ut. Anonymkode: 74487...fa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #27 Del Skrevet 16. mai Det er å legge opp til at barnet blir slengt kommentarer etter av de andre på skolen... med mindre dere skal bo i England da? Anonymkode: 536e6...1ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai #28 Del Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (På 12.5.2024 den 23.47): Jeg og min mann venter ei jente, og vi vurderer navnet Pippa. Hva tenker dere om det? Siden det er ganske uvanlig vet jeg at det sikkert kommer mange negative kommentarer, men jeg spør likevel. Mannen min er fra England, og der er navnet noe mer vanlig. Anonymkode: 9563e...d54 veldig Australisk Anonymkode: ab90b...da8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai #29 Del Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (18 timer siden): Du er mer slitsom en ts... Blir så lei av at du alltid påpeker at dette er ett problem for deg. Bare la være å les og svar i trådene da? Jeg liker Ts tråder🎉🎉 Anonymkode: 9b1e6...b36 Vet du, det er faktisk flere her inne som skriver. Vet ikke med dem, men jeg rapporterer for spam er ikke lov her inne. Ts er forferdelig irriterende og ødelegger hele underforumet her. Det blir ødelagt når han er falskt og troll. Anonymkode: f82f4...ac3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 17. mai #30 Del Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Vet du, det er faktisk flere her inne som skriver. Vet ikke med dem, men jeg rapporterer for spam er ikke lov her inne. Ts er forferdelig irriterende og ødelegger hele underforumet her. Det blir ødelagt når han er falskt og troll. Anonymkode: f82f4...ac3 Det er jo faktisk du som ødelegger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå