Gå til innhold

planlegger affære


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har et stort problem!

Jeg og mannen min lever i et tradisjonelt ekteskap. Jeg er hjemme med barna, mens han er ute å jobber og forsørger familien, men utenom dette gjør han ingenting hjemme. Sexlivet vårt er helt katastrofe, jeg har aldri hatt en "orgasme" og det er noe jeg vil oppleve før jeg dør. Men hver gang jeg tar det opp, feier han det under teppet. Han er som å ligge med en svett potetsekk og i det siste har jeg hatt en god tone med en fyr jeg møtte på butikken da jeg var å handlet, la oss kalle han for Jens. VI har hatt mange hyggelige samtaler på butikken, han er hjemme i pappaperm og aleneforsørger for sitt barn og han har invitert meg på flere dater, men jeg har ikke sagt at jeg er gift. 

Jeg tror ikke på skilsmisse og jeg har ingen utdanning og derfor økonomisk avhengig av mannen min. Jeg har ingen følelser for han, og han har ikke følelser for meg, og jeg har fersket han i å være utro en gang før. Mannen min skal nå til USA i 2 måneder på jobbreise. Jeg klarer ikke å slutte å tenke på Jens, han er så sjarmerende og utrolig kjekk. Jeg klarer ikke å tilgi mannen min for å ha vært utro, og jeg ser på denne anledningen som min livs største mulighet. 

Hva gjør jeg?

Anonymkode: 4a2dc...0d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forstår at du tenker som du gjør. Men først ville jeg prøvd parterapi og kjøpt glidemiddel og en klitorisvibrator. En affære kan føre til mange problemer for deg, så prøv alt annet før du går til det steget. 

Anonymkode: f90fe...ff5

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på! Du lever bare en gang.

Anonymkode: f5df3...142

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på! Men di til Jens at du er gift, og skal heller aldri skille deg. 

Anonymkode: a4e0a...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg en vibrator. Få deg en jobb og er liv utenfor hjemmet.

 

Ligg unna Jens eller gå fra gubben.

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hatt en orgasme??!?

Du har vel tatt på deg selv og fått orgasme?

Anonymkode: cea03...e9d

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Hvis du aldri har hatt en orgasme foreslår jeg at du prøver onani. Alle burde gjøre det.

2. Two wrongs doesn't make one right. At din mann var utro gjør ikke utroskap fra din side noe mer riktig. 

3. Du tror ikke på skilsmisse, men synes det er greit å være utro? Det er det største bullshit jeg har lest på lenge. Ja, skilsmisse vil sannsynligvis gjøre din økonomi noe dårligere enn du har som gift, men du er ikke økonomisk avhengig av din mann. Du kan få deg en egen jobb, også uten utdannelse. At du ønsker å beholde samme standard og status som du har nå forsvarer ikke utroskap. Du MÅ ikke bli værende, du VELGER å bli værende på tross av et dårlig ekteskap og da velger du også vekk andre sexpartnere enn din mann samme hva som har skjedd tidligere (se pkt 2). 

4. Troll.

Anonymkode: decbe...a3c

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er ny her, og fant ikke tilbake til tråden jeg la ut, så jeg måtte publisere på nytt. Takk for alle svarene. Jeg pratet med Jens og fortalte at jeg var gift. Han brydde seg ikke noe særlig om det. Vi innrømmet begge at vi har interesse for hverandre, og har blitt enig om å date imens mannen min er i USA for å se om det er noe. Han skal hjelpe meg å finne en jobb og en plass å bo som jeg kan ha råd til. Mannen min har ikke ringt meg på 1 uke nå, og det er egentlig like greit. Jeg er mer lykkelig uten han. Når han kommer tilbake fra USA, skal jeg gjøre det slutt. 

Jeg har bestilt meg vibrator på kondomeriet, gleder meg til å prøve den, takk for tips!

Anonymkode: 4a2dc...0d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg er ny her, og fant ikke tilbake til tråden jeg la ut, så jeg måtte publisere på nytt. Takk for alle svarene. Jeg pratet med Jens og fortalte at jeg var gift. Han brydde seg ikke noe særlig om det. Vi innrømmet begge at vi har interesse for hverandre, og har blitt enig om å date imens mannen min er i USA for å se om det er noe. Han skal hjelpe meg å finne en jobb og en plass å bo som jeg kan ha råd til. Mannen min har ikke ringt meg på 1 uke nå, og det er egentlig like greit. Jeg er mer lykkelig uten han. Når han kommer tilbake fra USA, skal jeg gjøre det slutt. 

Jeg har bestilt meg vibrator på kondomeriet, gleder meg til å prøve den, takk for tips!

Anonymkode: 4a2dc...0d7

Selv om det er synd du gjør denne fremgangsmåten(utroskap) er jeg glad for at du dropper det som ikke fungerer og går videre med livet ditt. 

Anonymkode: f5cff...7ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han allerede har vært utro er det vel fritt frem for deg? Hadde min mann vært utro hadde jeg enten gått ifra han (mest sansynlig) eller brukt han for stabilt liv og penger og hatt affærer på siden.

Anonymkode: 97d75...d22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at det er svært tvilsomt om at Stoltenberg kommer til å ha tid til en affære med deg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/12/2024 at 8:55 PM, AnonymBruker said:

Jeg forstår at du tenker som du gjør. Men først ville jeg prøvd parterapi og kjøpt glidemiddel og en klitorisvibrator. En affære kan føre til mange problemer for deg, så prøv alt annet før du går til det steget. 

Anonymkode: f90fe...ff5

Tull og tøys. Hun trenger å få seg noe pikk

Anonymkode: 60b41...7c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Tull og tøys. Hun trenger å få seg noe pikk

Anonymkode: 60b41...7c1

Om det er orgasme hun behøver viser forsking at de fleste kvinner oppnår orgasme ved stimulering av klitoris. De færreste oppnår dette med en pikk. Regner med du har en pikk siden du ikke visste dette.

Anonymkode: f90fe...ff5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjør på.

Anonymkode: ea2aa...b2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...