AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #41 Del Skrevet 21. mai 2024 Kjøpte første bil før jeg fikk lappen. En blodharry 86 mod Ford Sierra 2,2 L, styla til felgen... Havna i ulykke med den når vi øvelseskjørte rett før oppkjøring, så turte ikke kjøre den mer. Pappa overtok den, og jeg fikk godbilen min... En 87 Nissan Bluebird. Den funka ikke på 5 giret, så lastebiler og alt kjørte forbi 🤣 Den hadde egen personlighet, ville den ikke svinge, så stoppa rett og slett motoren. Men herregud så morsom den var... Meget pen inni og utenpå, og soltak som var luksus den gangen Jeg tar meg i å savne den stadig vekk. Men ville nok ikke byttet den vekk med dagens comfort om jeg fikk valget. Elsker virkelig bilen jeg har i dag og. Anonymkode: 1c52b...e70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goodtimes Skrevet 21. mai 2024 #42 Del Skrevet 21. mai 2024 Haha, faktisk - ja. Det gjør jeg! Hadde det mye morsomt med den bilen og mange gode minner. Solgte den da jeg hadde dårlig økonomi på et stadie i livet. For noen måneder sjekka jeg opp reg nr da jeg hadde tenkt å høre om nåværende eier kunne være interessert i å selge bilen. Bilen var levert på pressa og er borte for alltid. Fikk en litt rar reaksjon når jeg fant ut av det. 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelheart2 Skrevet 21. mai 2024 #43 Del Skrevet 21. mai 2024 Ja, det gjør jeg. Ikke fordi den var spesielt fin eller god å kjøre, men fordi den nå hadde vært en veteranbil med masse sjarm. Det var en 1964-modell Volvo Amazon. Den forsvant dessverre i et skilsmisseoppgjør i 1992 og ble solgt videre til noen andre rett etterpå. Jeg vet den var "i live" 10 år senere, men nå er jeg usikker på om den kan ha blitt til spiker, dessverre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 21. mai 2024 #44 Del Skrevet 21. mai 2024 Angelheart2 skrev (49 minutter siden): Ja, det gjør jeg. Ikke fordi den var spesielt fin eller god å kjøre, men fordi den nå hadde vært en veteranbil med masse sjarm. Det var en 1964-modell Volvo Amazon. Den forsvant dessverre i et skilsmisseoppgjør i 1992 og ble solgt videre til noen andre rett etterpå. Jeg vet den var "i live" 10 år senere, men nå er jeg usikker på om den kan ha blitt til spiker, dessverre. Husker du regnr på Amazonen, kan du bruke bil og hengerappen til SVV, og se om den er i live. Kommer opp der om den er avskiltet/vraket. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaarebjarne Skrevet 21. mai 2024 #45 Del Skrevet 21. mai 2024 Haha, nei. Tredørs kombi med 88 hk, FWD, 5-trinns manuell girkasse, ikke AC, ikke ESP. Beste bilen jeg har hatt, er bilen jeg har nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå