AnonymBruker Skrevet 12. mai #1 Del Skrevet 12. mai Nylig så måtte jeg la den første bilen stå og prøve å akseptere at det kanskje ikke er så mye å reparere lengre. Men har ikke hjerte til å selge den til noen andre eller vrake. Så for nå står den bare mens jeg håper på å spare opp og skrape sammen penger i fremtiden til å fikse den. Men i mellomtiden måtte jeg ha en bil jeg kunne stole på så jeg kommer meg fra A til B. Og kjøpte en som virker grei og starter og går. MEN, jeg må jo innrømme at jeg grein som bare det i nesten en hel uke etter det skjedde at den bilen ikke gikk lengre og ble ødelagt. Enda nå flere uker etterpå så gråter jeg hvis jeg begynner å tenke på den første bilen min. Og jeg savner den forferdelig mye. Har sett på å prøve å kjøpe lignende, men finnes så få av de og de er ganske dyre de få som har ligget ut til salgs. Sukk.. Noen andre som blir veldig emosjonelle over bilene og savner de? Håper det ikke bare er meg. Har mange i livet mitt som syns det er teit å bli så lei seg over en bil, men jeg kan ikke noe for det.. 💔 Anonymkode: d68a6...8a8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai #2 Del Skrevet 12. mai Ja, jeg savner den utrolig mye. For ikke så lenge siden drømte jeg at jeg hadde solgt den til noen som skulle vrake den, og da ble jeg helt knust. Det var noe helt spesielt med den bilen, og hadde den ikke blitt så fryktelig upålitelig på sine gamle dager så hadde jeg kjørt den enda. Ti år med fantastiske opplevelser fikk jeg med min første bil, blir nesten på gråten av å tenke på at den delen av livet er forbi. Anonymkode: 3f7f3...262 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C-girl Skrevet 12. mai #3 Del Skrevet 12. mai Ikke i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 12. mai #4 Del Skrevet 12. mai Kort og godt: Nei. Det var en billig skrabb som fikk meg igjennom studier og begynnelsen av arbeidslivet. Likte den da, men hadde ikke våget å kjøre noe slikt i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai #5 Del Skrevet 12. mai Nei, ingen følelser for bilen. Men den gamle fryseboksen min, herreguuuuud😭 Anonymkode: 8fb36...3f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai #6 Del Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, ingen følelser for bilen. Men den gamle fryseboksen min, herreguuuuud😭 Anonymkode: 8fb36...3f5 Kan jeg få være nysgjerrig og spørre hvorfor du savner fryseboksen? Anonymkode: d68a6...8a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 12. mai #7 Del Skrevet 12. mai Nei. Ofrer den aldri en tanke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai #8 Del Skrevet 12. mai Absolutt ikke, drittbil. Men Barnevogner har jeg mer emosjell tilknytning til. Anonymkode: 10079...c6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai #9 Del Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Absolutt ikke, drittbil. Men Barnevogner har jeg mer emosjell tilknytning til. Anonymkode: 10079...c6c Det kan jeg skjønne, fordi du sikkert forbinder det med barna dine og minner fra tiden de var små/babyer Anonymkode: d68a6...8a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai #10 Del Skrevet 12. mai Nei. Ikke den første. Den var et vrak 😅 Faren min solgte den til en utlending og jeg tenkte ikke noe mer over det før jeg 3 år (ca) etterpå fikk telefon fra Ålesund kommune om at bilen min stod i helt elendig tilstand et sted i sentrum. Mot at de fikk vrakpanten kunne de fjerne den for meg 😅 Heeeelt greit. Savner vel og merke en jeg solgte for noen måneder siden. Var en 95-modell. Den var bare kjørt 50 000. Bare en eier før meg. Den var liksom så enkel og grei. Eneste "problemet" var at den hadde en farge som gjorde at alle kjente igjen bilen og for meg som liker å være litt anonym så likte jeg ikke det så godt. Anonymkode: e8640...314 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 12. mai #11 Del Skrevet 12. mai Ikke den første bilen nei. Den var driftsikker, men også ganske rusten 😄 Den siste jeg hadde derimot.... Angrer på at jeg solgte den til han idioten som kjøpte den til bare et par tusenlapper 😡 Som påsto at bilen brukte masse olje, til tross for at han overhodet ikke kjente bilen 😄 Når han begynte å bli kranglete, så ville jeg bare ha han bort fra eiendommen 😡 Men jeg savner bilen, for den var driftsikker og en god bil. Det var en kjedelig grå Toyota Corolla, men den sviktet meg aldri 😊 Selv når samboer sin bil var inn og ut av verkstedet, så var det Toyota'n som fikk oss fra A til B. Dessverre hadde jeg ikke råd til å betale for reparasjonene etter EU kontrollen 🙁 Sett i ettertid, skulle jeg helst beholdt den og selv avskiltet den til jeg hadde hatt råd til å ta reparasjonene på den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet 12. mai #12 Del Skrevet 12. mai Ikke den første men den andre savner jeg, det hender jeg sjekker om det er noen til salgs men har slått det fra meg, blir for dyrt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #13 Del Skrevet 13. mai Savner ikke min første bil, men jeg savnet bil som jeg solgte i 2013, men kjøpte nesten maken i 2021, så hvis man savner så kjøper man Anonymkode: 46ea7...499 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #14 Del Skrevet 13. mai Eh nei. Det var bare en ting. Jeg kan kjenne sentimentalitet for barneklær, men det er også bare ting. Å ta vare på noe som ikke kan brukes mer gir ikke mening for meg. Noen utvalgte minner ok, men ikke alt. Kan anbefale ryddeboka til Marie Kondo Anonymkode: c529a...42f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geojak Skrevet 13. mai #15 Del Skrevet 13. mai Nei, det var en Fiat 128, som røk etter en kontroll langs veien, der det ble påvist flere rusthull.. Så den ble vraket, og det var egentlig bra, for da var den jo ikke trygg å kjøre med lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jane78 Skrevet 13. mai #16 Del Skrevet 13. mai 21 hours ago, AnonymBruker said: Nylig så måtte jeg la den første bilen stå og prøve å akseptere at det kanskje ikke er så mye å reparere lengre. Men har ikke hjerte til å selge den til noen andre eller vrake. Så for nå står den bare mens jeg håper på å spare opp og skrape sammen penger i fremtiden til å fikse den. Men i mellomtiden måtte jeg ha en bil jeg kunne stole på så jeg kommer meg fra A til B. Og kjøpte en som virker grei og starter og går. MEN, jeg må jo innrømme at jeg grein som bare det i nesten en hel uke etter det skjedde at den bilen ikke gikk lengre og ble ødelagt. Enda nå flere uker etterpå så gråter jeg hvis jeg begynner å tenke på den første bilen min. Og jeg savner den forferdelig mye. Har sett på å prøve å kjøpe lignende, men finnes så få av de og de er ganske dyre de få som har ligget ut til salgs. Sukk.. Noen andre som blir veldig emosjonelle over bilene og savner de? Håper det ikke bare er meg. Har mange i livet mitt som syns det er teit å bli så lei seg over en bil, men jeg kan ikke noe for det.. 💔 Anonymkode: d68a6...8a8 Så absolutt ikke. Den sto stille i et år og 3 verksted demonterte så og si hele motoren for å finne feilen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai #17 Del Skrevet 14. mai Nei. Det var en gammel drittbil som til slutt fikk gå til den knelte. Anonymkode: f4910...248 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai #18 Del Skrevet 14. mai Jeg får ikke så sterke følelser for ting Anonymkode: 9369a...546 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai #19 Del Skrevet 14. mai Den første bilen min savner jeg ikke. Det var en gammel Fiat som var sliten allerede da jeg fikk den. Men den andre bilen, en Volvo 740, den savner jeg skikkelig. Anonymkode: 36811...bb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai #20 Del Skrevet 14. mai Nei og ja.. Savner den bekymringsløse tiden jeg brukte i bilen. Friheten. Musikk og kjøring. Savner ikke bilen, for det hadde vært litt pinlig å kjøre rundt i en 240 nå, med wonderbaum og masse klistremerker. Den ble byttet ut med en V70, med plass til barnevogn og barnesete. Så kanskje derfor den er savnet... Samtidig, så liker jeg komforten i min nye bil nå (V90). Jeg liker utviklingen 😉 Anonymkode: 0339d...a68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå