Gå til innhold

Burde jeg føle meg dårlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har vært gift med en, gifta oss når jeg var 21. Nå er jeg 27. Greia er at jeg har alltid jobbet med meg selv og ga alt av meg til mannen min. Han derimot har løyet mye til meg og har ikke prioritert meg når det gjelder viktige valg i livet. Mest i begynnelsen av forholdet. Han er veldig snill og god på alle slags måter. Men jeg merket etter 3 år at jeg mistet lysten på han, mistet følelsene og føler at jeg er glad i han som en venn. Nå har han skjerpet seg og vil ikke miste meg, men følelsene er borte. Er det jeg som er dritsekken her? Jeg har uttrykt hva jeg vil i forholdet og har prøvd alt. Mase, ikke mase, være helt passiv. Han har ikke forandret seg helt til jeg ville separeres.

 

Nå syns jeg synd i han og får dårlig samvittighet, men følelsene er bare borte.

Anonymkode: 739e9...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man kan ikke hjelpe for hva man føler. Du er ikke drittsekk fordet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føle seg som dritt gjør man jo uansett. Mem har du ingen følser lengre så har du ingen følser. 

Slike følser må jo vannes og når du nermest må mase etter det vannet da tørker du jo ut. Hvorfor skal man legge inn mye innsats på noen som ikke prioriterer dere. Å komme med anger og ønske om endring når du er klar for å gå er jo litt sent . Da betyr det jo ikke så mye, fordi det blir bare ord så han skal få viljen sin igjen.  Derfor vekkes ikke følsene dine på ny, nå. Hadde han gjort bedre innsats tidligere hadde det vel vært et håp.

Men du kan jo la han få prøve litt. Også kan du se om noe vekkes igjen. Og hvis ikke er det vel på tide å gå videre.

 

Anonymkode: 36c0b...120

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt vanlig at man er sammen fordi man har følelser for hverandre. Nå er følelsene borte, og det har vært sånn lenge og "dere" har prøvd i lang tid å få det bra. Det gikk ikke. Da er brudd helt naturlig. Det er helt normalt at folk slår opp. Ikke alle forhold varer evig, og man bør ikke være i et forhold bare fordi man ikke vil såre den andre. Det er også best for han at han nå får sjansen til å starte på ny, i stedet for at du skal tvinge deg selv til å være med han til dere er 50, og så må han starte på ny da.

Anonymkode: 2fe9d...7b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...