Gå til innhold

Min bifile veninne prøver seg på meg, og jeg… eh… liker det…


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt noen guttekjærester. Siste forhold endte med et vondt brudd.

Ei veninne har vært til uvurderlig støtte og hjelp. Nå begynner jeg endelig å komme over X’en.

En kveld jeg og denne veninna skulle på byen ble det ganske fuktig og hun kyssa meg. Jeg likte det og det gikk etterhvert over til ganske heftig klining. Har aldri gjort det med ei jente før, og det var spennende.

Skjedde ikke noe mere denne kvelden. Vi var på byen flere ganger uten at noe fysisk skjedde, men stemningen mellom oss var ganske intens.

Sist gang vi var ute sammen tok hun meg med inn på toalettet. Hun kyssa meg igjen og mens vi klinte begynte hun å kose med brystene mine. Det var deilig og hun gav uttrykk for at hun hadde lyst på meg. Vi klarte etterhvert å løsrive oss fra hverandre, men i etterkant har jeg tenkt mye.

Neste gang kommer jeg ikke til å klare å si nei. Jeg synest dette er veldig spennende og har, når jeg er helt ærlig, lyst til å utforske dette nærmere. Men hvor lurt er det egentlig?  Har ikke lyst til å ødelegge vennskapet, men klarer heller ikke å tenke på annet en hvor bra det kan bli… Tips/råd? Gjerne fra noen som selv har stått i det på samme måten som jeg. Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 94a2c...336

  • Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres jo ut som dere begge er like keen, da kjenner dere vel gjerne begge på om dette er risky for vennskapet eller ikke?
Jeg ville nå bare sagt kjør på - det høres jo som sagt ut som dere begge er klare, da er jo dette en ypperlig sjanse til å utforske 😉

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at vennskapet fortsatt kan stå selv om dere velger å holde på med hverandre i en periode. Om begge to liker det, hvorfor ikke bare kjøre på? Nå skal det sies at om venninnen din har evne til å forelske seg i andre kvinner, så kan det jo hende at hun utvikler følelser underveis. Hvem vet, det kan jo sikkert du også, selv om du kanskje aldri har forelsket deg i en kvinne før. Det er i alle fall greit å være obs på.

Anonymkode: e764f...35a

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har hatt noen guttekjærester. Siste forhold endte med et vondt brudd.

Ei veninne har vært til uvurderlig støtte og hjelp. Nå begynner jeg endelig å komme over X’en.

En kveld jeg og denne veninna skulle på byen ble det ganske fuktig og hun kyssa meg. Jeg likte det og det gikk etterhvert over til ganske heftig klining. Har aldri gjort det med ei jente før, og det var spennende.

Skjedde ikke noe mere denne kvelden. Vi var på byen flere ganger uten at noe fysisk skjedde, men stemningen mellom oss var ganske intens.

Sist gang vi var ute sammen tok hun meg med inn på toalettet. Hun kyssa meg igjen og mens vi klinte begynte hun å kose med brystene mine. Det var deilig og hun gav uttrykk for at hun hadde lyst på meg. Vi klarte etterhvert å løsrive oss fra hverandre, men i etterkant har jeg tenkt mye.

Neste gang kommer jeg ikke til å klare å si nei. Jeg synest dette er veldig spennende og har, når jeg er helt ærlig, lyst til å utforske dette nærmere. Men hvor lurt er det egentlig?  Har ikke lyst til å ødelegge vennskapet, men klarer heller ikke å tenke på annet en hvor bra det kan bli… Tips/råd? Gjerne fra noen som selv har stått i det på samme måten som jeg. Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 94a2c...336

For en artig og spennende opplevelse! Så lenge du liker det, så er det vel bare å prøve å finne ut av om dette kan være noe for deg?

Mange henger seg opp i kjønn, og legning. Slik tenker ikke jeg. Det er personligheten og sjelen jeg faller for. Hun virker jo veldig gira på deg, og det virker jo som om du liker dette utifra beskrivelsene dine. 

Dumt å ikke utforske noe som virker så bra som dette her. Kjedelig å angre på noe man ikke gjorde, enn noe man har gjort tenker jeg ofte. 

Hva tenker du selv? 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette hadde vært en mannlig venn, og du hadde vært redd for å beholde vennskapet - hvordan hadde du reagert da? Hadde du ligget med ham eller ikke? Dette er egentlig ikke annerledes, tenker jeg. 

Anonymkode: f8f7a...2ed

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun høres litt predatorisk ut. Du som er sårbar etter brudd. Hun som angivelig skal være ei venninne. 

Får dårlig vibber av dette. 

Ikke gjør noe du kan angre på. Plutselig kan du oppleve at du bare ble brukt.

Anonymkode: 8d692...05d

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jo være at hun bare gjør det når hun har drukket alkohol men ta en prat med henne når hun ikke har drukket alkohol😊 dere kan jo være venninner også i et forhold der dere kjenner hverandre veldig godt

Anonymkode: 89090...065

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Kose med brystene» er ikke et uttrykk som kvinner bruker. Hele innlegget bærer preg av å være skrevet av en mann. 

Anonymkode: 6b12a...190

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg høres dette ut som ts er en tenåringsgutt som troller en tråd. Pga språket. Men så er jeg veldig gammel. 

Anonymkode: 9726b...47d

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (14 timer siden):

For en artig og spennende opplevelse! Så lenge du liker det, så er det vel bare å prøve å finne ut av om dette kan være noe for deg?

Mange henger seg opp i kjønn, og legning. Slik tenker ikke jeg. Det er personligheten og sjelen jeg faller for. Hun virker jo veldig gira på deg, og det virker jo som om du liker dette utifra beskrivelsene dine. 

Dumt å ikke utforske noe som virker så bra som dette her. Kjedelig å angre på noe man ikke gjorde, enn noe man har gjort tenker jeg ofte. 

Hva tenker du selv? 

Har veldig lyst til å prøve, men litt usikker på om jeg tørr…

Anonymkode: 94a2c...336

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Har veldig lyst til å prøve, men litt usikker på om jeg tørr…

Anonymkode: 94a2c...336

Hva er det som hindrer deg i å prøve? 

Tenk deg 10 år fram i tid feks....

Tror du at du hadde angret om du ikke hadde prøvd? 

Hva kunne ha skjedd om jeg bare.....

Har du fort for å tenke slik? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (1 minutt siden):

Hva er det som hindrer deg i å prøve? 

Tenk deg 10 år fram i tid feks....

Tror du at du hadde angret om du ikke hadde prøvd? 

Hva kunne ha skjedd om jeg bare.....

Har du fort for å tenke slik? 

Kanskje det at dette kom forholdsvis fort på. Har aldri følt det sånn før.

Dessuten må jeg inrømme at jeg også er redd for hva andre vil si om de får vite om det. Har ikke lyst til å bli»stempla» som noe jeg kanskje ikke er.

Samtidig vil jeg definitivt angre om jeg ikke prøver…

Anonymkode: 94a2c...336

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Kanskje det at dette kom forholdsvis fort på. Har aldri følt det sånn før.

Dessuten må jeg inrømme at jeg også er redd for hva andre vil si om de får vite om det. Har ikke lyst til å bli»stempla» som noe jeg kanskje ikke er.

Samtidig vil jeg definitivt angre om jeg ikke prøver…

Anonymkode: 94a2c...336

For å si det på en annen måte....

Hva har du å tape på å prøve? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irak skrev (6 minutter siden):

For å si det på en annen måte....

Hva har du å tape på å prøve? 

Når du sier det sånn… egentlig ingen ting…

Anonymkode: 94a2c...336

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...