Gå til innhold

Tok soppmedisin før han gikk ned på meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Æsj, for en flause. 

Jeg hadde sex med en mann for en uke siden, og fikk tegn på soppinfeksjon etter. Det samme skjedde da vi hadde sex for noen år siden, og den var ganske kraftig den gangen... 

Hadde tenkt til å la det gå over av seg selv, da det bare var svake symptomer. Begynte imidlertid å klø ganske mye i går, så tok en soppkurpille (oralt). Mitt inntrykk er at man da ofte får litt "gugge" med en veldig rar distinkt lukt og konsistens når den "skyller gjennom systemet" noen timer etterpå, og deretter er mye bedre.

Jeg tok den og håpet det ville ordne seg over natta.

I dag hadde jeg sex med han igjen, og følte meg helt fin. Men han gikk ordentlig ned på meg, og da han kysset meg etterpå kunne jeg SELV smake at noe var rart. Han sa selvfølgelig ingenting, men jeg følte meg så dum. Han skjønner ikke hva det er, men det MÅ han ha merket at var veldig ekkelt. 

Føler meg så sykt ekkel!!!

Nå er forøvrig også symptomene tilbake. 

Aldri opplevd å få så konstant soppinfeksjon av sex? Er det noen folk som bare ikke passer sammen?

Anonymkode: 6dff6...49c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ingen?

Anonymkode: 6dff6...49c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville heller vurdert å sjekket meg for kjønnssykdom.

Anonymkode: 77341...d93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde da vært bedre å si til ham "sorry jeg glemte at jeg hadde smurt meg med noe dame greier. Huff det var litt flaut". Krise avverget 

Anonymkode: b2f67...7aa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd å kunne få sopp om jeg er litt overvektig og har en «ny» partner.
Var ikke slik når jeg var yngre nei.

Anonymkode: 170a7...e96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har opplevd å kunne få sopp om jeg er litt overvektig og har en «ny» partner.
Var ikke slik når jeg var yngre nei.

Anonymkode: 170a7...e96

Får ikke sopp fordi man er overvektig 🤦🏽‍♀️

Det er en kræsj mellom sperm og den naurlige floraen. Mange som sliter med det. Er vel like normalt som ikkr normalt. 

Anonymkode: c20da...309

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok mannen som har soppinfeksjon og smitter deg på nytt. 

Mennmerker veldig skjeldent at den har soppinfeksjon. 

Anonymkode: f443d...52c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lærer du aldri av dine feil TS? 

Anonymkode: e55ee...cdb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper jo ikke at du behandler deg og ikke han.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. thats enough kvinneguiden for me today 

Anonymkode: f4cf1...8d9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

.. thats enough kvinneguiden for me today 

Anonymkode: f4cf1...8d9

😂

Anonymkode: e55ee...cdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

.. thats enough kvinneguiden for me today 

Anonymkode: f4cf1...8d9

Godt sagt! 😂

Og her sitter jeg med mitt rene, pene underliv uten sopp, godt gift med på 10. året med en mann som nekter å slikke.

Verden er urettferdig 🙃

Anonymkode: 03de3...5b0

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde mye soppinfeksjoner da jeg først ble sammen med min mann. Det var som om spermen var triggeren for min del, for det gikk bra med kondom. Det ga seg etter 1-2 år. Jeg pleide å smøre med Canesten så fort jeg hadde vaska meg etter sex, som forebyggende. Om det hjalp, vet jeg ikke, men føltes som en slags trygghet.

Jeg var også sammen med en jeg fikk soppinfeksjon av om han ikke barberte seg før han gikk ned på meg 🙄 Vi hadde mye kun oralsex, så det var verken sperm eller kondom, generelt penetrering, i bildet ganske ofte.

Det er smittsomt med soppinfeksjon. Jeg har smitta min partner (øverste jeg nevner) flere ganger, og vi behandla alltid sammen. Kanskje har også han smitta meg iblant, da menn ofte ikke merker noe til det. 

Anonymkode: 39058...052

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har opplevd å kunne få sopp om jeg er litt overvektig og har en «ny» partner.
Var ikke slik når jeg var yngre nei.

Anonymkode: 170a7...e96

Jeg var mer plaget av soppinfeksjon når jeg var yngre og slankere. Nå får jeg det kun dersom jeg prøver meg på hårfjerning nedentil. Så det er nok veldig individuelt.  Men kan faktisk være at du reagerer på hans sæd

Anonymkode: 12717...23e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

.. thats enough kvinneguiden for me today 

Anonymkode: f4cf1...8d9

🤣 Dør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.5.2024 den 22.49):

Æsj, for en flause. 

Jeg hadde sex med en mann for en uke siden, og fikk tegn på soppinfeksjon etter. Det samme skjedde da vi hadde sex for noen år siden, og den var ganske kraftig den gangen... 

Hadde tenkt til å la det gå over av seg selv, da det bare var svake symptomer. Begynte imidlertid å klø ganske mye i går, så tok en soppkurpille (oralt). Mitt inntrykk er at man da ofte får litt "gugge" med en veldig rar distinkt lukt og konsistens når den "skyller gjennom systemet" noen timer etterpå, og deretter er mye bedre.

Jeg tok den og håpet det ville ordne seg over natta.

I dag hadde jeg sex med han igjen, og følte meg helt fin. Men han gikk ordentlig ned på meg, og da han kysset meg etterpå kunne jeg SELV smake at noe var rart. Han sa selvfølgelig ingenting, men jeg følte meg så dum. Han skjønner ikke hva det er, men det MÅ han ha merket at var veldig ekkelt. 

Føler meg så sykt ekkel!!!

Nå er forøvrig også symptomene tilbake. 

Aldri opplevd å få så konstant soppinfeksjon av sex? Er det noen folk som bare ikke passer sammen?

Anonymkode: 6dff6...49c

Av alle jeg har ligget med(som er en del🙈)

så er det 4 stykker av de jeg fikk såååå mye plaher nedentil.. Kløe, urinveisinfekjson, sopp, you name it!!! (Aldri noe kjønnsykdom) MEN kroppen min sa fra!!! 😉 Det er ett klart tegn for meg hvert fall!! De var renslige menn, så ingen greier der.. 

Ingen lignende problemer med noen andre… 

De 4 var ikke bra for meg…. Sikkert flotte menn for andre, har ikke noe negativt å si om dem,  men de ikke for meg, noe jeg skjønte i etterkant også, vi hadde absolutt ikke passet sammen🙃

 

Anonymkode: 2e43b...d9f

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...