Gå til innhold

Typen hadd sex med kollegaen sin før vi ble sammen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min jobber i bank, der hender det vist stadig at kollegaer har en greie med hverandre. 
Hva hadde dere syntes om at typen/dama deres hadde sex med en kollega han/hun jobber med før dere møttes slik som i vårt tilfelle? Man kan selvfølgelig ikke gjøre noe med det, men hadde dere syntes det var ubehagelig når kjæresten da dro på lønningspils, jobbfester og han/hun  hadde en historie med en av dem fra tidligere? Eller ville dere tenkt at dette tilhører fortiden og spiller ingen rolle? 

Anonymkode: 83505...519

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan fant du ut av dette? 

Anonymkode: d4691...804

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei hadde ikke tenkt over det. Fortid er fortid. Jeg tenker ikke over noe som har skjedd jeg. 

Anonymkode: 9cd86...5b5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortid er fortid. Det er ikke noe vits i å bekymre seg med ting man ikke får gjort noe med

Anonymkode: 87ab2...49a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke likt det i det hele tatt.. Hvordan fant du det ut? Sa han det selv?

Anonymkode: d1c15...6ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde ikke likt det i det hele tatt.. Hvordan fant du det ut? Sa han det selv?

Anonymkode: d1c15...6ae

Kjæresten fortalte det selv ja, vi snakket litt under temaet da. Var ikke helt ut av det blå. Men for en liten stund siden var det noen kvinnelige kollegaer hjemme hos han når jeg ikke var der (vi bor ikke sammen) lurer på om det var en av dem han har en historie med, men litt for feig til å spørre. Redd for å virke sjalu.. Vil ikke lage en greie ut av noe uten grunn

Anonymkode: 83505...519

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva hadde han sex med noen før dere ble sammen.

Utroskap, dump han.

Anonymkode: ec691...ae0

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er grunnen hvorfor jeg ikke har snakket med mine hvem jeg har hatt sex med, sånn bortsett fra x for han har jeg barn med så sier seg jo selv. Ikke har mannen min nevnt det heller motsatt, alle har en fortid så da får man leve med det. Det viktigste er jo om han er trofast og ikke holder på bak din rygg, om det ikke er noe som er tilfelle la det ligge, stol på han ellers har dere ingen fremtid sammen.

Anonymkode: 62e51...dc7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke vært komfortabel med det. Men det hadde jeg ansett som et meg-problem, stakkaren kan jo ikke akkurat bytte jobb heller.

Anonymkode: 7abd9...a4f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kjæresten fortalte det selv ja, vi snakket litt under temaet da. Var ikke helt ut av det blå. Men for en liten stund siden var det noen kvinnelige kollegaer hjemme hos han når jeg ikke var der (vi bor ikke sammen) lurer på om det var en av dem han har en historie med, men litt for feig til å spørre. Redd for å virke sjalu.. Vil ikke lage en greie ut av noe uten grunn

Anonymkode: 83505...519

Det er jo veldig dumt av han og nevne det, men igjen når man snakket om evne så blir det sånn. En grunn for at jeg ikke prater med sånt med dem partneren jeg har hatt fordi det skaper så mye unødvendig tanker og usikkerhet. Om noen har spurt har jeg sagt det er et tema jeg ikke er intresert i og snakke om i et parforhold, hvem og hvor mange osv. har spart meg for unødvendig konflikter eller spørsmål. 

Anonymkode: 62e51...dc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er historie. Å være sjalu på gamle flammer kommer det ingenting godt ut av 

Anonymkode: 1b0b9...7be

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Nei hadde ikke tenkt over det. Fortid er fortid. Jeg tenker ikke over noe som har skjedd jeg. 

Anonymkode: 9cd86...5b5

Du forteller oss altså nå at du har en diagnose (og mangler selvinnsikt)? Det du hevder, er på ingen måte normalt eller ønskelig hos mennesker flest.

Selvinnsikt, blant annet, kan ikke utvikles uten å tenke over noe som har skjedd. Dessuten; alt er fortid. Selv setninga jeg skrev over her, er ikke akkurat nå, men for flere sekunder siden. 

Samfunnet vårt hadde ikke fungert dersom man ikke "tenkte på fortida". 

"Fortid er fortid" er en av de dummeste frasene jeg hører fordi folk misforstår og anvender frasen som en unnskyldning for å være potte tett 

Anonymkode: 025aa...9d9

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker said:

Du forteller oss altså nå at du har en diagnose (og mangler selvinnsikt)? Det du hevder, er på ingen måte normalt eller ønskelig hos mennesker flest.

Selvinnsikt, blant annet, kan ikke utvikles uten å tenke over noe som har skjedd. Dessuten; alt er fortid. Selv setninga jeg skrev over her, er ikke akkurat nå, men for flere sekunder siden. 

Samfunnet vårt hadde ikke fungert dersom man ikke "tenkte på fortida". 

"Fortid er fortid" er en av de dummeste frasene jeg hører fordi folk misforstår og anvender frasen som en unnskyldning for å være potte tett 

Anonymkode: 025aa...9d9

Dette 💪

Anonymkode: ea4d5...d69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Du forteller oss altså nå at du har en diagnose (og mangler selvinnsikt)? Det du hevder, er på ingen måte normalt eller ønskelig hos mennesker flest.

Selvinnsikt, blant annet, kan ikke utvikles uten å tenke over noe som har skjedd. Dessuten; alt er fortid. Selv setninga jeg skrev over her, er ikke akkurat nå, men for flere sekunder siden. 

Samfunnet vårt hadde ikke fungert dersom man ikke "tenkte på fortida". 

"Fortid er fortid" er en av de dummeste frasene jeg hører fordi folk misforstår og anvender frasen som en unnskyldning for å være potte tett 

Anonymkode: 025aa...9d9

Skulle alle gått rundt å vært sjalu på tidligere ligg, så hadde det vel knapt finnes sunne forhold der ute

Anonymkode: 1b0b9...7be

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Skulle alle gått rundt å vært sjalu på tidligere ligg, så hadde det vel knapt finnes sunne forhold der ute

Anonymkode: 1b0b9...7be

Vel, de aller fleste har ikke ligget med flere fotballag, så problemet er marginalt 😉

Anonymkode: ea4d5...d69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Vel, de aller fleste har ikke ligget med flere fotballag, så problemet er marginalt 😉

Anonymkode: ea4d5...d69

Mange har det.

Et fotballag er kun 11 stk..

Anonymkode: cf374...835

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Vel, de aller fleste har ikke ligget med flere fotballag, så problemet er marginalt 😉

Anonymkode: ea4d5...d69

Nå var det snakk om en person, ikke et fotballag. Og hva i all verden skal man være sjalu på en person partneren har ligget med i fortiden? Da må man jobbe litt med seg selv 

Anonymkode: 1b0b9...7be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kjæresten min jobber i bank, der hender det vist stadig at kollegaer har en greie med hverandre. 
Hva hadde dere syntes om at typen/dama deres hadde sex med en kollega han/hun jobber med før dere møttes slik som i vårt tilfelle? Man kan selvfølgelig ikke gjøre noe med det, men hadde dere syntes det var ubehagelig når kjæresten da dro på lønningspils, jobbfester og han/hun  hadde en historie med en av dem fra tidligere? Eller ville dere tenkt at dette tilhører fortiden og spiller ingen rolle? 

Anonymkode: 83505...519

Hadde nektet kjæresten min dra på jobb arrangement med henne. Fortid er fortid skriver ei her? Joda men du pleier ikke omgås fortiden din særlig med mindre det er praktisk som mtp felles barn.

Anonymkode: 172e7...1d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hadde nektet kjæresten min dra på jobb arrangement med henne. Fortid er fortid skriver ei her? Joda men du pleier ikke omgås fortiden din særlig med mindre det er praktisk som mtp felles barn.

Anonymkode: 172e7...1d7

Kan da ikke nekte han å være sosial gjennom jobben bare fordi et tidligere ligg tilfeldigvis jobber der, han har da et liv han også. Det er i så fall veldig kontrollerende og respektløs oppførsel 

Anonymkode: 1b0b9...7be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kan da ikke nekte han å være sosial gjennom jobben bare fordi et tidligere ligg tilfeldigvis jobber der, han har da et liv han også. Det er i så fall veldig kontrollerende og respektløs oppførsel 

Anonymkode: 1b0b9...7be

Andres mening betyr ingenting. Jeg hadde aldri godtatt det. Bare å pule med en kollega er red flag. Går sjelden bra.

Anonymkode: 172e7...1d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...