Gå til innhold

Når får man faktura for bomstasjon?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Passerte en bom for nesten 2 mnd siden og ikke fått faktura. Har sjekket i postkassen og sjekket i nettbanken, men har ikke fått noe faktura noe sted. Når er det vanlig å få den? Er redd jeg skal få inkasso på den, men vet ikke hvem jeg skal kontakte ang. at jeg ikke har fått faktura.

Anonymkode: b62e0...64c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er en av de Fremtind styrer, så sender de ut i løpet av tre måneder når det er lavere beløp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taluno skrev (4 minutter siden):

Hvis det er en av de Fremtind styrer, så sender de ut i løpet av tre måneder når det er lavere beløp.

Okei, takk for svar. De ble jeg litt mindre bekymret. Er snakk om et beløp på under 150 kr, og det var som sagt nesten 2 mnd siden. Så da kan det hende jeg bare ikke har fått fakturaen enda da. Håper jeg hvertfall :D 

Anonymkode: b62e0...64c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Okei, takk for svar. De ble jeg litt mindre bekymret. Er snakk om et beløp på under 150 kr, og det var som sagt nesten 2 mnd siden. Så da kan det hende jeg bare ikke har fått fakturaen enda da. Håper jeg hvertfall :D 

Anonymkode: b62e0...64c

Du kan også logge deg inn å sjekke selv om den er sendt da. Eller kontakte dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taluno skrev (20 minutter siden):

Du kan også logge deg inn å sjekke selv om den er sendt da. Eller kontakte dem...

Logge inn hvor? Jeg har aldri ordnet meg noe konto eller sånn brikke noe sted? Og jeg vet ikke hvem jeg skal kontakte fordi jeg vet ikke hvem som har ansvaret for den bommen?

Anonymkode: b62e0...64c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Logge inn hvor? Jeg har aldri ordnet meg noe konto eller sånn brikke noe sted? Og jeg vet ikke hvem jeg skal kontakte fordi jeg vet ikke hvem som har ansvaret for den bommen?

Anonymkode: b62e0...64c

Om du vet hvor bommen er, så er du et stykke nærmere… Fremtind.no feks. 

Anonymkode: 47b8b...000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...