Gå til innhold

Til dere menn. Redd for at det kan bli for mye sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er for mye sex for dere?

kjæresten min er for meg så delikat å vil ha han hele tiden. Vi har ofte sex 4-5 ganger for dag, noen ganger mer, noen ganger mindre. Han tar på meg hele tiden, å jeg på han, gjør jeg noe kan han komme å ta på meg, da under klærne og jeg er klar for sex tvert, vi avslutter hver kveld med å elske, eller til å utforske sex med nye stillinger eller sex leker. Mitt problem er at jeg liker så godt sex på morgenen så våkner ofte på natta klar for sex, men vil ikke vekke han.

Bruker å vekke han på morgenen med å suge han, noen ganger vil jeg at han skal komme da, men noen gang vil han komme gjennom sex, jeg har sagt at jeg er kåt på morgenen, men jeg vil ikke komme, for det er så opphissende for meg å vite at han har kommet før vi drar på jobb. Her om dagen våknet jeg, trodde det var morgen og sugde han til han kom. Når jeg så på klokken så jeg at den bare var 3 på morgenen å jeg hadde vekket han midt på natta. Dette ga meg så dårlig samvittighet å er redd for jeg skal slite han ut så han mister lysten på meg, sier til han at han må si i fra om det er for mye sex. Hva tenker dere menn? Skal jeg legge bånd på meg?

vente til han er klar å tar å tar initiativ? Eller liker dere menn at kvinnen tar seg til rette?  

Anonymkode: 592ef...54c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tøff nok til å knulle hele dagen.. men hva med å kommunisere med kjæresten, så finner dere løsning på dette?😅

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke å knulle mer enn 5 ganger i uka. Det er deilig, men ikke SÅ deilig.

Anonymkode: 101f8...08a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd å være den med høyest libido i alle mine forhold, men dette høres slitsomt ut til og med for meg. 

3-4 ganger til dagen er nok i massevis på det jevne. Jeg hadde ikke likt å bli vekket om natten, ikke fordi jeg ikke liker sex, men fordi jeg tenger søvn for å ha det bra. 

Jeg synes det høres ut som du har ett litt manisk forhold til sex og det kan væte ganske slitsomt i lengden. La mannen få ta initiativ ca halvparten av gangene i det minste. 

Anonymkode: 3f134...d18

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil sove om natten. Intimitet og sex hver gang det er praktisk mulig på dagen, dvs ikke nødvendigvis lange seanser med sex og samleie, men intimitet, berøringer, oral osv, det er jeg alltid klar for, det har jeg alltid tid til.

Anonymkode: 66322...2cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hva er for mye sex for dere?

kjæresten min er for meg så delikat å vil ha han hele tiden. Vi har ofte sex 4-5 ganger for dag, noen ganger mer, noen ganger mindre. Han tar på meg hele tiden, å jeg på han, gjør jeg noe kan han komme å ta på meg, da under klærne og jeg er klar for sex tvert, vi avslutter hver kveld med å elske, eller til å utforske sex med nye stillinger eller sex leker. Mitt problem er at jeg liker så godt sex på morgenen så våkner ofte på natta klar for sex, men vil ikke vekke han.

Bruker å vekke han på morgenen med å suge han, noen ganger vil jeg at han skal komme da, men noen gang vil han komme gjennom sex, jeg har sagt at jeg er kåt på morgenen, men jeg vil ikke komme, for det er så opphissende for meg å vite at han har kommet før vi drar på jobb. Her om dagen våknet jeg, trodde det var morgen og sugde han til han kom. Når jeg så på klokken så jeg at den bare var 3 på morgenen å jeg hadde vekket han midt på natta. Dette ga meg så dårlig samvittighet å er redd for jeg skal slite han ut så han mister lysten på meg, sier til han at han må si i fra om det er for mye sex. Hva tenker dere menn? Skal jeg legge bånd på meg?

vente til han er klar å tar å tar initiativ? Eller liker dere menn at kvinnen tar seg til rette?  

Anonymkode: 592ef...54c

😆 Sex 4-5 ganger om dagen ..pluss en avsuging på natta..?

Jeg elsker at kvinnen tar seg til rette men det her blir for mye t.o.m for meg..men tar gjerne tidsmaskin tilbake til da jeg var 25 med deg..😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med forrige dama mi pulte vi 8 ganger for dag. Etter 5 ganger begynner ballene mine å bli vonde, mer enn 8 ganger klarer ikke jeg for ballene blir sykt vonde.

Blei ikke noe lei av sex eller hun nei, skulle gjerne hatt mer om det ikke var så smertefullt.

Anonymkode: b996b...dad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...