Ebbeliten Skrevet 10. mai 2024 #121 Del Skrevet 10. mai 2024 AlexandraX skrev (11 minutter siden): Nei, jeg bruker sminke bare på fest/date -hudpleie -microneedling, botoks, fillers, kjemisk peel, profhilo, HIFU etc - LPG cellulite behandling - laser hårfjerning - frisør, hårfarging - hårbehandlinger typ keratin treatment - pmu - fikse bryn - vippe extensions - kosmetikk ofc - gym - klær og sko, kjøper hver mnd Ja, alt koster Oooo, tipper du følger Isabel Raad også. 🤣 Voksne menn gidder ikke sånne damer. Sorry mac. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlexandraX Skrevet 10. mai 2024 Forfatter #122 Del Skrevet 10. mai 2024 visp skrev (4 minutter siden): Men det er jo helt unødvendig. Virkelig. Alt dette sier meg at du kanskje sender ut signaler som ikke faller i god jord. Det meste av det du nevner her vet jeg ikke hva er engang. Du skriver at alt koster. Når man er 28 trenger man ikke særlig mer enn en dusj før man går ut døra. Menn pleier å være interessert uansett. De fleste menn jeg kjenner (og kvinner) syns dessuten det er grusomt med vippeextensions. Vi vet jo ikke hvordan du ser ut, men ville droppet den biten. Det ser ofte litt merkelig ut. Fikse bryn... Hvorfor?? Det er bryn. jeg liker mitt utseende og føler meg naken uten det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlexandraX Skrevet 10. mai 2024 Forfatter #123 Del Skrevet 10. mai 2024 Ebbeliten skrev (Akkurat nå): Oooo, tipper du følger Isabel Raad også. 🤣 Voksne menn gidder ikke sånne damer. Sorry mac. nei, jeg kjenner ikke til kjendiser og tv programmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlexandraX Skrevet 10. mai 2024 Forfatter #124 Del Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Og med den listen der så ekskluderer du veldig mange menn, få foretrekker damer som endrer så mye på utseende, i beste fall så kan de tolerere det, men det er du sikkert klar over Anonymkode: 1fe18...d7b mhm men du hadde aldri gjettet at jeg gjør alt det der. Merkelig at man må forklare i 2024 at det finnes naturlige resultater i estetisk medisin. og ja, jeg har mye mer interesse fra menn nå enn da jeg var en fattig 18-åring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ebbeliten Skrevet 10. mai 2024 #125 Del Skrevet 10. mai 2024 AlexandraX skrev (2 minutter siden): nei, jeg kjenner ikke til kjendiser og tv programmer Mhm. Sikkert. 🤣 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 10. mai 2024 #126 Del Skrevet 10. mai 2024 AlexandraX skrev (2 minutter siden): jeg liker mitt utseende og føler meg naken uten det der. Det er bra du er fornøyd, men tingene du lister opp er enormt mye rart. Og jeg vil tro at det er noe som koster veldig mye og at ingen ser forskjell uansett (med unntak av vippegreiene). Så nå at du sier du tar botox også. Det er helt absurd. Det er bare trist at du tror du trenger alt det opplegget der. Men jeg vil tippe at alt dette har noe med menns oppfatning av deg. Siden det er det som er tema; hvorfor det ikke går lengre enn et par dates. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlexandraX Skrevet 10. mai 2024 Forfatter #127 Del Skrevet 10. mai 2024 KnekkeBørre skrev (7 minutter siden): Hei! Jeg er en pepperkakemann. Jeg er en stor fan av kvinner. Jeg forstår at dere bruker mye energi, penger og tid på å forbedre utseendet deres.. Jeg personlig bryr meg ikke i det hele tatt om øyenbrynene deres. Jeg blir bare skremt når dere bruker fillers.. Vi er glad i dere uansett ❤️ hehe takk! du er søt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. mai 2024 #128 Del Skrevet 10. mai 2024 (endret) AlexandraX skrev (5 minutter siden): hehe takk! du er søt Gi meg 5 frøken Endret 10. mai 2024 av KnekkeBørre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 10. mai 2024 #129 Del Skrevet 10. mai 2024 AlexandraX skrev (8 minutter siden): hehe takk! du er søt KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Gi meg 5 frøken Da syns jeg du skal ta sjansen med KnekkeBørre:) Han er helt sikkert en keeper 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. mai 2024 #130 Del Skrevet 10. mai 2024 (endret) visp skrev (13 minutter siden): Da syns jeg du skal ta sjansen med KnekkeBørre:) Han er helt sikkert en keeper Vispepus! Du er min favoritt på kjøkkenet. Du er magisk når det gjelder fløte. ❤️ Og selv om jeg rødmer hardt i ingefærdeigen, så kan jeg ikke med god samvittighet be denne kvinnen om å satse på meg. Jeg er ikke ment for én, men for alle. Jeg en fan av alle kvinner. Jeg digger dere!! ❤️❤️❤️ Endret 10. mai 2024 av KnekkeBørre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #131 Del Skrevet 10. mai 2024 AlexandraX skrev (1 time siden): haha hva er exitmen? jeg liker ikke men som ikke er keen på noe mer enn en middelmådig jente så vin vin begge veier Du skriver at du har høy utdanning? Innen hvilket felt? Har lest det du skriver i tråden, og jeg kan ikke si at jeg blir videre imponert. Inntrykket jeg sitter igjen med, er at du er veldig overfladisk, og at du ikke er den som har mye å bidra med intellektuelt. Likevel er du selv overbevist om at du er en dame som utmerker seg blant andre kvinner, for de er grå mus, og ingen er så unik som deg. Du har med andre ord dårlig selvinnsikt. Det er ikke noe i veien med å ha tro på seg selv, men en smule realisme må til, ellers blir det jo sånn som nå, at du ikke evner å forstå hvorfor menn som blir kjent med deg ikke ønsker deg som kjæreste. Anonymkode: fb3b6...d54 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå