Gå til innhold

Blir stadig avvist av menn jeg liker


AlexandraX

Anbefalte innlegg

Du blir avvist fordi du er avskyelig. 

Anonymkode: a4945...8ee

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trek skrev (4 minutter siden):

Jeg bryr meg heller ikke nevneverdig om sydenreiser og tv, men det er så vanlige ting å like at det er rimelig banalt å avskrive noen på grunn av det alene. 

Like dumt som å avskrive noen fordi de liker musikk som du ikke liker? Eller går med klær du ikke liker, eller spiser mat du ikke liker. Det er bare bagateller. 
 

Ja, sånne små ''bagateller'' utgjør et stort bilde. Jeg kan ikke være med noen som har en annerledes musikksmak enn meg, eller med noen som ikke spiser kjøtt/gluten, eller med noen som ikke har kompatibil klesstil til meg. Viktig å ha felles reisemål og felles reisestil og felles interesser. Og tv er bare søppel for meg og hvis noen bruker tid på det... ja da er vi ikke kompatibel 

Det er ikke dumt, jeg bare ikke går til den første mann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du blir avvist fordi du er avskyelig. 

Anonymkode: a4945...8ee

haha takk, endelig svar ;*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ble du sjalu nå siden du måtte starte den der med å le? Og i tillegg skrive fikk i gåseøyne? Jeg fikk en mann som ikke hadde valgt deg, det er bra sikkert.

Anonymkode: 9ba07...0d8

haha sjalu? herregud, det er forum. ha litt humør. Jeg har skrevet haha på mange meldinger her lol.... nå, kan du svare på mitt spørsmål, mrs seriøs? beskrive ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er bare veldig veldig kresen. Du sitter jo på fasiten selv. Møter en mann i året som du føler passer, da er det utrolig lav sannsynlighet for at du finner den rette. Ikke umulig, men svært sannsynlig at du blir alene ut livet. 
Men det er du ikke redd for som du selv skriver. 
Føler du svarer på spørsmålet selv i det opprinnelige innlegget ditt. 

Endret av homber
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AlexandraX skrev (Akkurat nå):

haha sjalu? herregud, det er forum. ha litt humør. Jeg har skrevet haha på mange meldinger her lol.... nå, kan du svare på mitt spørsmål, mrs seriøs? beskrive ham?

jeg skrev ''fikk'' fordi mann er ikke en ting..... du virker veldig besatt og redd å miste han. du må gi han space

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså... mulig kravene må senkes? Eventuelt så gjør du noe galt med måten du oppfører deg/presenterer deg i forhold til de mennene du ønsker å tiltrekke deg? Kanskje de trenger en helt annen måte å bli kurtisert på enn det du tror fungerer.
Når du bare har likt 2 stk på så lang tid så er sjansen stor for å bli avvist. Dater du flere/prøver flere så øker sjansen for at en av de klaffer.

Anonymkode: 0bf37...c99

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

homber skrev (Akkurat nå):

Du er bare veldig veldig kresen. Du sitter jo på fasiten selv. Møter en mann i året som du føler passer, da er det utrolig lav sannsynlighet for at du finner den rette. Ikke umulig, men svært høy sannsynlig blir du alene ut livet. 
Men det er du ikke redd for som du selv skriver. 
Føler du svarer på spørsmålet selv i det opprinnelige innlegget ditt. 

heller kresen enn å ende opp som alenemor (som de fleste her) ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AlexandraX skrev (1 minutt siden):

haha sjalu? herregud, det er forum. ha litt humør. Jeg har skrevet haha på mange meldinger her lol.... nå, kan du svare på mitt spørsmål, mrs seriøs? beskrive ham?

Det har jeg ikke noe behov for. 

Anonymkode: 9ba07...0d8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AlexandraX skrev (Akkurat nå):

heller kresen enn å ende opp som alenemor (som de fleste her) ;D

Åja dette er et troll. Du er egentlig en mann. Det er lavmål da.

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AlexandraX skrev (1 minutt siden):

jeg skrev ''fikk'' fordi mann er ikke en ting..... du virker veldig besatt og redd å miste han. du må gi han space

Jeg er ikke som deg, så nei, jeg er ikke besatt eller redd for å miste noen. Vi har et langt og trygt forhold, vi.

Anonymkode: 9ba07...0d8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AlexandraX said:

nei, jeg er jordnær og god med min økonomi

hmm det ser ut til at mine antagelser var korrekte i forhold til svar du får ts. bare så det er sagt så er jeg maaange år eldre enn deg men like fult tror jeg at min tankegang er ganske lik de menn på din alder. jeg skriver ikke her for og gi deg tyn, tvert imot. de damene jeg har møtt har alle falktisk sett bedre ut med morratryne enn dem gjorde da jeg traff dem. poenget er at du som dame øverst i fruktfatet ikke aner hva menn tenner på i bunn.....er ikke ute etter å disse deg men tror du må tone ned ett par hakk. mitt spørsmål til deg er: hva ser du etter? i mitt kansje noe utdatert bilde noen jeg ville tatt ei kule for hvis kjemien stemte..er bare redd du finner de samme menn som deg... shallowed... no hard feelings. just saying

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Altså... mulig kravene må senkes? Eventuelt så gjør du noe galt med måten du oppfører deg/presenterer deg i forhold til de mennene du ønsker å tiltrekke deg? Kanskje de trenger en helt annen måte å bli kurtisert på enn det du tror fungerer.
Når du bare har likt 2 stk på så lang tid så er sjansen stor for å bli avvist. Dater du flere/prøver flere så øker sjansen for at en av de klaffer.

Anonymkode: 0bf37...c99

Jeg krever veldig mye av meg selv så jeg kan ikke kreve noe mindre av menn jeg treffer. 

 

Hvordan føles det å være i forhold med en ''second best'', hvis man skulle 'senke kravene''? Jeg tror forferdelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AlexandraX said:

heller kresen enn å ende opp som alenemor (som de fleste her) ;D

På vegne av alle… like, please don't have children om du forstår hva jeg mener.

Anonymkode: a4945...8ee

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det har jeg ikke noe behov for. 

Anonymkode: 9ba07...0d8

så ikke noe å skryte av med andre ord? ikke tråkk ned på meg da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså nå går du litt for langt med dette tullet! Jeg tror du tuller, og at dette bare er for å helle bensin på bålet en fredagskveld! Gratulerer, du har klart det🙄

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Altså... mulig kravene må senkes? Eventuelt så gjør du noe galt med måten du oppfører deg/presenterer deg i forhold til de mennene du ønsker å tiltrekke deg? Kanskje de trenger en helt annen måte å bli kurtisert på enn det du tror fungerer.
Når du bare har likt 2 stk på så lang tid så er sjansen stor for å bli avvist. Dater du flere/prøver flere så øker sjansen for at en av de klaffer.

Anonymkode: 0bf37...c99

men jeg kan ikke tvinge meg til å like noen jeg ikke er tiltrukket til. Det er nesten som voldtekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AlexandraX skrev (Akkurat nå):

så ikke noe å skryte av med andre ord? ikke tråkk ned på meg da. 

Jovisst, masse å skryte av. Har bare ikke behov for å skryte til noen som deg. Synes ikke det er særlig verdt det, faktisk. Du elsker jo å være surmaga her.

Anonymkode: 9ba07...0d8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Rart at kvinner enda ikke har skjønt at menn (ekte menn) i 9 av 10 tilfeller går for det naturlige.. 

Hvis det stemmer at du bruker nærmere 100 000 kroner i året på deg selv så vil du bli valgt bort av de fleste menn. 

Jeg har enda til gode å høre en mann si

- de øyenbrynene du erstattet med maling ser så mye bedre ut på deg

- ansiktet ditt ble så mye flottere nå som jeg ikke ser noen smilerynker(eller sinnarynker for den saks skyld)

- brystene dine bør du virkelig få fikset

- rumpeballene bør oppgraderes

- osv

Anonymkode: b2d5d...fac

Hjelper ikke hva du sier, den gjengen har lurt seg selv til å tro det er det menn vil ha. Fakta er vel mer at en del menn tolererer det om dama er bra, men ekstremt få som foretrekker en falsk kropp 

Anonymkode: 1fe18...d7b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AlexandraX said:

men jeg kan ikke tvinge meg til å like noen jeg ikke er tiltrukket til. Det er nesten som voldtekt. 

Da må du kanskje infine deg i at du forblir singel, sorry, men hard sannhet.

Anonymkode: 0bf37...c99

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...