Gå til innhold

Hvor mye bruker dere på utseende per måned? (untatt klær)


AlexandraX

Anbefalte innlegg

frisør - 400 kr per år

hudpleie - 0 kr 

estetisk medisin - 0 kr

vippe extensions - 0 kr

bryn behandling - 0 kr

laser hårfjerning - 0 kr

cellulite massasjer - 0 kr

tannbleking - 0 kr

diverse sånne behandlinger - 0 kr

kosmetikk - 500 kr per år

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ca 1000 kr pr mnd på budsjettposten "personlig pleie". Alltid hatt en litt strevsom hud, så bruker litt mer på hudpleie enn jeg liker. I de 1000 kr ligger hudpleie, solkrem (stor del faktisk), sminke, sjampo, balsam, tørrsjampo og frisør. Og evt hårspray og sånt, men det bruker jeg lite av. 

Veldig mye av det du lister opp er ting jeg ikke ville takket ja til om noen betalte meg for å prøve det.

Anonymkode: 46e14...de3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg havner på 1500-2000 pr mnd.

Pr år; frisør ca 6.000. Hudprodukter 6.000. Hårprodukter 3.000. Sminke 2.000. Egenpleie/luksus 2000. Og sikkert noe jeg har glemt.

Tekte jeg ikke brukte så mye, men har sensitiv hud og alltid brukt ansiktskremer og rens fra hudpleier. 

Anonymkode: 072e6...38c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

104 000 i året🙊Og jeg ser helt vanlig ut🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AlexandraX skrev (2 timer siden):

jeg er ikke i forhold, da må jeg nok bruke den summen til å se ''wow'' ut ;D men som du sa, jeg brukte ikke så mye på meg selv når jeg var i forhold. 

Nei, det må du ikke. Det kan for noen menn fremstå veldig overfladisk at noen kvinner bruker tusenvis i mnd på utseendet. De vil heller ha naturlige jenter som ikke er så opptatt av det ytre 

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunnhild87 skrev (1 time siden):

104 000 i året🙊Og jeg ser helt vanlig ut🤪

mer enn meg! hva bruker du så mye på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samfunnsengasjert skrev (21 minutter siden):

Nei, det må du ikke. Det kan for noen menn fremstå veldig overfladisk at noen kvinner bruker tusenvis i mnd på utseendet. De vil heller ha naturlige jenter som ikke er så opptatt av det ytre 

de menene jeg liker vil ikke ha middelmådige jenter... derfor må jeg prøve hardt og bruke mye penger på utseende. selvfølgelig avslører jeg ikke hvor mye jeg gjør med utseende eller hvor mye penger jeg bruker på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null på utseendet..

Bruker ikke sminke.

Anonymkode: 2a2e6...102

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. kanskje totalt 1500-2000 kr i året. + frisør  2 gr i året.

 

Anonymkode: fe37b...f43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

200 kr mnd. Noko meir rekk ikkje budsjettet med til i desse tider! 

Anonymkode: fe37b...f43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror samboeren må ligge i øvre sjikte, når jeg leser her inne. Men selv sier hun at alle andre bruker mye mer.

Får beskjed noen ganger og kjøpe med meg noe fra taxfree, får en nøyaktig beskrivelse av hva jeg skal handle, eller det vil si jeg viser mobilen til taxfree berta på parfymeriet. Noen ganger må jeg innom forskjellige parfymerier for og få det som er på listen, for erstatningsvarer det er ikke lov, samme hva de måtte si på parfymeriet.

En liten sånn liten krukke koster rundt 2-3 tusen, men det er kun den som duger, selv om jeg har sett på TV at det er omtrent de samme ingrediensene om det er en hudkrem til 100 kr literen, eller ei sånn lita krukke. Den diskusjonen tar jeg aldri opp igjen, får så ørene flagrer hver gang.

Og så er det 400 kroner for en svart fargeblyant, men det heter ikke svart da, det er jo en black shadow explosion må vite. Og så er det resten som jeg trodde vi kun fikk i malingsbutikker, som primer, foundation, cleanser og sånne ting. Og den siste som var en LS204 Honey Beige, skulle tro det var betegnelsen på en bil med tilhørende fargekode, men de kom heldigvis med en liten krukke der også. 

Anonymkode: 0e3d3...c61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AlexandraX skrev (16 minutter siden):

de menene jeg liker vil ikke ha middelmådige jenter... derfor må jeg prøve hardt og bruke mye penger på utseende. selvfølgelig avslører jeg ikke hvor mye jeg gjør med utseende eller hvor mye penger jeg bruker på det

Tror du menn er blinde? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AlexandraX skrev (15 minutter siden):

de menene jeg liker vil ikke ha middelmådige jenter... derfor må jeg prøve hardt og bruke mye penger på utseende. selvfølgelig avslører jeg ikke hvor mye jeg gjør med utseende eller hvor mye penger jeg bruker på det

Hvis du ikke er deres type i utgangspunktet, kaster du bort pengene dine. Jeg har sett alle trådene du har postet i dag, det ser jo ikke ut som det hjelper noe særlig. De avviser deg jo likevel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Null millioner nulltinulllltusen nullhundreognull penger... 

GingerbreadMan_300x300.gif.9c4fb24bd568f479c52e11a1caead6cd.gif

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (50 minutter siden):

Null millioner nulltinulllltusen nullhundreognull penger... 

GingerbreadMan_300x300.gif.9c4fb24bd568f479c52e11a1caead6cd.gif

Nå tuller du.

Alle kan se at du har fiksa på venstrebenet ditt!! 

Børre, altså...

 

Anonymkode: b6a9b...0e0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nå tuller du.

Alle kan se at du har fiksa på venstrebenet ditt!! 

Børre, altså...

 

Anonymkode: b6a9b...0e0

Fille Pernille!  Du avslørte meg som den hykleren jeg er..

Ålreit, jeg fiksa litt på benet mitt og muligens en hårplugg eller to..

 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er hos frisøren hver sjuende uke, det er min luksus. Ellers bruker jeg null på sminke, og bruker gjerne Spenol som krem. Med sjampo etc, vil jeg tro jeg ligger på noen hundrelapper i måneden totalt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (På 11.5.2024 den 3.01):

Fille Pernille!  Du avslørte meg som den hykleren jeg er..

Ålreit, jeg fiksa litt på benet mitt og muligens en hårplugg eller to..

 

Men det var en beskjeden mengde melis da

Anonymkode: b445f...832

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye. Men vet ikke hvor mye, fører ikke regnskap.

Pedikyr hver 6. uke. Ansiktsbehandling ca annenhver måned. En og annen SPA-behandlig. Frisør. Tannbleking (koster lite, men skinne var en investering). Planlegger nå også laser under armer. Bryn. 

Bruker en del dyre produkter, og er nok også skyldig i å handle inn mer enn det jeg trenger. Både til hud, hår, og sminke. Særlig serum koster en god del, og er lite drøy i bruk. 

Anonymkode: 570de...3f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellom 50 - 100 kroner kanskje. Klipper håret mitt selv.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...