AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #101 Del Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Samme med mange damer 40/45+. Drama drama drama.... og enda mer .... DRAMA .... Hvorforsaduattenårjegmentesamtigsomdusatilhunatjegikke...blablablabla... 😲 🥶 🤢 Anonymkode: c2f60...98c Drama er det i alle aldre. Personlig var jeg høyest på min dramaskala mellom 17-23. Nå er det roligere, kanskje vil det ta seg opp igjen? Anonymkode: 80105...c92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #102 Del Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er som sagt kvinne, og skjønner ikke hva som var feil med det han sa. Synes det er flaut å høre på damer i 40-50 årene som tror at unge menn ønsker et seriøst forhold med dem, ikke bare sex. Men det er min mening, folk får tenke hva de vil. Vi trenger ikke å være enige 🙂 Anonymkode: a41a2...926 Du kan være så uenig du bare vil, men det som faktisk skjer vil uansett være realiteten og den varierer. Men om du vil forbli fornektelse til det som kan gå bra, versegod å vær så negativ som du kan. Anonymkode: 80105...c92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #103 Del Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Men hvordan utarter all denne buss sjekkingen seg? Har jo sittet på noen busser i mitt liv, men aldri lagt merke til noen få så mye oppmerksomhet. Har aldri fått mye oppmerksomhet, er som ueksisterende på jordens overflate 😅 Er glad for det, har ikke taklet det noe fint om noen kom å pratet med meg. Anonymkode: 80105...c92 For meg som skrev over her skjer det oftes slik på bussen at menn spør om det er ledig ved siden av meg. Videre kommenterer de ofte noe ved meg, hår, negler, klær..deretter lurer de på om jeg er singel og kunne tenke meg å ta en kaffe/bli med ut å spise osv.. Dette er på bussene i Oslo. Anonymkode: 900e9...316 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #104 Del Skrevet 11. mai 2024 Nei Anonymkode: 2ef53...012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #105 Del Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jo, faktisk er det mye sant i det! Er blitt 47- aldri brydd meg om trening og aldri opphengt i utseendet.. Hørtes en del si jeg ser yngre ut, men jeg syns jeg ser normal ut, selv om jeg har noen kg for mye.. Men også former! Får mer oppmerksomhet nå enn da jeg var pur ung og også mer usikker! Prøver være vennlig og åpen, og tåler litt humor- også litt på kanten.. Tror nok at min bedrede selvtillit også gjør meg litt mer attraktiv... - lyser jo også litt mer opp innenfra da!😉😊 Anonymkode: a4f30...7aa Hehe… jeg er som deg, men mange vil kanskje beskrive meg som slank og petite, kler meg bra, ren og ordnet, yngre utseende, og at jeg er tilgjengelig, har utstråling, humor og selvsikkerhet/trygg i meg selv. Men dette gir ikke automatisk interesse fra menn. Og iallfall ikke menn som kanskje er litt innafor det man kunne vurdert. Dvs jeg er generøs på det området, men man skal jo kjenne på en tiltrekning også. Hva er vitsen ellers? Hvis han virker trygg og beskyttende, og samtidig får meg til å le er mye gjort. Men en tiltrekning forøvrig som går på utseende er jo en naturlig selvfølge. Det betyr ikke at han trenger være 180 høy for meg iallfall. Men skyr all oppmerksomhet fra potensielt opptatte menn og de som kun er ute etter et ligg. Anonymkode: 8de9a...bac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #106 Del Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Har dere eksempler på at dere blir sjekka opp i hverdagen? Klarer ikke helt å tro på det, ingen 40-åringer jeg kjenner opplever det. Anonymkode: 62776...6b4 Hm. Sjekka opp på busstopp i sentrum, på gata i sentrum, på dansekurs, på ferga feks. Typisk om sommeren med fine klær, i godt humør etc. Det kan være noen kikker litt ekstra på bussen en grå dag i oktober også, men ikke sånn at de spør om å ta en kaffe. Anonymkode: 4010f...afe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #107 Del Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hm. Sjekka opp på busstopp i sentrum, på gata i sentrum, på dansekurs, på ferga feks. Typisk om sommeren med fine klær, i godt humør etc. Det kan være noen kikker litt ekstra på bussen en grå dag i oktober også, men ikke sånn at de spør om å ta en kaffe. Anonymkode: 4010f...afe Oslo? Anonymkode: 62776...6b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #108 Del Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Oslo? Anonymkode: 62776...6b4 Min hverdag er i /rundt en av de andre større byene i Norge. Anonymkode: 4010f...afe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #109 Del Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hm. Sjekka opp på busstopp i sentrum, på gata i sentrum, på dansekurs, på ferga feks. Typisk om sommeren med fine klær, i godt humør etc. Det kan være noen kikker litt ekstra på bussen en grå dag i oktober også, men ikke sånn at de spør om å ta en kaffe. Anonymkode: 4010f...afe "Kikker" betyr "sjekker opp", mener du? Anonymkode: a41a2...926 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #110 Del Skrevet 11. mai 2024 Jeg er relativt pen og ser i følge folk som ikke har noe å tjene på det mye yngre ut enn jeg er. Tinder og Match og sånn orker jeg ikke, for da drukner jeg i matcher/meldinger fra alt mulig rart og det blir som å lete etter en skje blant en million kniver og gafler og til slutt blir jeg bare drittlei av bestikk og sletter hele profilen. Ellers meldte jeg meg på skytekurs i fjor (for å treffe blink, og overhodet ikke en mann) og ble forsøkt sjekket opp av 3 av de 9 andre deltagerne. Det er jo hyggelig og alt det der, men det er så typisk at jeg har draget på folk når jeg ikke VIL ha det. Anonymkode: 50eca...da4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #111 Del Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hm. Sjekka opp på busstopp i sentrum, på gata i sentrum, på dansekurs, på ferga feks. Typisk om sommeren med fine klær, i godt humør etc. Det kan være noen kikker litt ekstra på bussen en grå dag i oktober også, men ikke sånn at de spør om å ta en kaffe. Anonymkode: 4010f...afe Jeg leser sånt som dette og tenker at jeg må være verdens styggeste menneske. Tror ikke en mann noen gang har sett to ganger på. Eller jo , det var kanskje en gang, på et fly. Men han var full, og i 70-årene, så han regner jeg faktisk ikke med altså 😂 Anonymkode: c63cd...8eb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #112 Del Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg leser sånt som dette og tenker at jeg må være verdens styggeste menneske. Tror ikke en mann noen gang har sett to ganger på. Eller jo , det var kanskje en gang, på et fly. Men han var full, og i 70-årene, så han regner jeg faktisk ikke med altså 😂 Anonymkode: c63cd...8eb Neida, det er bare at noen har altfor stor fantasi. Stakkars mannfolk. Han ser på henne, tenker egentlig på hva han skal ha til middag, og hun tror "oh, han sjekker meg opp" 😀 Anonymkode: a41a2...926 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #113 Del Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): For meg som skrev over her skjer det oftes slik på bussen at menn spør om det er ledig ved siden av meg. Videre kommenterer de ofte noe ved meg, hår, negler, klær..deretter lurer de på om jeg er singel og kunne tenke meg å ta en kaffe/bli med ut å spise osv.. Dette er på bussene i Oslo. Anonymkode: 900e9...316 Det virker reelt. Anonymkode: 80105...c92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #114 Del Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Neida, det er bare at noen har altfor stor fantasi. Stakkars mannfolk. Han ser på henne, tenker egentlig på hva han skal ha til middag, og hun tror "oh, han sjekker meg opp" 😀 Anonymkode: a41a2...926 Det virket ikke som det var sånn det var skrevet, mer at på sommeren blir hun sjekket opp da hun er glad og i sommerklær, men på den kalde tiden av året er det blikk det går i. Anonymkode: 80105...c92 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #115 Del Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Hm. Sjekka opp på busstopp i sentrum, på gata i sentrum, på dansekurs, på ferga feks. Typisk om sommeren med fine klær, i godt humør etc. Det kan være noen kikker litt ekstra på bussen en grå dag i oktober også, men ikke sånn at de spør om å ta en kaffe. Anonymkode: 4010f...afe Okei, lurer på hva slags menn dette er da? Og er det oftest på kvelden/natta, utenom dansekurs? Anonymkode: 8de9a...bac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #116 Del Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er som sagt kvinne, og skjønner ikke hva som var feil med det han sa. Synes det er flaut å høre på damer i 40-50 årene som tror at unge menn ønsker et seriøst forhold med dem, ikke bare sex. Men det er min mening, folk får tenke hva de vil. Vi trenger ikke å være enige 🙂 Anonymkode: a41a2...926 Han svarte meg, og jeg presiserte i mitt innlegg "menn på samme alder". Anonymkode: 3287a...592 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #117 Del Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Det virket ikke som det var sånn det var skrevet, mer at på sommeren blir hun sjekket opp da hun er glad og i sommerklær, men på den kalde tiden av året er det blikk det går i. Anonymkode: 80105...c92 Ja, det var det jeg mente. Anonymkode: 4010f...afe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #118 Del Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Okei, lurer på hva slags menn dette er da? Og er det oftest på kvelden/natta, utenom dansekurs? Anonymkode: 8de9a...bac Det er hovedsakelig på dagtid. Anonymkode: 4010f...afe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #119 Del Skrevet 11. mai 2024 K41 her. Drukner på ingen måte i «beilere». Har faktisk ikke sett en eneste en siden jeg traff mannen min for 16 år siden. 🤷♀️ Jeg aner ikke hvordan dere som sier menn prøver seg på dere i øst og vest ser ut, men dette er altså ikke tilfellet for noen av mine jevngamle venninner heller. 🤷♀️ Da jeg var ung snudde menn seg etter meg på gata støtt og stadig. Nå tror jeg at jeg hadde vært villig til å betale gode penger for å få noen til å gjøre det. 😆 Anonymkode: ea92d...545 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #120 Del Skrevet 11. mai 2024 Nei. Anonymkode: 1190e...85d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå