Gå til innhold

Damer på 40+, "drukner" dere i beilere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er 50 og kan velge og vrake i vakre, veltrente menn i slutten av 20-årene både på nettdating og når jeg går ut. Mange vil nok bare huke av en milf og blir opphisset av aldersforskjellen. Men flere vil ha noe ukomplisert uten press om barn eller giftemål. For tiden treffer jeg fast en oppegående og superkjekk mann på 30 år. Han forteller om hvor kjedelig han opplever de på sin egen alder seksuelt og hvor press han føler på at de vil noe mer.

Men kan ikke tenke meg at alle på min alder har samme responsen, hjelper med en fin kropp og ungdommelig energi.

Anonymkode: 2540e...9ee

Men felles for dem alle er at de bruker deg for å tømme seg 😉 - istedenfor en runk. Skjønner at du føler deg verdifull og ettertraktet, men det er kun kjønnsorganet ditt som er det

Anonymkode: ee030...8d6

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Men felles for dem alle er at de bruker deg for å tømme seg 😉 - istedenfor en runk. Skjønner at du føler deg verdifull og ettertraktet, men det er kun kjønnsorganet ditt som er det

Anonymkode: ee030...8d6

Incel-visdom. Det er jo akkurat det samme en mann på 45 som som prøver seg på en 27-åring prøver på også, sånn bortsett fra at en 45 -årig kvinne har veldig mye bedre odds for å lykkes med den unge mannen...

Dere gjør det ikke lett for dere selv når dere presenterer dere som så usympatiske. Sånn når det er sagt, hvis det er ren sex man msn går etter, er jo en 27-prig mann langt å foretrekke framfor 45+.

Anonymkode: 3e217...091

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Haha, jada, det liker de, mange menn. At damer gjør seg dumme og smører egoet deres med å le av idiot-vitser. Mange er jo smått sexistiske, rasistiske eller rett og slett idiotiske. Jeg kan smile høflig av en smått umorsom vits, men gidder ikke selge sjela mi for å tiltrekke meg menn. 

Anonymkode: bb54a...ff4

Åh, klarer ikke å le av vitser. Er så dårlig på å gi tilbakemelding når jeg ikke syns det er morsomt, prøver å være vennlig, men det blir kleint. 

Vi har jo veldig ulik humor, tror ikke det er så lurt å bosette seg med noen en ikke kan le fra levra med.

Anonymkode: 80105...c92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker said:

Incel-visdom. Det er jo akkurat det samme en mann på 45 som som prøver seg på en 27-åring prøver på også, sånn bortsett fra at en 45 -årig kvinne har veldig mye bedre odds for å lykkes med den unge mannen...

Dere gjør det ikke lett for dere selv når dere presenterer dere som så usympatiske. Sånn når det er sagt, hvis det er ren sex man msn går etter, er jo en 27-prig mann langt å foretrekke framfor 45+.

Anonymkode: 3e217...091

Ikke incelvisdom, erfaring. Jeg har holdt med med mange mange damer på den måten der 😉🥳. Jeg er ikke superstolt av det nå, men det er nå engang en realitet. 

Anonymkode: ee030...8d6

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er 48 og får fortsatt masse oppmerksomhet og henvendelser. Men kanskje noe mindre enn da jeg var rundt 40 og nyskilt, da ble det voldsomt mye noen år. Logget på Tinder forrige uke, og har fått over 3000 likes der, så det er fortsatt mulig å møte noen 😉

Anonymkode: 2e744...e27

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Du er i hvert fall ærlig, jenta mi.

Jeg tror det er en del som skryter på seg oppmerksomhet her. Som en skrev: Hvor er det all denne sjekkingen foregår på buss og kollektivt ellers? Ja, jeg opplever også blikk de sjeldne gangene jeg tar kollektivt, men det er langt fra et blikk og til at noen aktivt driver og sjekker opp damer på bussen eller toget...

Har aldri vært på Tinder eller noen slike steder, så jeg vet ikke hvilken respons jeg ville ha fått, men jeg opplever til tider positiv interesse fra kolleger, og bekjente/gjennom venner. Er skilt, og har inntil nå ikke vært på utkikk etter noe forhold. Trengte tid for meg selv, og det har vel medført at jeg ikke har sendt noen signaler på at jeg er tilgjengelig.

Anonymkode: d89ab...b9c

Jeg tror noen tenker st disse blikkene er oppsjekking. For oss andre er det et blikk, men enkelte tar dette som et bevis på son evige ungdom.

Men kommer da bort til meg og for å snakke, jeg skriver det ikke inn i boka som atbjeg ble sjekket opp. 
 

jeg tror mye handler lm hvordan man ser på kontakt med det andre kjønn, noen mener alt er sjekking, jeg mener det er normal kommunikasjon. 

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ikke incelvisdom, erfaring. Jeg har holdt med med mange mange damer på den måten der 😉🥳. Jeg er ikke superstolt av det nå, men det er nå engang en realitet. 

Anonymkode: ee030...8d6

Tja. Hvis jeg har valget mellom å tulle rundt med en aldrende harrytass eller en ung og høflig kjekkas er valget soleklart for min del...😊. Nå har jeg en bra mann, men de vokser ikke på trær. Jeg har kyssa min andel frosker, for å si det sånn. Bedre å kysse ung og pen frosk enn gammel og uattraktiv 

Anonymkode: 3e217...091

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler denne tråden egentlig bare viser hvor _utrolig_ vanskelig dating er blitt for menn, når oppegående, høyt utdannede menn ikke klarer finne noen i egen aldersgruppe.

Anonymkode: d316a...150

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Føler denne tråden egentlig bare viser hvor _utrolig_ vanskelig dating er blitt for menn, når oppegående, høyt utdannede menn ikke klarer finne noen i egen aldersgruppe.

Anonymkode: d316a...150

Man kan kanskje like gjerne snu det på hodet og si at dating er vanskelig for de mest ressurssvake unge kvinnene når de må ta til takke med gamle menn med dårlig kvinnesyn? Eller at krav og forventninger til både menn og kvinner har blitt høyere?

Anonymkode: 3e217...091

  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Leser en del på KG at single damer i 40- og 50-årene regelrett drukner i menn som vil være sammen med dem. Også unge, høye og kjekke menn.

Er det virkelig sånn? Blir du sjekka opp på gata jevnlig og slik, som en del opplever? Og får du masse oppmerksomhet på byen og datingapper?

Og hvor mange av alle disse mennene er tilgjengelig for seriøse forhold?

Anonymkode: 721cc...572

Veldig få som vil bli sammen med oss men ja det er fullt opp med yngre menn som vil ha sex ja.. totalt uinteressant for min del. Og når man selv ikke finner noen på sin egen alder tiltrekkende nok til at man kan få følelse for dem så ser man jo på de yngre og da skjønner man at toget har gått fra perrongen..  Bare å innstille seg på single livet resten av livet tenker jeg. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jo, faktisk er det mye sant i det! Er blitt 47- aldri brydd meg om trening og aldri opphengt i utseendet.. Hørtes en del si jeg ser yngre ut, men jeg syns jeg ser normal ut, selv om jeg har noen kg for mye.. Men også former!  Får mer oppmerksomhet nå enn da jeg var pur ung og også mer usikker!  Prøver være vennlig  og åpen, og tåler litt humor- også litt på kanten.. Tror nok at min bedrede selvtillit også gjør meg litt mer attraktiv... - lyser jo også litt mer opp innenfra da!😉😊

Anonymkode: a4f30...7aa

Det fungerer overhodet ikke for meg, aldri gjort. Jeg er alltid blid, smiler til folk, er høy, normalvektig med store pupper og har langt, blondt hår. Jeg kan smile og være så åpen jeg vil, ikke én mann har kommet bort til meg på byen noen gang. Eller noe annet sted.

Vet ikke hva dere andre gjør, for jeg får det i hvert fall ikke til 😝

Anonymkode: 62776...6b4

  • Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nysingel og er helt sikker på at jeg kommer til å få mye oppmerksomhet av menn som ønsker et forhold. Altså på min alder. Jeg gledegruer meg. Er 41 år, bruker ikke sminke, har grått hår og er litt pen. Har bedre/ sterkere positiv utstråling nå enn i noen tidligere år pga bedre selvtillit og selvfølelse. Har enda en vei å gå, men jeg både merker og har fått høre at den økte selvtilliten betyr mye. Var en jeg møter noen ganger i året som sa til meg at jeg ser bedre og bedre ut for hvert år, og henviste til akkurat utstrålingen. Jeg tok for øvrig ikke det som å bli sjekket opp, det var kun en samtale, så hvor man legger lista for hva som er å bli sjekket opp er nok veldig ulikt ja. 

Anonymkode: 3287a...592

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er tidlig i 40 årene, og har ingen beilere. Har heller aldri hatt beilere. Vært ganske så usynlig for menn hele livet. Har i hvert fall aldri blitt sjekket opp på buss eller tog, eller på gata eller i butikken. Trodde heller ikke det var så vanlig i Norge, men hva vet vel jeg. Er normalvektig med en BMI på 20, så trenger nok ikke å slanke meg. Er ikke vakker, heller ikke i nærheten av vakker. På en god dag ser jeg normal ut, på en dårlig dag ser jeg ut som et takras. 

Anonymkode: c63cd...8eb

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I hovedsak er det vel menn som vil ligge med dem, ikke så mye mer. Pleier vanligvis å være litt i overkant mye baggasje og emotional damage til at man orker noe langsiktig med disse.

Anonymkode: 803e5...1e0

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 40, og føler jeg har like mye draget som før.

Hvorvidt man regelrett drukner i beilere kommer jo litt an på hva man gjør det til, da. Større sjanse for å drukne om man bader på en måte - om man er på Tinder, går på mye fester og møter nye folk, går på utesteder som er kjøttmarkeder og blir kjent med "alle", om man er åpen for det, om man er flørtete og seksuell av seg.

Jeg er blitt mer glad i hjemmekvelder alene eller med kjernen, og har vært lenge i forhold, så den lille sorte boken er ikke like full av nummer som den var før. Men den kunne absolutt vært det om jeg hadde gått for det, og det tikker jo inn en jevn liten strøm med beilere fra høyre og venstre likevel. 

Anonymkode: 4efbd...e9e

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, verken som 20, 30 eller 40 åring

Anonymkode: 2d1d3...f11

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kvinner drukner kanskje i flørt. Det er troverdig, ikke resten.

Anonymkode: 74c64...c05

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Nei, verken som 20, 30 eller 40 åring

Anonymkode: 2d1d3...f11

Det er jo sånn det er. For pene damer slutter de ikke å være pene, bare fordi de blir 30 eller 40. Eller 50 for den saks skyld. 

Anonymkode: 715d2...976

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drukner ikke. Men det er lett å møte noen. Hva man kan velge på handler jo mye om hva man er ute etter. Både casual sex, fast sexpartner og kjæreste kan man få. I alle aldre. Men så skal det jo være følelser og kjemi osv også. Så det spørs helt hva man søker. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er nysingel og er helt sikker på at jeg kommer til å få mye oppmerksomhet av menn som ønsker et forhold. Altså på min alder. Jeg gledegruer meg. Er 41 år, bruker ikke sminke, har grått hår og er litt pen. Har bedre/ sterkere positiv utstråling nå enn i noen tidligere år pga bedre selvtillit og selvfølelse. Har enda en vei å gå, men jeg både merker og har fått høre at den økte selvtilliten betyr mye. Var en jeg møter noen ganger i året som sa til meg at jeg ser bedre og bedre ut for hvert år, og henviste til akkurat utstrålingen. Jeg tok for øvrig ikke det som å bli sjekket opp, det var kun en samtale, så hvor man legger lista for hva som er å bli sjekket opp er nok veldig ulikt ja. 

Anonymkode: 3287a...592

Hahaha, skal hilse på deg når du har kjørt kuk-karusellen i et par års tid og er stadig like singel - men ikke lengre forholdsmateriale 😆. Du tror du de vil ha forhold vettu, men de kjekke kara vil ikke det. De vil bare tømme seg i noen. 

Anonymkode: ee030...8d6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...