AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #141 Del Skrevet 13. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 10.5.2024 den 21.09): Ja, har kjæreste og en hver tid 4-6 andre menn som prøver seg. Anonymkode: 52635...366 Samme her. Aldersspenn i fra 20+ til 60, men mest 25-45. Anonymkode: f43cb...f40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidhun Skrevet 13. mai 2024 #142 Del Skrevet 13. mai 2024 Aldri skjedd. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #143 Del Skrevet 13. mai 2024 "Vil være sammen med" er vel å ta i, de fleste starter jo ikke der, men jo, jeg får masse oppmerksomhet, både fra bekjente menn og vilt fremmede. Og jeg har aldri vært på datingapper. MYE meldinger på Messenger fra fremmede, disse åpner jeg ikke. Jeg fyller straks 44 og vet mange oppfatter meg som over gjennomsnittet pen. Svært mange kvinner får uoppfordret meldinger fra fremmede menn og det er en jævla uting. Anonymkode: a97df...e12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #144 Del Skrevet 14. mai 2024 Sannhet med modifikasjoner. Jeg har alltid fått oppmerksomhet fra menn, men har slitt med at oppmerksomheten har vært rent seksuell. Som singel og midt i 40 årene syns jeg menn på min alder viser helt nye og mildere takter. De behandler meg som ett likeverdig menneske og ikke en ting og de viser sårbarheter som ensomhet, behov for nærhet også mentalt og virker å være mye mer ydmyk i møte med kvinner en det jeg har opplevd som yngre. Anonymkode: b31d2...26c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #145 Del Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sannhet med modifikasjoner. Jeg har alltid fått oppmerksomhet fra menn, men har slitt med at oppmerksomheten har vært rent seksuell. Som singel og midt i 40 årene syns jeg menn på min alder viser helt nye og mildere takter. De behandler meg som ett likeverdig menneske og ikke en ting og de viser sårbarheter som ensomhet, behov for nærhet også mentalt og virker å være mye mer ydmyk i møte med kvinner en det jeg har opplevd som yngre. Anonymkode: b31d2...26c Simone de Beauvoir sa noe klokt om det, at man ikke lenger ble sett som en kvinne, men som et menneske. Det betyr i menns "sjekking" ligger det dessverre ofte at du er vakker, men samtidig ikke verdt å lytte til eller fullt anerkjenne som likeverdig menneske. Det slipper man som kvinne etter overgangsalderen. Det skal sies at interessen er like stor, men kanskje fra litt mer ålreite menn, som har skjønt det med å se på en kvinne som et menneske. Anonymkode: 3e217...091 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 14. mai 2024 #146 Del Skrevet 14. mai 2024 I følge denne tråden ble jeg nettopp sjekket opp av to menn. En som hilste på meg på butikken og en som smilte til meg utenfor. Herregud, jeg er bra populær! 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #147 Del Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Simone de Beauvoir sa noe klokt om det, at man ikke lenger ble sett som en kvinne, men som et menneske. Det betyr i menns "sjekking" ligger det dessverre ofte at du er vakker, men samtidig ikke verdt å lytte til eller fullt anerkjenne som likeverdig menneske. Det slipper man som kvinne etter overgangsalderen. Det skal sies at interessen er like stor, men kanskje fra litt mer ålreite menn, som har skjønt det med å se på en kvinne som et menneske. Anonymkode: 3e217...091 Klarer ikke å se for meg at det gjelder så alt for mange mennesker å være respektløse og uopplyste i graden at de ikke anerkjenner andre som likeverdige mennesker. Så fremt de ikke er oppdratt til å tro nettop dette. Anonymkode: 80105...c92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #148 Del Skrevet 14. mai 2024 BobbySocks skrev (6 timer siden): I følge denne tråden ble jeg nettopp sjekket opp av to menn. En som hilste på meg på butikken og en som smilte til meg utenfor. Herregud, jeg er bra populær! Så det er sånn det funker. Da er jeg også ekstremt populær. Jeg ble blant annet sjekket opp av postmannen i dag tidlig, for han både hilste og smilte og holdt døren åpen for meg etter at han hadde levert posten i resepsjonen på jobb. Takk for at du ga meg denne verdifulle kunnskapen, nå skal jeg også gå ut i verden og skryte av hvor ettertraktet jeg er 😉 Anonymkode: c63cd...8eb 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 14. mai 2024 #149 Del Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så det er sånn det funker. Da er jeg også ekstremt populær. Jeg ble blant annet sjekket opp av postmannen i dag tidlig, for han både hilste og smilte og holdt døren åpen for meg etter at han hadde levert posten i resepsjonen på jobb. Takk for at du ga meg denne verdifulle kunnskapen, nå skal jeg også gå ut i verden og skryte av hvor ettertraktet jeg er 😉 Anonymkode: c63cd...8eb Vi er rett og slett elsket! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #150 Del Skrevet 14. mai 2024 BobbySocks skrev (8 timer siden): I følge denne tråden ble jeg nettopp sjekket opp av to menn. En som hilste på meg på butikken og en som smilte til meg utenfor. Herregud, jeg er bra populær! Det at du bagateliserer hvor ettertraktet noen er, gjør dem ikke mindre ettertraktet. Anonymkode: 80105...c92 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #151 Del Skrevet 14. mai 2024 Det kommer an på dagsformen. Har følt meg nedfor og stygg i det siste og jeg tror det synes. Har kjæreste så er ikke ute etter noen andre men litt ekstra oppmerksomhet er jo aldri feil. Har lagt på meg et par kilo som sitter veldig fast og føler meg ikke så spretten og fast i fisken som jeg gjorde før. Men noen dager er jeg i godt humør og føler meg fin. Da kan jeg ta menn i å glo på meg. Ingen som sjekker meg opp på bussen og butikken da… men ser ikke at andre blir sjekket opp de stedene heller 🙄 Anonymkode: 2610a...27f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #152 Del Skrevet 14. mai 2024 Å ja mere beilere nå enn når jeg var 20 år😀 Anonymkode: 07acb...791 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #153 Del Skrevet 15. mai 2024 Altså, "beilere" er det slike du treffer når du er ute på "vift" ? Hilsen Agate 102. Anonymkode: ee030...8d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 15. mai 2024 #154 Del Skrevet 15. mai 2024 Drukner overhodet ikke, men får da noe oppmerksomhet både på datingsider og når jeg er på byen en sjelden gang, og da mest fra yngre menn. Oppmerksomheten er dessverre oftes fra feil type menn sånn sett, ikke menn jeg ønsker å ha et forhold til, og de fleste av dem er nok ikke interessert i et forhold heller, det er nok mest sex det går i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #155 Del Skrevet 16. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 10.5.2024 den 21.05): Leser en del på KG at single damer i 40- og 50-årene regelrett drukner i menn som vil være sammen med dem. Også unge, høye og kjekke menn. Er det virkelig sånn? Blir du sjekka opp på gata jevnlig og slik, som en del opplever? Og får du masse oppmerksomhet på byen og datingapper? Og hvor mange av alle disse mennene er tilgjengelig for seriøse forhold? Anonymkode: 721cc...572 Vel, jeg blir ikke sjekket opp på gata akkurat, men kan merke noen blikk i blant. Er 46, ser medium pluss bra ut. Har profiler på et par datingapper og får masse likes, spesielt fra yngre menn. En del av de er veldig kjekke og flotte. Hvor tilgjengelige de er for seriøse forhold er vanskelig å si, virker ikke som så mange er ute etter det for tiden. Anonymkode: b8aae...970 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #156 Del Skrevet 16. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 10.5.2024 den 21.55): Hilsen ei på 42 faktisk 😀 Jeg skrev "selvfølgelig ikke" fordi jeg vet at denne oppmerksomheten er ikke noe seriøst. Hvem ønsker å være "cougar" unge menn bruker for erfaring? Ikke jeg i hvert fall! Anonymkode: a41a2...926 Enig i dette. 2-3 år yngre er greit, men ikke 15. De faste og seriøse forhold jeg har sett der menn er sammen med eldre damer i 40-årene har et mønster. Det har alltid vært litt nerdete og mindre attraktive menn som sikkert ikke har hatt så lett for å tiltrekke seg jevnaldrende kvinner. Og kvinnene de er sammen med har alltid vært veldig tynne, flatbrystete damer (ung pikekropp) som er veldig bossy og dominerende i sin fremtoning ovenfor disse mennene. Dette er en kombo jeg ofte har sett. Anonymkode: e1641...c3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #157 Del Skrevet 16. mai 2024 Jepp. Og jeg er snart 50 og i tillegg ganske lubben. Har alltid hatt draget, skjønner ikke helt hvorfor. Anonymkode: 7a079...3fa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #158 Del Skrevet 16. mai 2024 Har stemt for meg☺️ Vi snakker om rene frieriene også. Den ene ‘’frieren takket jeg ja til også etter å ha datet ham en stund. Han er en god del yngre en meg, men vi passer utrolig godt sammen på alle plan. Vi har vært samboere i 9 år☺️ Anonymkode: 53078...ef6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 16. mai 2024 #159 Del Skrevet 16. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Enig i dette. 2-3 år yngre er greit, men ikke 15. De faste og seriøse forhold jeg har sett der menn er sammen med eldre damer i 40-årene har et mønster. Det har alltid vært litt nerdete og mindre attraktive menn som sikkert ikke har hatt så lett for å tiltrekke seg jevnaldrende kvinner. Og kvinnene de er sammen med har alltid vært veldig tynne, flatbrystete damer (ung pikekropp) som er veldig bossy og dominerende i sin fremtoning ovenfor disse mennene. Dette er en kombo jeg ofte har sett. Anonymkode: e1641...c3c Spennende at du har sett en kombo av ulike uvanlige ting ofte. Er du i en spesiell miljø? Ellers så var mennene penere enn gjennomsnitt hvis dem var gift med en minst 8 år yngre mann i den eneste studie på dette jeg har sett. Det var mennene som hadde mye yngre koner som var de mindre pene i den gode studien. Legger ved et bilde på en familiekjær milliardær som har enn 11 år eldre samboer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #160 Del Skrevet 16. mai 2024 Jeg kan simpelthen ikke gå ut, da jeg ikke får være i fred. ~ Kvinne, 49 Anonymkode: ea4e8...52c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå