AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #121 Del Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): HVOR opplever du at det vrimler da? Anonymkode: 8de9a...bac Bekjente, kollegaer av min avdøde mann, venner/bekjente av familie, kollegaer, menn som jobber i samme bygg som meg etc. Anonymkode: ec975...38f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #122 Del Skrevet 11. mai 2024 Langtbifra. Alltids en og annen rar avviker som er villig til å tømme seg i dem ,men dette er tømmings og ikke ry damlivx Anonymkode: 50c9f...6d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #123 Del Skrevet 11. mai 2024 Drukner ikke, men har nok interesserte fra 20-60. Kom ut av mitt selvkritiske skall for ett par år siden. Ble mer selvsikker og trygg i sosiale settinger, og får nok oppmerksomhet. Vil tro de som er yngre helst er ute etter et ligg. Men er gift, med en god mann, så har ingen planer om å finne ut av det. Anonymkode: 6db03...1ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #124 Del Skrevet 12. mai 2024 Jupp🤭 Har null problemer med å få meg dates. Har i det store bildet ikke hatt problemer med å få meg kjæreste, men det jeg merker som godt voksen er en trygghet og enorm selvtillit i meg selv. Det trekker menn som fluer. Anonymkode: ecec7...aef 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #125 Del Skrevet 12. mai 2024 På tinder er det enkelt å få seg noe, om man bare vil ligge. Spesielt unge kjekke menn vil jeg si. De vil gjerne ha både den unge pene dama og den eldre erfarne. Unge menn er rett og slett ikke så opptatt av alder er mitt inntrykk. Typisk "kjekke" menn på egen alder ser nesten utelukkende etter yngre damer og overvurderer seg selv kraftig mtp at de unge pene damene også blir rent ned av unge pene menn. I det daglige omgås jeg vel strengt tatt bare kollegaer og utstråler lite at jeg er singel feks på butikken eller på trening😅 og jeg er aldri ute på byen. Så nei, blir ikke rent ned av menn, men den som leter finner veldig lett da..for å si det sånn. Anonymkode: ad02d...15c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #126 Del Skrevet 12. mai 2024 Menn er villig til å senke lista langt ned for å få sex. Det betyr at damer som er middels attraktive kan ha sex og kortvarige forhold med svært attraktive menn. For et seriøst forhold derimot stiller det seg annerledes. Da ligger lista høyere for menn. Problemet som både menn og kvinner har laget og må leve med, er at kvinner som kanskje er midt på treet har vent seg til at de får oppmerksomhet fra de mest attraktive mennene. Så de er ikke interessert i menn som er midt på treet. Menn som er midt på treet, er på sin side lite interessert i kvinner som er under middels attraktive. Matematikken går ikke opp rett og slett. De topp 10-20% attraktive kan velge og vrake, noe som egentlig ikke gjør det lettere å ende opp i et seriøst og stabilt forhold. 50% av kvinner håper de kan få et seriøst en mann i topp 10-20%, noe som heller ikke går opp. Derfor blir et vanlige og vanligere at både menn og kvinner sliter med å finne seg partner. Det er et problem for både menn og kvinner. Og det er både menn og kvinner sin "skyld". Anonymkode: 06221...a9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #127 Del Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): På tinder er det enkelt å få seg noe, om man bare vil ligge. Spesielt unge kjekke menn vil jeg si. De vil gjerne ha både den unge pene dama og den eldre erfarne. Unge menn er rett og slett ikke så opptatt av alder er mitt inntrykk. Typisk "kjekke" menn på egen alder ser nesten utelukkende etter yngre damer og overvurderer seg selv kraftig mtp at de unge pene damene også blir rent ned av unge pene menn. I det daglige omgås jeg vel strengt tatt bare kollegaer og utstråler lite at jeg er singel feks på butikken eller på trening😅 og jeg er aldri ute på byen. Så nei, blir ikke rent ned av menn, men den som leter finner veldig lett da..for å si det sånn. Anonymkode: ad02d...15c Ja, det spørs vel hva man ser etter og utstråler. Er selv 40+, og ser ikke etter engangsligg eller lignende casualforhold, så da utstråler jeg nok heller ikke det, og har dermed svært lite til ingen oppmerksomhet fra menn. Anonymkode: 8de9a...bac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #128 Del Skrevet 12. mai 2024 5 hours ago, AnonymBruker said: Menn er villig til å senke lista langt ned for å få sex. Det betyr at damer som er middels attraktive kan ha sex og kortvarige forhold med svært attraktive menn. For et seriøst forhold derimot stiller det seg annerledes. Da ligger lista høyere for menn. Problemet som både menn og kvinner har laget og må leve med, er at kvinner som kanskje er midt på treet har vent seg til at de får oppmerksomhet fra de mest attraktive mennene. Så de er ikke interessert i menn som er midt på treet. Menn som er midt på treet, er på sin side lite interessert i kvinner som er under middels attraktive. Matematikken går ikke opp rett og slett. De topp 10-20% attraktive kan velge og vrake, noe som egentlig ikke gjør det lettere å ende opp i et seriøst og stabilt forhold. 50% av kvinner håper de kan få et seriøst en mann i topp 10-20%, noe som heller ikke går opp. Derfor blir et vanlige og vanligere at både menn og kvinner sliter med å finne seg partner. Det er et problem for både menn og kvinner. Og det er både menn og kvinner sin "skyld". Anonymkode: 06221...a9a Min opplevelse er at attraktive menn i 30-årene også er interessert i forhold med noen i 40-årene om ting klaffer. Jeg har sagt nei i to slike tilfeller hvor menn på 35 og 37 ble forelsket i meg, og ønsket at vi skulle bli kjærester. Jeg er 45 år. Det er faktisk ikke sånn at attraktive menn bare vil ha yngre damer. Noen er også opptatt av en intellektuell tiltrekning, og verdsetter nettopp det hos eldre kvinner. Anonymkode: 9a788...23b 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #129 Del Skrevet 12. mai 2024 Svaret er veldig enkelt, dem som ser bra ut som 40 åringer vil få masse tilbud, dem som ser ut som gj.snittet Små lubben, solarium rynker osv får lite oppmerksomhet. Anonymkode: a7284...e41 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #130 Del Skrevet 12. mai 2024 Jeg er selv midten førtiårene og er gift. Men de få gangene jeg er ute på byen, så blir jeg sjekket opp. Ofte av menn som er yngre enn meg. Mannen min tar det som komplimang at jeg blir sjekket opp av yngre menn. Nå har jeg meldt meg inn i et spille app som jeg spiller random spillere. 9 av 10 menn tar kontakt og vil chatte litt (jeg har et profilbilde av meg selv, og noe av de fleste har) De fleste mennene er hyggelige, så jeg avviser dem på en fin måte. Og de fleste er gifte menn. Dem begynner å chatte litt forsiktig, mens de yngre er litt mer på. Hadde meg en nettopp liten kveldstur og gikk forbi en ung flott mann i starten av tjueårene og smilte og nikket fint til meg Anonymkode: f6762...fba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #131 Del Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er selv midten førtiårene og er gift. Men de få gangene jeg er ute på byen, så blir jeg sjekket opp. Ofte av menn som er yngre enn meg. Mannen min tar det som komplimang at jeg blir sjekket opp av yngre menn. Nå har jeg meldt meg inn i et spille app som jeg spiller random spillere. 9 av 10 menn tar kontakt og vil chatte litt (jeg har et profilbilde av meg selv, og noe av de fleste har) De fleste mennene er hyggelige, så jeg avviser dem på en fin måte. Og de fleste er gifte menn. Dem begynner å chatte litt forsiktig, mens de yngre er litt mer på. Hadde meg en nettopp liten kveldstur og gikk forbi en ung flott mann i starten av tjueårene og smilte og nikket fint til meg Anonymkode: f6762...fba Aj.. mye skrivefeil 🙈 Jeg har litt lavt blodsukker for øyeblikket og er litt ør 😵💫 Anonymkode: f6762...fba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #132 Del Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Jeg er selv midten førtiårene og er gift. Men de få gangene jeg er ute på byen, så blir jeg sjekket opp. Ofte av menn som er yngre enn meg. Mannen min tar det som komplimang at jeg blir sjekket opp av yngre menn. Hadde meg en nettopp liten kveldstur og gikk forbi en ung flott mann i starten av tjueårene og smilte og nikket fint til meg Anonymkode: f6762...fba Mulig du har vært gift så lenge at du blander det å være sosial med å sjekke opp😂 Hvis du tolker det å smile og nikke til noen som noe annet en å være hyggelig, så forstår jeg at føler deg attraktiv. Men for all del; enjoy! Anonymkode: 06221...a9a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #133 Del Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er faktisk ikke sånn at attraktive menn bare vil ha yngre damer. Noen er også opptatt av en intellektuell tiltrekning, og verdsetter nettopp det hos eldre kvinner. Anonymkode: 9a788...23b Attraktive menn kan velge og vrake. Det finnes helt sikkert noen som liker eldre kvinner. Men all statistikk viser at kvinner typisk foretrekker eldre menn og menn foretrekker yngre kvinner. Anonymkode: 06221...a9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #134 Del Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Attraktive menn kan velge og vrake. Det finnes helt sikkert noen som liker eldre kvinner. Men all statistikk viser at kvinner typisk foretrekker eldre menn og menn foretrekker yngre kvinner. Anonymkode: 06221...a9a Det stemmer ikke. Vi eldre damer med nok penger vil først og fremst ha en ålreit utseende og litt tiltrekkende kar med en viss dannelse og intelligens. Det har ikke vært vanskelig å finne noen, og når det gjelder sjarm, utseende og dannelse, scorer rett og slett yngre menn høyere enn eldre. Anonymkode: 3e217...091 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #135 Del Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er faktisk ikke sånn at attraktive menn bare vil ha yngre damer. Noen er også opptatt av en intellektuell tiltrekning, og verdsetter nettopp det hos eldre kvinner. Endelig en kvinne som skjønner litt Anonymkode: c2f60...98c 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #136 Del Skrevet 12. mai 2024 Tja, det er slik det "alltid" har vært. Får fremdeles og har alltid fått mye (uønsket) oppmerksomhet og tilbud som sex, men jeg er like uinteressert nå som 43åring som for 20 år siden. Er forøvrig "evig singel" og foretrekker det sånn. Anonymkode: c77aa...b9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 12. mai 2024 #137 Del Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 11.5.2024 den 20.05): For meg som skrev over her skjer det oftes slik på bussen at menn spør om det er ledig ved siden av meg. Videre kommenterer de ofte noe ved meg, hår, negler, klær..deretter lurer de på om jeg er singel og kunne tenke meg å ta en kaffe/bli med ut å spise osv.. Dette er på bussene i Oslo. Anonymkode: 900e9...316 Og når sånt skjer meg tenker jeg: «psykiatri…» ikke at jeg blir sjekket opp. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #138 Del Skrevet 13. mai 2024 21 hours ago, AnonymBruker said: På tinder er det enkelt å få seg noe, om man bare vil ligge. Spesielt unge kjekke menn vil jeg si. De vil gjerne ha både den unge pene dama og den eldre erfarne. Unge menn er rett og slett ikke så opptatt av alder er mitt inntrykk. Typisk "kjekke" menn på egen alder ser nesten utelukkende etter yngre damer og overvurderer seg selv kraftig mtp at de unge pene damene også blir rent ned av unge pene menn. I det daglige omgås jeg vel strengt tatt bare kollegaer og utstråler lite at jeg er singel feks på butikken eller på trening😅 og jeg er aldri ute på byen. Så nei, blir ikke rent ned av menn, men den som leter finner veldig lett da..for å si det sånn. Anonymkode: ad02d...15c Nja. Jeg har ALDRI opplevd å få dickpics eller slibrige ting IRL eller på dating apps. Jeg er type modell pen, høy, slank og ganske unikt utseende. Men jeg har også høyt selvbilde og selvtillit. Og dette utstråler jeg, selv i datingprofilen jeg hadde. Joda, har blitt kontaktet av noen raringer, men aldri opplevd noen som bare vil ha meg for et ligg. De vil bli kjent med meg og raskt innlede et seriøst forhold. Da jeg startet med nettdating hadde jeg en fin opplevelse. Møtte noen menn og de var alle oppegående og hyggelige menn med god utdannelse, jordnære og morsomme. Han siste jeg møtte ble kjæresten min. Det som gikk igjen fra alle de jeg møtte var at profilen og meg IRL utstrålte nettopp at jeg var ekstremt trygg i meg selv og at de øyeblikkelig følte at jeg ikke var en som tok imot BS. Har flere venninner(også modellpene og generelt pene damer) som har HELT motsatt erfaring. De har fått mye slibrig oppmerksomhet, datet og etter sex har de blitt ghostet osv. Fellesnevneren med de er at de ikke er like selvsikre og har dårligere selvbilde. Dette er flotte damer og de er snill, empatisk og jordnær. Men med menn kræsjer det hver gang. Vi har pratet om min opplevelse vs deres og de skjønner hvorfor jeg har en bedre opplevelse nettopp fordi jeg øyeblikkelig får menn til å respektere meg pga energien jeg utstråler. Jeg er nå i 40 årene og kan bli stoppet på gata midt på dagen av menn som spør meg ut på date, både yngre og jevnaldrende. Anonymkode: ecec7...aef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #139 Del Skrevet 13. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 11.5.2024 den 9.21): Føler denne tråden egentlig bare viser hvor _utrolig_ vanskelig dating er blitt for menn, når oppegående, høyt utdannede menn ikke klarer finne noen i egen aldersgruppe. Anonymkode: d316a...150 Men jeg er kvinne! Og er oppegående og har en interessant jobb. Jeg har aldri funnet et godt forhold med en mann jeg passer med. Jeg kjenner mange single damer, som er snille, morsomme, interessante. Noen er slanke og pene også Men likevel får de hjertene knust eller finner ingen seriøse menn å prøve med engang. For unge jenter tror jeg det er enda vanskeligere, fordi færre og færre menn vil ha seriøse forhold. Det er vanskelig for de fleste. Noen få har en gudegitt sjarm eller et vakkert utseende og har mange å velge i, men de fleste av oss er ikke der. Anonymkode: bb54a...ff4 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #140 Del Skrevet 13. mai 2024 Altså, det kommer litt an på hvordan man ser det. Jeg drukner i tilbud fra alkoholikere i 60 åra, forferdelige menn som en dame aldri har sagt ja til, men som tydeligvis tror at singel dame 45 tar hva som helst....også ett par ufyselige unge menn som ikke en gang skjuler sine ene intensjon......ordentlige, aktuelle menn kan jeg ikke akkurat påstå at jeg drukner i. Nå vil jeg absolutt ikke ha ny mann da, men det er faktisk slitsomt med alle disse som blir fornærmet fordi "de ikke får en sjanse" , "tror du du er så mye bedre enn meg" mennene. Kan de ikke bare tro meg da når jeg forteller at jeg ikke ønsker ny mann (jeg kunne vært slem og sagt at du uansett ikke er aktuell, men skylder alle på at jeg er ikke ute etter forhold). Anonymkode: b0e73...444 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå