Gå til innhold

Damer på 40+, "drukner" dere i beilere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
1 hour ago, miss summers said:

Drukner ikke. Men det er lett å møte noen. Hva man kan velge på handler jo mye om hva man er ute etter. Både casual sex, fast sexpartner og kjæreste kan man få. I alle aldre. Men så skal det jo være følelser og kjemi osv også. Så det spørs helt hva man søker. 

Tenker vi sier «kjæreste» 😉

Anonymkode: ee030...8d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hahaha, skal hilse på deg når du har kjørt kuk-karusellen i et par års tid og er stadig like singel - men ikke lengre forholdsmateriale 😆. Du tror du de vil ha forhold vettu, men de kjekke kara vil ikke det. De vil bare tømme seg i noen. 

Ikke er jeg ute etter "de kjekke kara" og ikke kommer jeg til å være med på noen kuk-karusell, så jeg er ikke noe bekymret for det gitt. 

Anonymkode: 3287a...592

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hahaha, skal hilse på deg når du har kjørt kuk-karusellen i et par års tid og er stadig like singel - men ikke lengre forholdsmateriale 😆. Du tror du de vil ha forhold vettu, men de kjekke kara vil ikke det. De vil bare tømme seg i noen. 

Èn ting til, jeg har ikke noe ønske om å bo med en mann igjen. Så kanskje jeg og disse mennene som jeg tror vil ha et forhold er ute etter akkurat det samme? Hyggelig samvær i noen år. 

Anonymkode: 3287a...592

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Nå er det ganske mange av oss som ikke havner i kategorien "vakker". 

Anonymkode: 62776...6b4

Sexy og vakker er ikke nødvendigvis samme sak.  Det sitter i betrakterens øyne. 

Mvh. Mann

Anonymkode: c2f60...98c

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Sexy og vakker er ikke nødvendigvis samme sak.  Det sitter i betrakterens øyne. 

Mvh. Mann

Hva gjør en kvinne sexy? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du virker dypt forstyrret. Skadefryd og nedtrykking, om du er singel forstår jeg det. 

Anonymkode: 80105...c92

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Du virker dypt forstyrret. Skadefryd og nedtrykking, om du er singel forstår jeg det. 

Men hva var egentlig galt med det han sa? Ikke koselig ja, men helt sant. 

Anonymkode: a41a2...926

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Han sammenligner en kvinnes sexliv med å ri en karusell av kjekkinger som driter i deg. Det trenger ikke være sannt at noen driter i deg. Det er 100 prosent menn der ute uten empati, *kremt* han, men hun trenger ikke møte dem. Så ikke sannt, vær på vakt.

Han skaper om sex som kan være fint til noe mekanisk, trenger ikke være sannt.

Han sier hun ikke har verdi som menneske, ikke sannt. Han sier også at mennene ikke har verdi for henne som mennekser forbi at de er kjekke for jeg tror roten ligger i at han ikke blir sett som mennekse så dømmer kvinner for å være overfladiske og tenke at kjekke menn ikke kan bry seg som en beskyttelsesmekanisme mot å ikke bli valgt. Det trenger ikke være sannt at hun ikke ser dem, noen kan helt og fullt finne en glede i hverandre selv om det ikke blir forhold, fra begge kjønn. Så ikke sannt. 

Har hørt kvinner har større sjangse til å ligge med menn de anser som forholdsmaterialet, men det er nok ikke som hovedregel, folk kan finne ut at kjemien ikke stemmer, å noen ligg skjer i dårlig dømmekraft i fylla, som kan eller ikke kan føre til mer. Mennesker er ulike, finnes ikke et svar, som er grunnen til at jeg blir sinnt på pessimistiske bitcher.

Han sier hun ikke kan møte noen om hun ligger med noen menn på veien, heller ikke sannt.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Er jo ikke sant, og det var mye galt (og feil) med det han sa. Gutteklubben incel? Kom dere ut i sola, det er sunt for mørke tanker og vrangforestillinger.

Anonymkode: 3e217...091

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er jo ikke sant, og det var mye galt (og feil) med det han sa. Gutteklubben incel? Kom dere ut i sola, det er sunt for mørke tanker og vrangforestillinger.

Jeg er som sagt kvinne, og skjønner ikke hva som var feil med det han sa. Synes det er flaut å høre på damer i 40-50 årene som tror at unge menn ønsker et seriøst forhold med dem, ikke bare sex. Men det er min mening, folk får tenke hva de vil. Vi trenger ikke å være enige 🙂 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du er ingen ung kvinne, jrg omgås mange unge kvinner i jobbsammenheng, og de verken tenker eller ordlegger seg slik som du gjør. Unge kvinner nå om dagen er ambisiøse, innbitte motstandere av dobbeltmoral og dessuten feminister, i hvert fall de som er i gang med høyere utdanning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du er ingen ung kvinne, jrg omgås mange unge kvinner i jobbsammenheng, og de verken tenker eller ordlegger seg slik som du gjør. Unge kvinner nå om dagen er ambisiøse, innbitte motstandere av dobbeltmoral og dessuten feminister, i hvert fall de som er i gang med høyere utdanning.

Snakker du til meg? Jeg er ingen ung kvinne nei. Jeg sa tidligere i tråden at jeg er 42. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Snakker du til meg? Jeg er ingen ung kvinne nei. Jeg sa tidligere i tråden at jeg er 42. 

Du tilhører heller ikke sjiktet av oppegående kvinner, for de skjønner helt umiddelbart hva som er feil med mannosfærens tankegang.

Ressurssterke damer avslører det med en gang. Og jeg har gjort stort sett det jeg har villet i livet, og gifta meg med en litt yngre fyr langt oppe i mine 40-årene. Det er bare tull at det gjelder andre normer for menn enn for kvinner.

Har vært helt ærlig med mannen min når det gjelder fortidas muntre sprell med andre menn, og det var ikke noe hinder for ham. Han er en smart og moderne fyr da, ikke en beboer av mannosfæren.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Pleier vanligvis å være litt i overkant mye baggasje og emotional damage til at man orker noe langsiktig med disse.

Samme med mange damer 40/45+. Drama drama drama.... og enda mer .... DRAMA ....   Hvorforsaduattenårjegmentesamtigsomdusatilhunatjegikke...blablablabla...   😲 🥶 🤢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.. og de som tar kontakt vil helst bare pule uten å bli kjent.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Leser en del på KG at single damer i 40- og 50-årene regelrett drukner i menn som vil være sammen med dem. Også unge, høye og kjekke menn.

Er det virkelig sånn? Blir du sjekka opp på gata jevnlig og slik, som en del opplever? Og får du masse oppmerksomhet på byen og datingapper?

Og hvor mange av alle disse mennene er tilgjengelig for seriøse forhold?

Anonymkode: 721cc...572

Jeg er 46 og ble enke for 1,5 år siden. Da var jeg sikker alt håp var ute for en ny partner om jeg skulle bli klar for det noen gang. 
Det har vrimlet av muligheter, både seriøse og for sex, unge, på min alder, eldre og MYE eldre. Det er helt merkelig, for å si det mildt.

Jeg går ikke ut på byen  eller har profil på apper, da, så her har jeg ingen erfaring.

Anonymkode: ec975...38f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Hvor i alle dager vrimler det egentlig? Har dere eksempler på at dere blir sjekka opp i hverdagen? Klarer ikke helt å tro på det, ingen 40-åringer jeg kjenner opplever det. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har aldri druknet i beilere eller blitt sjekket opp, verken som 20, 30, 40 eller 50 åring ;) 

Anonymkode: 71f9c...026

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei. Og jeg holder meg i form og er sunn, og får høre at jeg ser yngre ut enn jeg er og ser bra ut. Hadde nok litt flere etter meg som yngre ja. Nå er det evt de jeg ikke er interessert og de som kun er ute etter ligg som kanskje tar kontakt. Da er jeg heller singel. 

Anonymkode: 8de9a...bac

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg er 46 og ble enke for 1,5 år siden. Da var jeg sikker alt håp var ute for en ny partner om jeg skulle bli klar for det noen gang. 
Det har vrimlet av muligheter, både seriøse og for sex, unge, på min alder, eldre og MYE eldre. Det er helt merkelig, for å si det mildt.

Jeg går ikke ut på byen  eller har profil på apper, da, så her har jeg ingen erfaring.

Anonymkode: ec975...38f

HVOR opplever du at det vrimler da?

Anonymkode: 8de9a...bac

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...