AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #41 Del Skrevet 10. mai 2024 Men hvordan utarter all denne buss sjekkingen seg? Har jo sittet på noen busser i mitt liv, men aldri lagt merke til noen få så mye oppmerksomhet. Har aldri fått mye oppmerksomhet, er som ueksisterende på jordens overflate 😅 Er glad for det, har ikke taklet det noe fint om noen kom å pratet med meg. Anonymkode: 80105...c92 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 10. mai 2024 #42 Del Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Til dere som sliter- Jeg tror vekt har en del å si...jeg gikk ned 10-15 kilo da jeg ble singel og nå snur menn i alle aldre (20-30-40-50-osv) seg etter meg. Såpass at datteren min kommenterer det- Anonymkode: 2540e...9ee Nå er jeg ikke på utkikk etter noen, men det er ikke vekta som er greia. Jeg er normalvektig og har alltid vært det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #43 Del Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Selv ganske så uattraktive damer har jo ikke noe problem med å få menn. Av den enkle grunn at det er en overflod av menn som ikke får damer. Anonymkode: e6d91...2ca Vi er jo damer her som aldri har blitt oppsøkt, eller såpass sjelden at det så vidt kan nevnes som noe. Så du tar feil, ikke spre misinformajson. Tenk sånn her, jeg er singel. Gjør det at jeg kaster meg over menn? Nei. Gjør det meg ukritisk til hvem jeg vil dele livet med? Nei? Skal det være så mye anderledes for menn? Anonymkode: 80105...c92 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #44 Del Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Leser en del på KG at single damer i 40- og 50-årene regelrett drukner i menn som vil være sammen med dem. Også unge, høye og kjekke menn. Er det virkelig sånn? Blir du sjekka opp på gata jevnlig og slik, som en del opplever? Og får du masse oppmerksomhet på byen og datingapper? Og hvor mange av alle disse mennene er tilgjengelig for seriøse forhold? Anonymkode: 721cc...572 Er 50+ og drukner ikke i menn. For å si det sånn, så kommer det ikke menn og ringer på døra mi. Mye enklere i gamle dager, for da var det dørselgere og Jehovas vitner som ringte på. Nå håper jeg på at noen som skal til naboen heller ringer på feil dør hos meg. Anonymkode: 9a5cd...214 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #45 Del Skrevet 10. mai 2024 Nymerïa skrev (1 minutt siden): Nå er jeg ikke på utkikk etter noen, men det er ikke vekta som er greia. Jeg er normalvektig og har alltid vært det. Samme her, fikk høre jeg hadde drømmekroppen av flere før. Liker også klær, og er ren. Men ikke blitt oppsøkt, tenker det er ansiktet eller utstrålingen. Anonymkode: 80105...c92 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #46 Del Skrevet 10. mai 2024 Hvis damen er vakker og har tatt vare på utseende sitt vil hun få oppmerksomhet nesten hele livet. Anonymkode: 0146d...2f1 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 10. mai 2024 #47 Del Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Leser en del på KG at single damer i 40- og 50-årene regelrett drukner i menn som vil være sammen med dem. Også unge, høye og kjekke menn. Er det virkelig sånn? Blir du sjekka opp på gata jevnlig og slik, som en del opplever? Og får du masse oppmerksomhet på byen og datingapper? Og hvor mange av alle disse mennene er tilgjengelig for seriøse forhold? Anonymkode: 721cc...572 Sjekka opp på gata har jeg ikke opplevd... Ikke synlig for meg ihvertfall 😂. Trenger nok litt direkte kommunikasjon hvis jeg skal ta hintet.... Flørting er uansett gøy da. Tja...får oppmerksomhet på byen innimellom. Er ganske så utadvendt på det området, så jeg føler selv at jeg lett kommer i kontakt med andre mennesker, og det er bare koselig 💕🪷. Datingapp har jeg fått mer oppmerksomhet enn jeg kunne drømme om sånn sett, og det er hyggelig. Var nok ikke helt på utkikk, men ville bare ta en titt for å se. Nja... tilgjengelige er dem nok ikke nei. Alltid koselig med nye venner likevel synes jeg da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 10. mai 2024 #48 Del Skrevet 10. mai 2024 Vel.. er i 40-årene. Det hender det kommer noen unge menn for å flørte. Det skyldes nok at: 1. Jeg er petite 2. de tror jeg har penger og hus 3. trenger å øve på noen som ikke er så viktig. De som helst prøver seg på meg er gjerne menn i 60-70 årene eller gifte menn (hallaien, Bergen) mest eldre, gifte menn fra Asia av en eller annen grunn.. menn på min egen alder er jevnt over ikke interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #49 Del Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis damen er vakker og har tatt vare på utseende sitt vil hun få oppmerksomhet nesten hele livet. Anonymkode: 0146d...2f1 Nå er det ganske mange av oss som ikke havner i kategorien "vakker". Anonymkode: 62776...6b4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #50 Del Skrevet 10. mai 2024 Drukna nok ikke i oppmerksomhet verken da jeg var 19, 25, 34 eller 47. Like laber interesse hele veien. Anonymkode: bb54a...ff4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #51 Del Skrevet 10. mai 2024 Jeg sitter bare inne så det er ingen som ser meg. Anonymkode: 07acb...791 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #52 Del Skrevet 10. mai 2024 Jeg er så innmari gift ogi tillegg litt stutt-tjukk, så nei. Jeg går godt under radaren, for å si det sånn Men.. Det var faktisk en kar som flørtet med meg for noen uker siden, og så lite vant er jeg til det at jeg trodde han var ironisk og gjorde narr av meg. Det var først da jeg fortalte om hendelsen til ei venninne og til mannen min at jeg fikk beskjed om at jeg ble flørtet med. 🤣 Neste gang jeg traff denne fyren kysset han meg på kinnet og var åpenbart begeistret for å se meg, så nå er jeg usikker og føler at verden er gal. Anonymkode: 70939...2d3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #53 Del Skrevet 10. mai 2024 Ja. Føler jeg kan velge og vrake. Men jeg holder meg attraktiv, trener jevnlig osv Anonymkode: 8f077...ba3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #54 Del Skrevet 10. mai 2024 Haha! Nei! Men, jeg skal være så snill å avsløre mysteriet for dere. Det handler ikke om å være uimotståelig pen. Det handler om å fremstå tilgjengelig. Er du smilende, åpen, søker mennenes blikk og sender ut signaler om at du er tilgjengelig, da kommer de bort. Anonymkode: f0991...49c 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skowflakes Skrevet 10. mai 2024 #55 Del Skrevet 10. mai 2024 Drukner ikke akkurat i oppmerksomhet, men det er noen. Er ikke på apper, har aldri vært det, så det er irl. Får oppmerksomhet fra menn tidlig i tyveårene til nesten 60, er K47. Jeg har vært singel i ett år og dater/ligger ikke, vil vente til skilsmissen (ganske snart) er gjennomført. Tror ikke jeg skal på Tinder. Er «rund i kantene», men søt/pen, glad og feminin ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #56 Del Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Haha! Nei! Men, jeg skal være så snill å avsløre mysteriet for dere. Det handler ikke om å være uimotståelig pen. Det handler om å fremstå tilgjengelig. Er du smilende, åpen, søker mennenes blikk og sender ut signaler om at du er tilgjengelig, da kommer de bort. Anonymkode: f0991...49c Nei, så enkelt er det ikke 😄 Anonymkode: 62776...6b4 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #57 Del Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Nei, så enkelt er det ikke 😄 Anonymkode: 62776...6b4 Jo, faktisk er det mye sant i det! Er blitt 47- aldri brydd meg om trening og aldri opphengt i utseendet.. Hørtes en del si jeg ser yngre ut, men jeg syns jeg ser normal ut, selv om jeg har noen kg for mye.. Men også former! Får mer oppmerksomhet nå enn da jeg var pur ung og også mer usikker! Prøver være vennlig og åpen, og tåler litt humor- også litt på kanten.. Tror nok at min bedrede selvtillit også gjør meg litt mer attraktiv... - lyser jo også litt mer opp innenfra da!😉😊 Anonymkode: a4f30...7aa 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #58 Del Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg sitter bare inne så det er ingen som ser meg. Anonymkode: 07acb...791 Du er i hvert fall ærlig, jenta mi. Jeg tror det er en del som skryter på seg oppmerksomhet her. Som en skrev: Hvor er det all denne sjekkingen foregår på buss og kollektivt ellers? Ja, jeg opplever også blikk de sjeldne gangene jeg tar kollektivt, men det er langt fra et blikk og til at noen aktivt driver og sjekker opp damer på bussen eller toget... Har aldri vært på Tinder eller noen slike steder, så jeg vet ikke hvilken respons jeg ville ha fått, men jeg opplever til tider positiv interesse fra kolleger, og bekjente/gjennom venner. Er skilt, og har inntil nå ikke vært på utkikk etter noe forhold. Trengte tid for meg selv, og det har vel medført at jeg ikke har sendt noen signaler på at jeg er tilgjengelig. Anonymkode: d89ab...b9c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 11. mai 2024 #59 Del Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Haha! Nei! Men, jeg skal være så snill å avsløre mysteriet for dere. Det handler ikke om å være uimotståelig pen. Det handler om å fremstå tilgjengelig. Er du smilende, åpen, søker mennenes blikk og sender ut signaler om at du er tilgjengelig, da kommer de bort. Anonymkode: f0991...49c Selvsagt.. Har alltid vært sånn og du kan være så pen du bare vil hvis du møter verden som en isprinsesse med blikket i bakken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #60 Del Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): ! Prøver være vennlig og åpen, og tåler litt humor- også litt på kanten.. Anonymkode: a4f30...7aa Haha, jada, det liker de, mange menn. At damer gjør seg dumme og smører egoet deres med å le av idiot-vitser. Mange er jo smått sexistiske, rasistiske eller rett og slett idiotiske. Jeg kan smile høflig av en smått umorsom vits, men gidder ikke selge sjela mi for å tiltrekke meg menn. Anonymkode: bb54a...ff4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå