Gå til innhold

Damer på 40+, "drukner" dere i beilere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
39 minutter siden, AnonymBruker said:

Selvfølgelig ikke. 

Anonymkode: a41a2...926

...hilsen bitter incel som prøver å fremstille det som at eldre kvinner liksom ikke drukner i kjekke, unge menn som ønsker å bli sammen med dem 😏

Anonymkode: 721cc...572

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei jeg drukner ikke i beilere . Men det har jeg aldri gjort. Er gift og ikke interessert heller. Dukker opp en eller annen fra tid til annen som viser sin interesse. Alt fra 25 til 60. 

Anonymkode: 86ffd...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

...hilsen bitter incel som prøver å fremstille det som at eldre kvinner liksom ikke drukner i kjekke, unge menn som ønsker å bli sammen med dem 😏

Hilsen ei på 42 faktisk 😀 

Jeg skrev "selvfølgelig ikke" fordi jeg vet at denne oppmerksomheten er ikke noe seriøst. Hvem ønsker å være "cougar" unge menn bruker for erfaring? Ikke jeg i hvert fall! 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Virkelig? Sjekket opp på kollektivtransport i Norge? Ble ikke det en gang i 20-årene og jeg så ut som en VS-modell i den alderen😅 

Jeg er ikke 40 men 38 så er nesten der. Gift osv. Får oppmerksomhet av menn ja men ingen som sjekker meg opp. Ser ikke like bra ut som da jeg var 22 men ser fremdeles bra ut.

Dere som drukner i oppmerksomhet må nesten aktivt oppsøke det. 

Anonymkode: faa37...11e

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hilsen ei på 42 faktisk 😀 

Jeg skrev "selvfølgelig ikke" fordi jeg vet at denne oppmerksomheten er ikke noe seriøst. Hvem ønsker å være "cougar" unge menn bruker for erfaring? Ikke jeg i hvert fall! 

Tja...Hvis man nå ser etter en løs og uforpliktende og åpen greie, er det vel mer...rasjonelt å velge kjekkasen på 28 framfor den bitre, aldrende og lavt utdanna 50-åringen?

Anonymkode: 3e217...091

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er 50 og kan velge og vrake i vakre, veltrente menn i slutten av 20-årene både på nettdating og når jeg går ut. Mange vil nok bare huke av en milf og blir opphisset av aldersforskjellen. Men flere vil ha noe ukomplisert uten press om barn eller giftemål. For tiden treffer jeg fast en oppegående og superkjekk mann på 30 år. Han forteller om hvor kjedelig han opplever de på sin egen alder seksuelt og hvor press han føler på at de vil noe mer.

Men kan ikke tenke meg at alle på min alder har samme responsen, hjelper med en fin kropp og ungdommelig energi.

Anonymkode: 2540e...9ee

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Tja...Hvis man nå ser etter en løs og uforpliktende og åpen greie, er det vel mer...rasjonelt å velge kjekkasen på 28 framfor den bitre, aldrende og lavt utdanna 50-åringen?

Anonymkode: 3e217...091

Selvfølgelig, men det blir dumt å late som om disse unge menn er interessert i noe seriøst med damer 40+ (som flere i tråden påstår) 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vil faktisk si ja. Jeg er42, aldri opplevd den typen oppmerksomhet jeg opplever nå. Det være seg på Tinder, via jobbkontakter, eller bare ut i livet. På butikk og buss. Unge menn i 20-35 års alder - der er det kun ønsker om sex, og det er ikke interessant for meg. I alderen 35 til 55 er det snakk om høykvalitetsmenn som ønsker noe seriøst. Og før INCEL-gjengen klikker: Men høykvalitetsmenn mener jeg ikke menn som er så-og-så-høye og som tjener så-og-så-mye, men menn som er emosjonelt tilgjengelige og selvstendige, og har mye gående for deg.

Jeg var en av de jentene som ikke fikk kjæreste på VGS, og også var usynlig som ung studine i 20-årene. Nesten litt synd at jeg fikk meg kjæreste etter noen uker på Tinder nå som nyskilt, for planen var egentlig å nyte dette. Grunnen til denne oppsvingen for min del er rett og slett så enkel som at jeg gikk ned 20 kilo, og foretok en make over mtp klær og hår. Sånn er verden.  ;)

Anonymkode: 05d8b...0bf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

46 her og får aldri oppmerksomhet fra menn lenger. Henger nok sammen med at jeg veier 25-30 kilo for mye og ikke gjør så mye for å se attraktiv ut, er vanlig velstelt, men sjelden pyntet.

Anonymkode: 661e8...e3e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Haha nei. Jeg får ikke likes på Tinder en gang. Har vært singel i tre år, klin umulig å finne noen. 

Anonymkode: 62776...6b4

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke det hele tatt. Gjør det ikke nå som godt voksen, og gjorde det heller ikke da jeg var i 20-åra. 

De mennene som vist interesse for meg kan jeg telle på én hånd. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Selv ganske så uattraktive damer har jo ikke noe problem med å få menn. Av den enkle grunn at det er en overflod av menn som ikke får damer.

Anonymkode: e6d91...2ca

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei takk og pris! 

At menns interesse skal dale så veldig med alderen har jeg imidlertid heller ikke opplevd. Man må fremdeles passe seg for å la blikket vandre, så noen tror man ser på dem og tar det som oppmuntring til kontakt. Voksne menn er stort sett høflige slik. Ikke så mange som tar kontakt uten at de oppfatter at det er åpning for det. De fleste har bra antenner. Vandrende blikk kan likevel misforstås. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Til dere som sliter- Jeg tror vekt har en del å si...jeg gikk ned 10-15 kilo da jeg ble singel og nå snur menn i alle aldre (20-30-40-50-osv) seg etter meg. Såpass at datteren min kommenterer det-

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bromance
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Leser en del på KG at single damer i 40- og 50-årene regelrett drukner i menn som vil være sammen med dem. Også unge, høye og kjekke menn.

Er det virkelig sånn? Blir du sjekka opp på gata jevnlig og slik, som en del opplever? Og får du masse oppmerksomhet på byen og datingapper?

Og hvor mange av alle disse mennene er tilgjengelig for seriøse forhold?

Altså - det er ikke bare single kvinner som opplever dette da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Selv ganske så uattraktive damer har jo ikke noe problem med å få menn. Av den enkle grunn at det er en overflod av menn som ikke får damer.

Anonymkode: e6d91...2ca

Jaså? Hvem er det egentlig som sier dette? 

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Til dere som sliter- Jeg tror vekt har en del å si...jeg gikk ned 10-15 kilo da jeg ble singel og nå snur menn i alle aldre (20-30-40-50-osv) seg etter meg. Såpass at datteren min kommenterer det-

Jeg er normalvektig, ingen beilere uansett her.

Anonymkode: 62776...6b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Kan ikke si jeg sliter men opplever ikke å bli sjekket opp på tbanen, toget, osv. Menn kan smile til meg ja men drukner ikke i beilere. Til info er jeg slank, veltrent, fikser håret og sminke, men går ikke spesielt utfordrende kledd stort sett. De jeg får oppmerksomhet av mest er mannlige kollegaer som kjenner meg.  

Anonymkode: faa37...11e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle skrive nei, men joda, jeg får da oppmerksomhet, men ikke av den gjengen man skryter av akkurat. :ler: Så av normalt oppegående menn: nei. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå er jeg mann, men deler min erfaring fra dating og møte med damer

Selv har jeg holdt meg til den aldersgruppen siden jeg var rundt 30, fleste møtt igjennom tinder o.l. Og spurt de litt om dette, og da spesielt når det gjelder yngre menn. Og nesten samtlige var overrasket over hvor mye oppmerksomhet de fikk når de hoppet på dating igjen. Så så lenge man ikke er uvanlig uheldig med utseende og personlighet, så vil en kvinne i den alderen ha null problem med å få oppmerksomhet fra menn, hvis de vil og går inn for det 

Anonymkode: 880bc...d0f

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Opplever omtrent samme mengde interesse som tidligere i livet. «Drukner» ikke i beilere (er heller ikke singel), men får positiv oppmerksomhet og kommentarer direkte og via tredjeperson. Mer flørting etter 35 enn i yngre år, det er nok fordi jeg virker mer tilnærmelig og er trygg nok på meg selv til å være mer utadvendt. Det som har økt betraktelig er seksuell interesse fra menn betydelig under og over egen alder. Mulig jeg var mer seksuelt interessant for flertallet som 18-åring, men nå tar de faktisk kontakt, det var det mindre av før.

Anonymkode: 389a5...057

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...