Tabris Skrevet 10. mai 2024 #61 Skrevet 10. mai 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det gjør han ikke, men han synes synd i katten, er sta og har ikke peiling på kattens kosthold. Ts Anonymkode: 86bbd...0d5 Katten dør jo heller ikke av å få våtfor fra Meny en uke. Tror det kan være best om dere kommer til et godt kompromiss her. 1
Anonymbruker*** Skrevet 10. mai 2024 #62 Skrevet 10. mai 2024 Leste først "dyrepasser som urinerer på meg". 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #63 Skrevet 10. mai 2024 Kanskje det rett og slett må en god gammaldags telefonsamtale til? Hvor du forklarer hvorfor du ikke ønsker den maten. Ting blir ofte kort og harskt på melding. Jeg hadde også vurdert å nekte å betale 4000 i ettertid. Bill trukket fra vippsoppkravene. Anonymkode: 2f6ca...3ce 3
Ludovica- Skrevet 10. mai 2024 #64 Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): troller du? Du fremstiller det som om det er du som gjør kattepasseren en tjeneste. Det er omvendt. Kattepasseren gjør deg en tjeneste. Du må innrette deg, eller betale for et profesjonelt dyrehotell. Anonymkode: 543d8...7f2 Hvorfor det? Regner med at passeren her gjør det frivillig. Så når man selv av fri vilje sier ja til å passe et dyr bør man jo innrette seg etter det eier ønsker. Hvis man har et problem med det så får man heller la være å passe. 4
Myrmica Skrevet 11. mai 2024 #65 Skrevet 11. mai 2024 Her er det bare å betale med et smil, si takk for jobben, og innse at om du skal reise en annen gang, må du heller velge en kattepasser som kan litt mer om katt og fôring av dem. Kattepasseren gjør nok bare så godt hen kan. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #66 Skrevet 11. mai 2024 Anonymbruker*** skrev (17 timer siden): Leste først "dyrepasser som urinerer på meg". Haha men det stemmer jo, han pisser på ts og hennes beskjeder Anonymkode: 5430d...c77 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #67 Skrevet 11. mai 2024 Blåmonster skrev (22 timer siden): Kvinner avtaler virkelig ikke ting på forhånd.. snakket dere ikke samme og la en plan før du dro? Mener bestemt å ha sett "han" om kattepasser.. 🙄 Anonymkode: 3e5f1...a0c 1
katties Skrevet 11. mai 2024 #68 Skrevet 11. mai 2024 (endret) Synes synd på deg. Det er noe jævla dritt når folk driver sånn. Søsteren min hadde en hund. Hver eneste gang den var hos moren min ga hun den mat fra bordet, selv om søster sa at han fikk diaré av det. Det gjerde hverken hunden eller søsteren min en tjeneste. Evner de ikke å følge instruksjoner så kan de la være å ta på seg jobben med å passe dyret. Og, nei, ikke betal for mer og si at snart så må passerende selv ta regningen om dyret får helseproblemer, for du mater det ikke slik for morrosskyld. Var en gang moren min passa hunden i en måned. Ta søsteren min hentet så hadde den FEDME ifølge dyrlegen, fordi moren min syntes synd på den fordi hun kunne kjenne ribbeina, som er MENINGEN. Han måtte på slankekur pga hoft- og benproblemer etterpå... Endret 11. mai 2024 av katties 4
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #69 Skrevet 11. mai 2024 Nå har kattepasseren fått for seg at katten drikker for lite vann, og unnskyldte seg med at derfor må han gi den våtfor daglig. Katten drikker helt normalt og mer på varme dager. Jeg har hatt katten i snart 7 år og kjenner den bedre enn noen, og har hatt katt de siste 15 årene, så katt kan jeg! Jeg kommer nå til å si til kattepasseren at det koster 3400 med tannrens hos dyrlegen og 2300 for narkose i tillegg, så hvis han ikke stopper med denne overforingen av kattejunkfood, så må han betale veterinærregningen! Skal til veterinær når jeg kommer hjem for årlige vaksiner og tannsjekk. Ts Anonymkode: 86bbd...0d5 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #70 Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nå har kattepasseren fått for seg at katten drikker for lite vann, og unnskyldte seg med at derfor må han gi den våtfor daglig. Katten drikker helt normalt og mer på varme dager. Jeg har hatt katten i snart 7 år og kjenner den bedre enn noen, og har hatt katt de siste 15 årene, så katt kan jeg! Jeg kommer nå til å si til kattepasseren at det koster 3400 med tannrens hos dyrlegen og 2300 for narkose i tillegg, så hvis han ikke stopper med denne overforingen av kattejunkfood, så må han betale veterinærregningen! Skal til veterinær når jeg kommer hjem for årlige vaksiner og tannsjekk. Ts Anonymkode: 86bbd...0d5 Føler med deg, som eksemplet overfor med den moren og den hunden, er helt sjukt slitsomt med folk som skal overføre sine tanker og følelser på dyr, og handle deretter, de kan jo få for seg alt mulig. Anonymkode: 5430d...c77 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #71 Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Nå har kattepasseren fått for seg at katten drikker for lite vann, og unnskyldte seg med at derfor må han gi den våtfor daglig. Katten drikker helt normalt og mer på varme dager. Jeg har hatt katten i snart 7 år og kjenner den bedre enn noen, og har hatt katt de siste 15 årene, så katt kan jeg! Jeg kommer nå til å si til kattepasseren at det koster 3400 med tannrens hos dyrlegen og 2300 for narkose i tillegg, så hvis han ikke stopper med denne overforingen av kattejunkfood, så må han betale veterinærregningen! Skal til veterinær når jeg kommer hjem for årlige vaksiner og tannsjekk. Ts Anonymkode: 86bbd...0d5 Samtidig som du har betalt masse vipps-krav som har kommet inn? Anonymkode: 76305...7bd
katties Skrevet 11. mai 2024 #72 Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Nå har kattepasseren fått for seg at katten drikker for lite vann, og unnskyldte seg med at derfor må han gi den våtfor daglig. Katten drikker helt normalt og mer på varme dager. Jeg har hatt katten i snart 7 år og kjenner den bedre enn noen, og har hatt katt de siste 15 årene, så katt kan jeg! Jeg kommer nå til å si til kattepasseren at det koster 3400 med tannrens hos dyrlegen og 2300 for narkose i tillegg, så hvis han ikke stopper med denne overforingen av kattejunkfood, så må han betale veterinærregningen! Skal til veterinær når jeg kommer hjem for årlige vaksiner og tannsjekk. Ts Anonymkode: 86bbd...0d5 Ja, du må bare si at du betaler ikke for at de skal ødelegge helsa til katten din. Katter har instinkter: de drikker når de trenger det - man må bare ha vann tilgjengelig til dem, men de tar seg gjerne en tur til doen også (samme om rent vann er tilgjengelig). Så absolutt ingen grunn til våtfór. Irriterende å sitte i en situasjon der noen driver slik og man kan ikke bare fjerne dem umiddelbart og ta over selv 😔 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #73 Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Samtidig som du har betalt masse vipps-krav som har kommet inn? Anonymkode: 76305...7bd Har ikke betalt enda Ts Anonymkode: 86bbd...0d5
Kullsyrevann Skrevet 11. mai 2024 #74 Skrevet 11. mai 2024 Hadde jeg gitt katten masse ekstra snacks utenom föravtalen hadde jeg betalt det ut av egen lomme. Hvis hun syns han er så søt å vil feite han opp uten ditt samtykke kan hun betale for det selv. 2
lillevill Skrevet 12. mai 2024 #75 Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 10.5.2024 den 18.39): Jeg ønsker ikke at katten er på pensjonat da han ikke har det bra der. Han blir stresset og syk av smitte fra andre katter/skadet i slåsskamp og det ønsker jeg ikke. Ts Anonymkode: 86bbd...0d5 De lar vel ikke katter gå i samme rom? Vet man kan ha eget rom til katter. AnonymBruker skrev (På 10.5.2024 den 21.13): Det gjør han ikke, men han synes synd i katten, er sta og har ikke peiling på kattens kosthold. Ts Anonymkode: 86bbd...0d5 Kjente du personen fra før av da? Jeg vet folk kan overaske og at det er vanskelig å få til dyrepass. Men kan jo være lurt å alliere seg med en mer erfaren ung dyrepasser som gjør som du vil. Neste gang.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #76 Skrevet 12. mai 2024 lillevill skrev (46 minutter siden): De lar vel ikke katter gå i samme rom? Vet man kan ha eget rom til katter. Kjente du personen fra før av da? Jeg vet folk kan overaske og at det er vanskelig å få til dyrepass. Men kan jo være lurt å alliere seg med en mer erfaren ung dyrepasser som gjør som du vil. Neste gang. Han er naboen min og bor rett over gangen for meg. Låser katten ut og inn daglig og tømmer doen. Ts Anonymkode: 86bbd...0d5
lillevill Skrevet 12. mai 2024 #77 Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Han er naboen min og bor rett over gangen for meg. Låser katten ut og inn daglig og tømmer doen. Ts Anonymkode: 86bbd...0d5 Ja men jeg lurte på om du kjente han. Altså om du visste at han var så sta og lite villig til å høre på deg.
Traktor Skrevet 12. mai 2024 #78 Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 10.5.2024 den 18.42): Tusen kroner uken. Da trenger han kun å gå 5 skritt over gangen, låse seg inn hos meg, bytte vann/mat, plukke dritt ut av kassen hvis det er noe (som oftest er det ikke det, siden han går mest på do ute) og slippe ut katten og inn om kvelden hvis han ser katten. Er det fint vær ønsker katten å være ute både et og to døgn Ts Anonymkode: 86bbd...0d5 Ikke all verden det egentlig for å låse seg helt fra å reise bort i 4 uker.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #79 Skrevet 12. mai 2024 Kan du ikke bare si neste gang han ber om Vipps, at nå har du ikke råd til mer? Anonymkode: a649b...5f1 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #80 Skrevet 12. mai 2024 lillevill skrev (8 timer siden): Ja men jeg lurte på om du kjente han. Altså om du visste at han var så sta og lite villig til å høre på deg. Jeg kjenner han overfladisk slik som man gjør med naboer man snakker med i oppgangen, så visste ikke hvordan han var når det gjelder å mate katter. Han har hatt katt tidligere som måtte avlives fordi den var mannevond da han bet og klorte, ikke likte kos eller klapping. Min katt er helt motsatt så jeg skjønner han liker katten. Ts Anonymkode: 86bbd...0d5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå