Gå til innhold

Hvorfor vil jeg bare ha vanilje-sex med ny partner, jeg som egentlig er mer kinky?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en kvinne som anser meg som ganske seksuell, og litt into bdsm. Tenner veldig på å bli dominert, og det har vært noe så lenge jeg har vært seksuelt aktiv. Jeg var i et 10 års langt forhold, men husker vi hadde ganske kinky sex tidlig i forholdet, typ bli bundet fast osv. Med forrige jeg data ble dette også tatt opp ganske fort, og selv om vi aldri gjorde noe veldig kinky, så ble jeg veldig tent av at han var dominerende. 

Men nå har jeg møtt en ny fyr, en som er helt super. Jeg føler meg veldig trygg med ham, og alt er så naturlig og fint. Vi har hatt mange korte lunsj/kaffe-dates siden vi begge har barn, og bare fått mulighet til å overnatte med hverandre ca 3 ganger i løpet av 1,5 måned. Men da har vi hatt MYE sex de gangene vi har møttes, og det er kjempebra sex og jeg blir utrolig tilfredsstilt. Aldri opplevd å komme så mange ganger, og han er en skikkelig bra sexpartner. Men, jeg føler ikke den her trangen til at han skal dominere meg, og jeg har heller ikke så lyst å fortelle ham om disse fantasiene. Med han her så vil jeg gjerne være på toppen, noe jeg ALDRI har likt før. Så sexen vi har er veldig "vanilje" streit sex. Ingen (samtykkende) kveling, fastholding eller sånne andre kinky ting som jeg egentlig digger. Han dasker meg litt på rumpa, men that's it. 

Så hva er dette? Hvorfor vil jeg bare ha streit sex med han fyren? Jeg kjenner også på at jeg er redd for å bli litt kjedelig for ham, for flere av gangene vi haddr sex var det ganske "likt" - samme oppbygging og stillinger liksom. 

Er det noen andre kinky folk som har opplevd å møte noen man bare vil ha streit sex med? Er det sannsynlig at det endrer seg når vi blir bedre kjent? Det ville jo være kjedelig å ikke utforske min kinky side med ham på sikt, men han er ikke så veldig "dominerende" som type (men veldig sexy likevel!)

Anonymkode: 154ba...6b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser på meg selv som en «kinky» person. Alt skal prøves og det meste har blitt prøvd.

Allikevel faller jeg alltid tilbake til god, gammel vaniljesex. Det er det som gir mest nytelse. Det er det som føles best.

Det har også med at å være «kinky» kan handle om spenning og nyskjerrighet. Spenningen og nyskjerrigheten er jo nærmest borte fordi jeg har prøvd alt som er. Da står man igjen med den sexen som er best og det er «vanilje»😊

Anonymkode: faed2...c6d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje fordi det er spennende nok nå? At andre fantasier ikke har har trengt å finne sin plass enda? 

Anonymkode: a28ad...45f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker jo ikke som kinken handler om deg, men om å please en mann, siden du er redd for å være kjedelig.

Og dermed har du svaret ditt. 

Anonymkode: c4560...c96

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi du har møtt ekte kjærlighet. Dere har elskov, ikke kun sex

Anonymkode: 6d4ee...18d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Det virker jo ikke som kinken handler om deg, men om å please en mann, siden du er redd for å være kjedelig.

Og dermed har du svaret ditt. 

Anonymkode: c4560...c96

Ikke egentlig! 

Jeg er bare vant til å være og ha det litt mer spennende. Men handler mer om å please meg selv!

Ts

Anonymkode: 154ba...6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det vil snu seg fort tenker jeg. 

Riktig av han å skape trygghet i relasjonen for derretter å ta seg til rette. 

Anonymkode: 6c014...9b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du ikke trenger dominansleken? I alle fall ikke enda. Kanskje du rett og slett liker ham. Og føler deg tilfredsstilt? 

Du har kjempedeilig sex. Når det man har, er godt, trenger man ikke mer. Nyt det. 🙂

PS: Ikke vær redd for å være kjedelig. «Kjedelig sex» kan også være fantastisk for dere begge. Og hvis dere en gang i fremtiden har lyst på noe annet, ja, så kan dere jo prøve det da. Dere trenger jo ikke gjøre alt med en gang. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaniljesex skal være normen hos de som praktiserer en del kinky også, også sper man på med litt kinky greier når det er helg o.l. Tar litt tid å komme dit for noen, andre ikke. Ikke sikkert denne karen her er veldig kinky eller vant til det, det er ikke vanlig i de fleste forhold å drive med kvelning og å drive med mye fastholding akkurat.

Viktigste er en god tiltrekning, god kommunikasjon og at det er deilig. 

Fortell om fantasier du har med han om du kjenner du savner noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for innspill. Det føles riktig å vente med å fortelle om de fantasiene, ønsker ikke å ta dem inn i vårt sexliv nå, det ville vært unaturlig. Skal prøve å ikke tenke at det er kjedelig at vi har hatt ganske "lik" sex, de 12-13 gangene vi har hatt det hittil. Jeg blir jo sykt tilfredsstilt. Jeg tror bare jeg skal spørre ham litt mer om hva han liker, så jeg vet at jeg tilfredsstiller ham også, han er ikke den som gir sånn kjempetydelig uttrykk for hva han liker underveis i akten, og han er veldig opptatt av å tilfredsstille meg. Blir kåt bare jeg tenker på ham nå🫠

Ts

Anonymkode: 154ba...6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Takk for innspill. Det føles riktig å vente med å fortelle om de fantasiene, ønsker ikke å ta dem inn i vårt sexliv nå, det ville vært unaturlig. Skal prøve å ikke tenke at det er kjedelig at vi har hatt ganske "lik" sex, de 12-13 gangene vi har hatt det hittil. Jeg blir jo sykt tilfredsstilt. Jeg tror bare jeg skal spørre ham litt mer om hva han liker, så jeg vet at jeg tilfredsstiller ham også, han er ikke den som gir sånn kjempetydelig uttrykk for hva han liker underveis i akten, og han er veldig opptatt av å tilfredsstille meg. Blir kåt bare jeg tenker på ham nå🫠

Ts

Anonymkode: 154ba...6b5

Jeg vil egentlig anbefale deg å dryppe litt hint om hva du liker. Kanskje ikke akkurat nå. Men om ikke for lenge. Det å plutselig skulle komme med det kan også være skremmende og han kan oppleve en skuffelse over at du kanskje ikke er fornøyd med bare det dere har, selv om du er veldig fornøyd. Ikke at dere må utforske fantasiene nå. Og det er jo kun hvis han også ønsker. 

Anonymkode: a28ad...45f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg vil egentlig anbefale deg å dryppe litt hint om hva du liker. Kanskje ikke akkurat nå. Men om ikke for lenge. Det å plutselig skulle komme med det kan også være skremmende og han kan oppleve en skuffelse over at du kanskje ikke er fornøyd med bare det dere har, selv om du er veldig fornøyd. Ikke at dere må utforske fantasiene nå. Og det er jo kun hvis han også ønsker. 

Anonymkode: a28ad...45f

Lurt, takk for tips!

Anonymkode: 154ba...6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...