Gå til innhold

Hva ville du gjort om den du havnet i seng med ar gift?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis du hadde havnet i seng med noen, og så fikk du vite før akten, at vedkommende var gift og hadde barn. Hva hadde du gjort da? 

Anonymkode: 9c0df...8ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri havnet i en seng med noen jeg ikke kjente godt nok til å vite om de var gift og hadde barn. Men hvis det likevel skjedde hadde jeg spurt høyt og overrasket "Og hun synes det er greit at du gjør dette ?!?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kontaktet kona da jeg oppdaget dette i etterkant. Hun ble knust, men samtidig glad for at hun endelig hadde bevis da hun hadde mistenkt utroskap lenge, men han fikk henne til å føle seg gal for sine mistanker. Med barn inne i bildet var det heller ikke bare å gå på grunn av mistanker og usikkerhet følte hun. Hun endte forholdet når jeg fortalte om utroskapen. Hun ble heller ikke sint på meg (noe jeg egentlig var forberedt på at hun ville bli).

Anonymkode: badee...039

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke endret mitt syn på han. Har skjedd flere ganger.

Jeg er singel og har hatt flere ff siste årene som er gift. Mindre styr med dem og ingen forventninger om at det blir noe mer enn sex.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Da er dette uaktuelt for meg». Selv om jeg er enig i at det er mannen som har forpliktelser, ikke jeg, så er ikke det et svik jeg ønsker å bidra til. 

Anonymkode: e3863...768

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sagt takk for de rørende, gripende...og gått ut døra. Jeg bidrar ikke til utroskap. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg kontaktet kona da jeg oppdaget dette i etterkant. Hun ble knust, men samtidig glad for at hun endelig hadde bevis da hun hadde mistenkt utroskap lenge, men han fikk henne til å føle seg gal for sine mistanker. Med barn inne i bildet var det heller ikke bare å gå på grunn av mistanker og usikkerhet følte hun. Hun endte forholdet når jeg fortalte om utroskapen. Hun ble heller ikke sint på meg (noe jeg egentlig var forberedt på at hun ville bli).

Anonymkode: badee...039

Du er et godt medmenneske ❤️

Anonymkode: 93eca...8b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg gått fra vedkommende. Det er helt uaktuelt for meg å ha sex med en som er i et forhold. Har forlatt menn før pga det.

Anonymkode: 5c655...6b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært helt uaktuelt for meg. Hadde selvfølgelig kommet meg kjapt derfra. 

Anonymkode: b0548...258

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knullet henne selvsagt.

Anonymkode: fa826...b2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...