Gå til innhold

Ønsker noen råd om en hendelse


peivo

Anbefalte innlegg

Hei, min en av mine 3 av 4 leietakere begikk for en tid tilbake identitetstyveri mot utleier for så å sende 19 mail med trusler og bissare vrangforestillinger og psykotisk fremtreden (tilsvarende grov trussel). Snakket med huseier om det, og han benektet at det var hans email. I kort etterkant har hovedkontrakten blitt hevet, i lys av at 2 av 4 av de som bor her er direkte psykotisk. De 2 trakasserer hverandre hele tiden, snakker med seg selv hele tiden, og virker ikke tille å skille mellom fantasi og virkelig overhode.

Også har det vært innbrudd fra han ene, hvor jeg måtte fysisk inn i rommet (låst rom) til personen og hente tilbake stjålet objekt (tok bilder for å dokumentere forholdet) Dette gjør egentlig at det blir mer obvious, i lys av at han kommer fra plass hvor folk ble kastet ut pga narkotika og bevæpnet politi. Første vedkommende gjorde da han kom hit, var å bruke over 30 minutts samtale bare på å forsøke å få meg til å bruke narkotika - hvor bra det er, og det hjelper og er bra for en.... helt sinnsykt.

Glad kontrakten ble hevet da, men trenger råd i om det er verdt å anmelde alle 3 for grov trussel og å hente inn utleier som fornærmet

Er det verdt å anmelde dette? I og med at innholdet tilsier at det må være en av disse personene, og faktisk ingen andre.

Takk for svar

Endret av peivo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Send de ut av landet og kast nøkkelen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

_popcorn_, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...