Gå til innhold

Jeg er så kilen at det ødelegger mye av kosen før sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så kilen at det er et stort problem. 

Kan man bli bedre på dette? Han mener jo ikke kile meg, men jeg får frysninger og starter å le. Finns det noen tips og triks til å bli bedre? Spesielt kilen på magen, lårene, innsiden av lår. Berøring av underlivet går bra. 

Flere som er kilen? 

Anonymkode: d24b0...30a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha ja. «Ikke ta på meg» er visst noe jeg sier for ofte i senga… For meg funker det bedre at han er hardhendt enn forsiktig. Forsiktig blir tortur fir meg siden det kiler så ekstremt. 

Anonymkode: 01ce5...b52

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Haha ja. «Ikke ta på meg» er visst noe jeg sier for ofte i senga… For meg funker det bedre at han er hardhendt enn forsiktig. Forsiktig blir tortur fir meg siden det kiler så ekstremt. 

Anonymkode: 01ce5...b52

Samme her, bedre med hardhendt:) 

Anonymkode: d24b0...30a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, samme her... Deler av underlivet også egentlig. :P 

For min del hjelper det å stryke over de "utsatte" områdene før han tar der (funker f. eks. å bare gjøre rett ved siden av, eller litt mer før hvis jeg f. eks. er på do eller noe), gjerne litt hardt. Akkurat som jeg "slår av" noe av sensitiviteten/forbereder huden. :P Hahahaa, jada, jeg skjønner jo at jeg høres helt idiot ut altså. 

Ellers...
Dop er jo ikke en god løsning selvfølgelig.
Ehm.... Jo, at han er hardhendt selvfølgelig; iallefall i begynnelsen til jeg er "over det verste". Herlighet, dette blir jo bare verre og verre. ...ehm....
Hjelper også å bli klapset/klasket først. 
Klø meg der på forhånd/skrape med neglene funker også.
Å være veldig varm hjelper. Å være litt kald har motsatt effekt/gjør det verre.  
Ta hendene mine i nærheten av hans også.
Hmm, føler det er noe mer, men kommer ikke på det i farten, så jeg får evt komme tilbake til det.

Anonymkode: 0538e...f4e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.5.2024 den 6.00):

Haha, samme her... Deler av underlivet også egentlig. :P 

For min del hjelper det å stryke over de "utsatte" områdene før han tar der (funker f. eks. å bare gjøre rett ved siden av, eller litt mer før hvis jeg f. eks. er på do eller noe), gjerne litt hardt. Akkurat som jeg "slår av" noe av sensitiviteten/forbereder huden. :P Hahahaa, jada, jeg skjønner jo at jeg høres helt idiot ut altså. 

Ellers...
Dop er jo ikke en god løsning selvfølgelig.
Ehm.... Jo, at han er hardhendt selvfølgelig; iallefall i begynnelsen til jeg er "over det verste". Herlighet, dette blir jo bare verre og verre. ...ehm....
Hjelper også å bli klapset/klasket først. 
Klø meg der på forhånd/skrape med neglene funker også.
Å være veldig varm hjelper. Å være litt kald har motsatt effekt/gjør det verre.  
Ta hendene mine i nærheten av hans også.
Hmm, føler det er noe mer, men kommer ikke på det i farten, så jeg får evt komme tilbake til det.

Anonymkode: 0538e...f4e

Var mange gode tips:) takk:) 

Anonymkode: d24b0...30a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...