Gå til innhold

Bare jeg som synes det er rart at …


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På ene siden skal man ikke synes at man er bedre enn andre, ingen liker den personen, liksom. Men samtidig så må man anstrenge seg veldig for å ikke fornærme andre, som om de er helt awesome. Er det også slik at det er en ‘alle vet, men ingen snakker om det’-greie? At man synes at man er helt fantastisk, bare ikke snakk om det? 😅

Anonymkode: f2d73...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Janteloven osv. samtidig må en være ydmyk i relasjon med andre .

jeg hadde ikke orket en venn som satt å så seg i speilet hele tiden og ikke fikk nok av seg og sitt. Og meg meg flinke meg, jeg er best. 
folk som er seg selv er toppers. 
Det er hvordan en får andre til å føle seg en må tenke på 

Anonymkode: 9f49c...aa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...