Gå til innhold

Jeg har fått en elsker - hva nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han og jeg møttes på en datingplattform og fant raskt en seksuell kjemi. Begge vil ha noe ukomplisert men en fast elskerrelasjon da vi begge har mye i livet vårt om dagen. Også liker vi det samme i sengen. Møtte han i dag og det sa pang. Han vil vi skal møtes jevnlig og ha en "sommerflørt" og jeg er 100% med på at han vil jeg treffe masse fremover. Vi snakket i dag på både kjønnssykdommer og prevensjon, så der er vi all good.

Men så er jeg ny på dating etter skilsmisse og kjenner ikke helt hva jeg skal forvente. Betyr dette at vi fremdeles kan ligge med andre? Jeg har ikke noe behov på dette for å si det sånn når jeg har han, men aner ikke hva som ligger i det vi har.  Det skal nevnes at han er betraktelig yngre enn meg og jeg har barn, så her er det ikke noe press fra min side på noe mer.

 

Anonymkode: 1ece9...ebb

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Han og jeg møttes på en datingplattform og fant raskt en seksuell kjemi. Begge vil ha noe ukomplisert men en fast elskerrelasjon da vi begge har mye i livet vårt om dagen. Også liker vi det samme i sengen. Møtte han i dag og det sa pang. Han vil vi skal møtes jevnlig og ha en "sommerflørt" og jeg er 100% med på at han vil jeg treffe masse fremover. Vi snakket i dag på både kjønnssykdommer og prevensjon, så der er vi all good.

Men så er jeg ny på dating etter skilsmisse og kjenner ikke helt hva jeg skal forvente. Betyr dette at vi fremdeles kan ligge med andre? Jeg har ikke noe behov på dette for å si det sånn når jeg har han, men aner ikke hva som ligger i det vi har.  Det skal nevnes at han er betraktelig yngre enn meg og jeg har barn, så her er det ikke noe press fra min side på noe mer.

 

Anonymkode: 1ece9...ebb

Så herlig, vi er i samme båt. Tror jeg ville snakket litt med ham om forventninger til eksklusivitet. Det gjorde jeg med min 17 år yngre elsker, vi skal også møtes igjen for å si det sånn.

k48

Anonymkode: 165d3...0e5

  • Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så herlig, vi er i samme båt. Tror jeg ville snakket litt med ham om forventninger til eksklusivitet. Det gjorde jeg med min 17 år yngre elsker, vi skal også møtes igjen for å si det sånn.

k48

Anonymkode: 165d3...0e5

Å så bra det ikke bare er meg! Vi er virkelig i samme båt.

Den eksklusivetspraten er nok lur å ta ja, så slipper man noen misforståelser. For dette går jo to veier. KJenner at jeg er null interessert i å svipe på Tinder nå etter at jeg har møtt han, men aner ikke hva han tenker.

Anonymkode: 1ece9...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Å så bra det ikke bare er meg! Vi er virkelig i samme båt.

Den eksklusivetspraten er nok lur å ta ja, så slipper man noen misforståelser. For dette går jo to veier. KJenner at jeg er null interessert i å svipe på Tinder nå etter at jeg har møtt han, men aner ikke hva han tenker.

Anonymkode: 1ece9...ebb

Jeg hadde en liknende opplevelse for et år siden.. bare at han var på min alder. Da hadde vi ingen forventningsavklaring og han forsvant bare ut av livet mitt helt plutselig uten at jeg aner hvorfor. Det var fælt og tok litt tid å komme over. Elskeren jeg nå har funnet er mye mer åpen og kommer meg i forkjøpet rundt hvordan vi skal løse ting. Han lurer på hva jeg har lyst til å gjøre når vi skal tilbringe tid sammen. Mest sex og kos, men også matlaging og film f.eks. Han foreslår mye fint og er mye mer moden enn hva alderen skulle tilsi. Først var jeg skeptisk siden han er så ung, i utgangspunktet har yngre menn aldri interessert meg. Eksmannen min er 12 år eldre enn meg.. Denne unge mannen klarte å snike seg innunder huden min. Håper det blir en langvarig og deilig greie for både deg ts, og meg.

 

Anonymkode: 165d3...0e5

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han og jeg møttes på en datingplattform og fant raskt en seksuell kjemi. Begge vil ha noe ukomplisert men en fast elskerrelasjon da vi begge har mye i livet vårt om dagen. Også liker vi det samme i sengen. Møtte han i dag og det sa pang. Han vil vi skal møtes jevnlig og ha en "sommerflørt" og jeg er 100% med på at han vil jeg treffe masse fremover. Vi snakket i dag på både kjønnssykdommer og prevensjon, så der er vi all good.

Men så er jeg ny på dating etter skilsmisse og kjenner ikke helt hva jeg skal forvente. Betyr dette at vi fremdeles kan ligge med andre? Jeg har ikke noe behov på dette for å si det sånn når jeg har han, men aner ikke hva som ligger i det vi har.  Det skal nevnes at han er betraktelig yngre enn meg og jeg har barn, så her er det ikke noe press fra min side på noe mer.

 

Anonymkode: 1ece9...ebb

Når dere allerede har snakket om det meste så virker det merkelig på meg om dere ikke bare kan snakke om dette også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes knullevenner må være trofast.. altså av vi bare har hverandre🥰 Det gir bedre nytelse også, for da føler jeg at jeg har "rent mel i posen"😉

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg hadde en liknende opplevelse for et år siden.. bare at han var på min alder. Da hadde vi ingen forventningsavklaring og han forsvant bare ut av livet mitt helt plutselig uten at jeg aner hvorfor. Det var fælt og tok litt tid å komme over. Elskeren jeg nå har funnet er mye mer åpen og kommer meg i forkjøpet rundt hvordan vi skal løse ting. Han lurer på hva jeg har lyst til å gjøre når vi skal tilbringe tid sammen. Mest sex og kos, men også matlaging og film f.eks. Han foreslår mye fint og er mye mer moden enn hva alderen skulle tilsi. Først var jeg skeptisk siden han er så ung, i utgangspunktet har yngre menn aldri interessert meg. Eksmannen min er 12 år eldre enn meg.. Denne unge mannen klarte å snike seg innunder huden min. Håper det blir en langvarig og deilig greie for både deg ts, og meg.

 

Anonymkode: 165d3...0e5

Ung, yngre, umoden, bare at han var på din alder?  Forsto jeg rett her? 

Det høres ut som noe en ungjente kunne si, men ikke ei på 40-50.

Anonymkode: d7dd8...f20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ung, yngre, umoden, bare at han var på din alder?  Forsto jeg rett her? 

Det høres ut som noe en ungjente kunne si, men ikke ei på 40-50.

Anonymkode: d7dd8...f20

Han var trolig litt umoden (og kanskje jeg også😊), men jeg mente at fjorårets elsker var på min alder, altså midt i førtiårene. Den nye elskeren er ganske mye yngre. Egentlig var ikke dette et viktig poeng for meg, ville nok bare presisere at en yngre elsker ikke nødvendigvis er mer umoden…

Anonymkode: 165d3...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her... Noen spørsmål til i forhold til det å ha en elsker man er eksklusiv med:

Hvor ofte er det normalt å møtes? Når er det normalt å møtes? Hverdager eller helger? Er det normalt å overnatte eller blir det helt feil? Gjør man andre ting sammen enn bare å ligge og kose?

Vet at det kanskje er mange ulike svar her, men del gjerne.

Anonymkode: 1ece9...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

TS her... Noen spørsmål til i forhold til det å ha en elsker man er eksklusiv med:

Hvor ofte er det normalt å møtes? Når er det normalt å møtes? Hverdager eller helger? Er det normalt å overnatte eller blir det helt feil? Gjør man andre ting sammen enn bare å ligge og kose?

Vet at det kanskje er mange ulike svar her, men del gjerne.

Anonymkode: 1ece9...ebb

Du må spørre han.

Ville du likt at han spurte 100 fremmede damer på internett om hvordan kvinner fungerer, eller ville du likt at han spurte deg direkte - og trodde på det du sa?

Anonymkode: 963e2...366

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du må spørre han.

Ville du likt at han spurte 100 fremmede damer på internett om hvordan kvinner fungerer, eller ville du likt at han spurte deg direkte - og trodde på det du sa?

Anonymkode: 963e2...366

Jeg kommer nok til å spørre han, men spør i tillegg her inne slik at jeg skjønner hvordan andre gjør det.

Anonymkode: 1ece9...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

TS her... Noen spørsmål til i forhold til det å ha en elsker man er eksklusiv med:

Hvor ofte er det normalt å møtes? Når er det normalt å møtes? Hverdager eller helger? Er det normalt å overnatte eller blir det helt feil? Gjør man andre ting sammen enn bare å ligge og kose?

Vet at det kanskje er mange ulike svar her, men del gjerne.

Anonymkode: 1ece9...ebb

Det finnes ikke noe fasit på det.

Anonymkode: 1d932...ab8

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal kvinner liksom planlegge alt på forhånd, og ha forventninger om at det skal foregå slik og sånn, og så skal det gjøres sånn etter at vi har gjort slik osv...

Ting blir stort sett aldri akkurat slik man hadde sett for seg, eller tenkt at det skulle bli.

Hva med å bare senke skuldrene i forkant, og gjøre det som føles naturlig for dere der og da?

Anonymkode: b26ae...26a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle disse tingene er noe man finner ut av sammen. Det spiller ingen rolle hva andre gjør.

Anonymkode: ca75f...5dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.5.2024 den 22.24):

Så herlig, vi er i samme båt. Tror jeg ville snakket litt med ham om forventninger til eksklusivitet. Det gjorde jeg med min 17 år yngre elsker, vi skal også møtes igjen for å si det sånn.

k48

Anonymkode: 165d3...0e5

Samma her. Har en elskerinne som er 19 år yngre, og vi tok praten om ekslusivitet. Null stress, digger henne.

m45

Anonymkode: c940a...b30

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.5.2024 den 22.14):

Han og jeg møttes på en datingplattform og fant raskt en seksuell kjemi. Begge vil ha noe ukomplisert men en fast elskerrelasjon da vi begge har mye i livet vårt om dagen. Også liker vi det samme i sengen. Møtte han i dag og det sa pang. Han vil vi skal møtes jevnlig og ha en "sommerflørt" og jeg er 100% med på at han vil jeg treffe masse fremover. Vi snakket i dag på både kjønnssykdommer og prevensjon, så der er vi all good.

Men så er jeg ny på dating etter skilsmisse og kjenner ikke helt hva jeg skal forvente. Betyr dette at vi fremdeles kan ligge med andre? Jeg har ikke noe behov på dette for å si det sånn når jeg har han, men aner ikke hva som ligger i det vi har.  Det skal nevnes at han er betraktelig yngre enn meg og jeg har barn, så her er det ikke noe press fra min side på noe mer.

 

Anonymkode: 1ece9...ebb

Det høres ut som dette er en såpass uforpliktende relasjon der ingen part ønsker noe mer betydningsfult, så en skulle jo tro det betyr at en er fri til å søke andre relasjoner. Uansett er jo det noe dere må avklare dere imellom. 

Når det gjelder hva en kan forvente er jo det umulig å si. Litt av risikoen ved en relasjon tuftet på "lettvint morro" er jo at en gjerne ikke kan forvente så mye mer enn det og kanskje ikke ha så høye forventninger til partneren på andre måter heller. Samtidig; er det akkurat det en ønsker er jo ikke det en risiko :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvorfor skal kvinner liksom planlegge alt på forhånd, og ha forventninger om at det skal foregå slik og sånn, og så skal det gjøres sånn etter at vi har gjort slik osv...

Ting blir stort sett aldri akkurat slik man hadde sett for seg, eller tenkt at det skulle bli.

Hva med å bare senke skuldrene i forkant, og gjøre det som føles naturlig for dere der og da?

Anonymkode: b26ae...26a

Det handler nok ikke om at de er kvinner, men heller om at de er gamle og utdaterte, og at elskerne er yngre og heitere, og dermed må de eldste eie og kontrollere den yngre elskeren. Se bare her;

AnonymBruker skrev (På 9.5.2024 den 22.24):

Så herlig, vi er i samme båt. Tror jeg ville snakket litt med ham om forventninger til eksklusivitet. Det gjorde jeg med min 17 år yngre elsker, vi skal også møtes igjen for å si det sånn.

k48

Anonymkode: 165d3...0e5

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Samma her. Har en elskerinne som er 19 år yngre, og vi tok praten om ekslusivitet. Null stress, digger henne.

m45

Anonymkode: c940a...b30

Ingen unge lekre mennesker ville vært sååå opptatt av å sikre seg eksklusivitet.

Anonymkode: 963e2...366

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en elsker en periode og vi var enige om at det var nettopp det vi var. Etter en stund merket jeg han begynte å få følelser, så jeg brøt. Det er viktig å ikke blande kortene. For meg holdt det med han, og jeg tenkte ikke på å møte flere eller ha seksuell relasjon med flere. Du får tenke Etter hva det er som er dine behov, og hva du ser for deg om en stund. Er det et forhold på sikt? Eller en, eller flere faste elskere? Du har ingen meldeplikt til en elsker, for dere skal jo ikke ha en dyp relasjon. Men, beskytt deg selv så du ikke får noe du ikke ønsker. 

Anonymkode: c8c6c...416

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi treffes 2-3 ganger i uka. 

Vi er eksklusive og avklarte det fra første stund. 

Vi overnatter ikke og er ikke sammen offentlig, ellers er vi som kjærester når ingen ser på. Det skulle ikke være følelser involvert, men det kan se ut som vi har fått følelser begge to. Ingen av oss er helt klare for å ta det videre pr nå så da har vi det fint sånn her enn så lenge. 

Anonymkode: 455e4...719

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde alle som har noen de kaller elskere/elskerinner var i et forhold eller gifte, men her virker det som om de fleste er single? Da er man vel mer i et forhold, uforpliktende eller fast? Kaller man det elsker/elskerinne da? Jeg dømmer ingen om noen er i et annet forhold og skjønner at livet ikke er sort/hvitt. Bare litt nysgjerrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...