Gå til innhold

Kommer helt hjem seg inn i postkassen min?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har solgt noe på finn og skal sende via helthjem. Bor i blokk og vi har en rad med postkasser som vi åpner med egen chip. Jeg fikk beskjed av helthjem om å legge den i postkassen å gjorde det. Men begynner nå å lure på om budet kommer seg inn i postkassen min? Tenker det ikke er et problem da de uansett må åpne og lukke de for å levere pakker til meg. Men nå begynner hodet å spinne litt 😂 Burde jeg bare legge den under postkassen min heller? Eller kan jeg la den ligge? 

Anonymkode: f030f...aef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer an på om borettslaget har gitt nøkler til postkasseanlegget til Helthjem eller ikke. Har de ikke nøkler får de heller ikke åpnet. 

Anonymkode: f5c49...636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Har solgt noe på finn og skal sende via helthjem. Bor i blokk og vi har en rad med postkasser som vi åpner med egen chip. Jeg fikk beskjed av helthjem om å legge den i postkassen å gjorde det. Men begynner nå å lure på om budet kommer seg inn i postkassen min? Tenker det ikke er et problem da de uansett må åpne og lukke de for å levere pakker til meg. Men nå begynner hodet å spinne litt 😂 Burde jeg bare legge den under postkassen min heller? Eller kan jeg la den ligge? 

Anonymkode: f030f...aef

Det finner du fort ut. Får bare vente å se hva som skjer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker aldri de "flotte løsningene", for ting går som regel galt. Bruk heller den vanlige over disk-måten. 

Anonymkode: 6187d...800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helthjem benytter vel avisbudene som jobber nattestid. Da jeg var avisbud hadde vi kun nøkler for å komme oss inn i blokkene. Ikke til postkassene. Dette var dog før helthjems tid. Så kan jo ha endret seg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står ganske så tydelig på HeltHjem sine sider at de IKKE henter fra låste postkasser. 
Så jeg ville antatt at de ikke henter fra låste postkasser da... 
 

Anonymkode: c3ea9...17d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...