AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #61 Del Skrevet 14. mai 2024 Kanskje noen skal tømme søpla også detter det slike ting ut når de passerer din dør? Eller så er det en travel småbarnsmor som prøver å få med seg unger og utstyr ut døra, og mister ting på veien. Been there done that. Ville ikke overtenkt dette. Hvis det hadde vært en lapp med en beskjed, eller noe annet uhyggelig, ja - da bør man kanskje tenke seg om. Men halvspist sjokolade og brukte linser? Sannsynligvis tilfeldig. Kanskje ikke samme person engang. Anonymkode: 750c2...8c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #62 Del Skrevet 14. mai 2024 Menneskehandel. Anonymkode: 508bb...74b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #63 Del Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Menneskehandel. Anonymkode: 508bb...74b Er du seriøs nå? Mener du at noen tenker på å kidnappe meg for å selge meg til menneskehandel? Anonymkode: e3565...973 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #64 Del Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Er du seriøs nå? Mener du at noen tenker på å kidnappe meg for å selge meg til menneskehandel? Anonymkode: e3565...973 Ja. Dette er en vanlig teknikk som blir brukt når det gjelder menneskehandel. Anonymkode: 508bb...74b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #65 Del Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Ja. Dette er en vanlig teknikk som blir brukt når det gjelder menneskehandel. Anonymkode: 508bb...74b Hva går teknikken ut på da? For jeg skjønner ikke det? Anonymkode: e3565...973 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #66 Del Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ta bilde av nye ting som dukker opp, fjern det alltid, ta kontakt med politiet om det skjer flere ganger. Tenker at det kan faktisk være tilfeldig at noen har mista det, det har bare skjedd 2 ganger, selv om det virker litt for tilfeldig. Hadde begynt å bekymre meg om det skjedde 4-5 ganger Anonymkode: ae2a9...a86 Jeg hadde ikke fjerna det men slukket lyset og sett hvem som kom. Anonymkode: bbda6...bfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå