AnonymBruker Skrevet 12. mai #41 Del Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg skjønner ikke det med linsene....lå det to tørre kontaktlinser på matta? Eller mener du en pakke med linser, eller uåpnede linser inni de skålene? To brukte linser kan vel være noen som bare pillet de ut og slengte fra seg på vei hjem, også havnet de på matta di, eller at noen koster støv utfor sin dør men koster det av på matta di? Men ja ellers høres det ut som om noen sjekker at du er hjemme. Anonymkode: 7aad3...e92 Linsene var uåpnet inni skålene. Skummelt om noen tenker bryte seg inn da... Anonymkode: e3565...973 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai #42 Del Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Linsene var uåpnet inni skålene. Skummelt om noen tenker bryte seg inn da... Anonymkode: e3565...973 Innbruddstyver legger neppe uåpnede linsepakker rundt om på dørmattene. Noen har mistet den pakken og den havnet tilfeldigvis hos deg Anonymkode: 4a8fa...54b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai #43 Del Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Innbruddstyver legger neppe uåpnede linsepakker rundt om på dørmattene. Noen har mistet den pakken og den havnet tilfeldigvis hos deg Anonymkode: 4a8fa...54b Et ikke godt å si. Hadde det skjedd bare en gang kunne jeg tenkt at det var tilfeldig og noen hadde mistet det men når det har skjedd to ganger nå så klarer jeg ikke helt å se på det som tilfeldig? Anonymkode: e3565...973 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 13. mai #44 Del Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (På 9.5.2024 den 23.02): Det kan jo hende. Jeg bare synes at det virker litt usannsynlig at det skulle skje to ganger på rad og midt på min dørmatte? Naboen må jo også ha gått ganske nærme min dør også da for at tingene skulle havnet der de gjorde? Men altså, det er jo så klart ikke umulig heller da? Anonymkode: e3565...973 Allier deg med en nabo, som kan fjerne det som blir lagt på matten når du er vekke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #45 Del Skrevet 13. mai Er jo mulig at noen har mistet det i nærheten av døren din, og så har noen trodd at det var dine, og lagt de der.. Anonymkode: 058f4...fc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #46 Del Skrevet 13. mai Du kan ringe politiet. Høre om de har hørt om det før i forbindelse med innbrudd. Be de varsle deg hvis de hørerbom det i forbindelse med innbrudd. Spør om naboene dine kan følge med. Anonymkode: bbda6...bfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #47 Del Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er jo mulig at noen har mistet det i nærheten av døren din, og så har noen trodd at det var dine, og lagt de der.. Anonymkode: 058f4...fc4 Kontaktlinser og sjokolade? Nei det er ikke tilfeldig Anonymkode: bbda6...bfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #48 Del Skrevet 13. mai Jeg betaler mange hundre kroner for linsene mine så ville ikke kastet andre sine linser. Jeg ville hørt med noen andre i etasjene over. Anonymkode: a71ed...5b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #49 Del Skrevet 13. mai Honey Dew skrev (22 minutter siden): Allier deg med en nabo, som kan fjerne det som blir lagt på matten når du er vekke. Kanskje det er naboen som sjekker... Hos oss har vi akkurat sånne naboer. Anonymkode: d17d1...9f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #50 Del Skrevet 13. mai Linser er da helt innafor å spørre naboen om. Bruker linser selv og hvis jeg hadde mistet et uåpnet par hadde jeg satt pris på å få dem tilbake - og jeg hadde ikke tenkt du var rar om det ikke var mine og du spurte om det. Hvis det skjer flere ganger bør du ringe politiet, ja. Ikke for å anmelde, men for å høre hva de tenker. Det kan være tilfeldig, og det kan være noen som planlegger innbrudd. Politiet er klar over slike taktikker og vil nok kunne gi deg råd. Om ikke politiet kan hjelpe, kan du eventuelt sette opp et kamera. Gjerne et synlig et. Anonymkode: f6bc3...f6a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #51 Del Skrevet 13. mai Da ville jeg ha tulla litt med lys. Latt det ligge der en stund osv. Slik at evnt de som vil bryte seg inn inser at det kan være litt risiko. Vi hadde noen på døra her mellom min man dro på jobb og jeg skulle dra. Det falt ned en papirlapp med litt avis tekst på ukjent språk. Så jeg dytta den på plass igjen. Slapp unna Anonymkode: 2d296...678 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #52 Del Skrevet 13. mai Honey Dew skrev (10 timer siden): Allier deg med en nabo, som kan fjerne det som blir lagt på matten når du er vekke. Ja, det er nok lurt. Men er det innafor å spørre naboer om det når jeg ikke kjenner de egentlig? Har bare så vidt sagt ett kjapt hei i det vi har gått forbi hverandre i gangen. AnonymBruker skrev (9 timer siden): Da ville jeg ha tulla litt med lys. Latt det ligge der en stund osv. Slik at evnt de som vil bryte seg inn inser at det kan være litt risiko. Vi hadde noen på døra her mellom min man dro på jobb og jeg skulle dra. Det falt ned en papirlapp med litt avis tekst på ukjent språk. Så jeg dytta den på plass igjen. Slapp unna Anonymkode: 2d296...678 Hm okei. Anonymkode: e3565...973 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #53 Del Skrevet 13. mai Du kan informere styret, tipse politiet og generelt bare følge litt med. Mest sannsynlig er det test for å se om du er hjemme. Kriminelle eller noen som har baktanker. Skjer det igjen så tar du bilde og lagrer det i tilfelle det skjer flere ganger. Plukk det opp og kast det. Hvem mister liksom dyre linser. Anonymkode: ff6f2...154 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #54 Del Skrevet 13. mai Linsene kan være et tegn på at de følger med 👀 Anonymkode: 99aff...0a9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #55 Del Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Du kan informere styret, tipse politiet og generelt bare følge litt med. Mest sannsynlig er det test for å se om du er hjemme. Kriminelle eller noen som har baktanker. Skjer det igjen så tar du bilde og lagrer det i tilfelle det skjer flere ganger. Plukk det opp og kast det. Hvem mister liksom dyre linser. Anonymkode: ff6f2...154 Hva mener du med "noen som har baktanker"? Hvilke andre ting enn å bryte seg inn tror du noen kunne tenkt på? Anonymkode: e3565...973 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #56 Del Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (På 9.5.2024 den 22.01): Så ubehagelig. Håper ikke det er det. Men som nevnt så bor jeg jo i blokk da, er det ikke litt uvanlig å bryte seg inn i en leilighet i en blokk? Naboene mine vil jo lett høre det i tillegg til at hoveddøren inn til blokken også er låst på natten. Anonymkode: e3565...973 Kan du stole 100% på naboene da? Anonymkode: 9ca45...68d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #57 Del Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Linsene kan være et tegn på at de følger med 👀 Anonymkode: 99aff...0a9 Og sjokolade at de syns du er søt. Anonymkode: bbda6...bfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #58 Del Skrevet 13. mai Her jeg bor var det noen som hadde hatt innbrudd i bilene sine, de hadde også vert på dørene til folk å lagt ting fra bilene for å se om det var folk hjemme. Ene plassen var det vel en linsepakke, et annet sted låg det en pakke røyk Anonymkode: 787fc...4ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #59 Del Skrevet 13. mai Skjedd noko meir? Anonymkode: fed2c...7d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #60 Del Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (På 9.5.2024 den 21.50): Jeg har nettopp flyttet inn i en blokk og to ganger nå har jeg opplevd at det har lagt to helt tilfeldige ting på dørmatten min. Første gang tenkte jeg ikke så mye over det, tenkte kanskje noen bare hadde mistet når de gikk forbi eller lignende. Men i dag så hadde det skjedd igjen. Første gang var det en åpnet sjokolade og denne gangen var det to linser (sånne man bruker i stedet for briller altså). Så det gir jo ikke akkurat mening? Det er jo ikke sikkert at det faktisk er noen som har lagt tingene der da, men det var min første tanke nå når det har skjedd to ganger? Hva tror dere greia er? Hvorfor legge ting på noens dørmatte? Sikkert ingenting å bry seg om sånn egentlig da men jeg føler nesten det er litt ubehagelig likevel? Anonymkode: e3565...973 Løsning: Heng en lapp på døren med store bokstaver: I'm watching you! Jeg kødder ikke! Enkel løsning som gjør at folk blir litt nervøse, de vet jo ikke om du har montert noe som filmer dem utenfor døra di. Tipper det blir slutt på at ting ligger på dørmatta da. Anonymkode: 16506...b25 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå