Gå til innhold

ønsker nye pupper før skolestart


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ønsker å ta et brystløft før jeg begynner på skolen til høsten. Puppene mine henger ganske langt ned, det er helt forferdelig og jeg har så lav selvtillit pga det. Er sykt lei. Har alltid hatt hengepupper men etter jeg har gått ned i vekt er det så ille at jeg ikke vil møte folk. Har penger til det. Men har fått sommer turnus på et sykehjem og aner ikke hvordan jeg skal fortelle sjefen. Men samtidig trenger jeg de pengene. Hvordan jobb kan jeg søke på og hva skal jeg gjøre?? Moren min skjønner ingenting og sier jeg er perfekt og at jeg må jobbe blablabal men det handler om hvordan JEG føler meg 

Anonymkode: 20bf0...a53

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du trenger samraleterapi. Ikke nye pupper.

Anonymkode: 5f110...989

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang nedetid er det og har du råd til å selv om du dropper sommerjobben? 

Anonymkode: bbf08...d35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du?

Kroppen forandrer seg hvis du ikke er utvokst, så da bør du vente i såfall.

Jeg har alltid hatt sprettpupper og er veldig fornøyd, så jeg kan ikke forestille meg hvordan det er å være misfornøyd med brystene sine.

Anonymkode: ae1a0...044

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent i det minste med brystløftet til du er ferdig med sommerjobben, for det tar lang tid før du kan utføre tunge løft etter inngrepet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du plager av brystene annet enn kosmetisk? Hvis ikke får du nok ikke sykemelding. Er nok en nedetid på 2-4 uker.

Anonymkode: 173e1...d53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du trenger samraleterapi. Ikke nye pupper.

Anonymkode: 5f110...989

Nei det gjør jeg ikke. Hva faen

 

ts

Anonymkode: 20bf0...a53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvor gammel er du?

Kroppen forandrer seg hvis du ikke er utvokst, så da bør du vente i såfall.

Jeg har alltid hatt sprettpupper og er veldig fornøyd, så jeg kan ikke forestille meg hvordan det er å være misfornøyd med brystene sine.

Anonymkode: ae1a0...044

Jeg er 20 år gammel. Tror de har vokst mer enn nok? Uansett så er du så heldig som er fornøyd! Har over 40cm med heng

Anonymkode: 20bf0...a53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pastpresent skrev (2 timer siden):

Vent i det minste med brystløftet til du er ferdig med sommerjobben, for det tar lang tid før du kan utføre tunge løft etter inngrepet. 

men da er det ikke lenge til skolestart. Og vil være med på ALT. Tror nedetiden er på 2-3 uker 

Anonymkode: 20bf0...a53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvor lang nedetid er det og har du råd til å selv om du dropper sommerjobben? 

Anonymkode: bbf08...d35

Ja har råd om jeg dropper. Men skulle gjerne funnet en annen jobb som er sittestillende.

Anonymkode: 20bf0...a53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er voksen og har penger til det, så ser ikke jeg problemet med at du gjør det 🤔 Din kropp - ditt valg 😊 Men jeg hadde ventet til etter sommeren, hvis du skal jobbe 😊

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde definitivt gjort det i starten av skolesemesteret eller mot slutten av sommerferien. Mange skader seg på ferie eller i fylla når de er unge og ville. Var noen som knakk foten under fadderuka da jeg studerte, eller hadde gjort noe da de var i syden. Helt normalt 😂 Har du tatt ut ferie? Kombiner det med å si opp stillingen slik at du har fri noen uker før skolen starter? 

Kjør på. Livet er kort. Google etter de beste kirurgene på brystløft i ditt område og book konsultasjoner. Hvis vektnedgang og livsstil er permanent, så blir ikke brystene fastere igjen. Å trene brystmuskulaturen kan bare gjøre så mye. 

Brystløft er noe helt annen en silikon, du blir ikke syk av å sette fremmedlegemer i kroppen. Men hvis du skal ha barn må du nesten forvente at du kan ende opp å miste resultatet av brystløftet. Eller at du må gjøre noe på nytt for å bli like fornøyd. 

Drit i moralistene her inne. Det viktigste er at du føler deg bra. Men for all del, helst gå for noen anerkjente som har arbeidet med det i flere år. 

  • Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ja har råd om jeg dropper. Men skulle gjerne funnet en annen jobb som er sittestillende.

Anonymkode: 20bf0...a53

Ikke sikkert du klarer å jobbe i nedetiden uansett. Men telefonsalg og norsk gallupp er stillesittende (men kjedelig). Resepsjon på treningssenter kanskje…

Anonymkode: bbf08...d35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kullsyrevann skrev (5 minutter siden):

Hadde definitivt gjort det i starten av skolesemesteret eller mot slutten av sommerferien. Mange skader seg på ferie eller i fylla når de er unge og ville. Var noen som knakk foten under fadderuka da jeg studerte, eller hadde gjort noe da de var i syden. Helt normalt 😂 Har du tatt ut ferie? Kombiner det med å si opp stillingen slik at du har fri noen uker før skolen starter? 

Kjør på. Livet er kort. Google etter de beste kirurgene på brystløft i ditt område og book konsultasjoner. Hvis vektnedgang og livsstil er permanent, så blir ikke brystene fastere igjen. Å trene brystmuskulaturen kan bare gjøre så mye. 

Brystløft er noe helt annen en silikon, du blir ikke syk av å sette fremmedlegemer i kroppen. Men hvis du skal ha barn må du nesten forvente at du kan ende opp å miste resultatet av brystløftet. Eller at du må gjøre noe på nytt for å bli like fornøyd. 

Drit i moralistene her inne. Det viktigste er at du føler deg bra. Men for all del, helst gå for noen anerkjente som har arbeidet med det i flere år. 

Åhh! Beste svaret ever. Endelig noen som forstår og gir fine råd. Det beste blir nok å jobbe, så får jeg ta op mot slutten av sommeren. Så enig med deg! Er bare veldig redd for å gå glipp av ting og å føle meg dårlig. Skal ta reiselivlinje ved en folkehøyskole, så krysser fingrene for at d ikker er fullt kjør de første ukene

Anonymkode: 20bf0...a53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ebbeliten skrev (16 minutter siden):

BH funker. 

🖕🖕🖕🙄!

ts

Anonymkode: 20bf0...a53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mardina skrev (22 minutter siden):

Hvis du er voksen og har penger til det, så ser ikke jeg problemet med at du gjør det 🤔 Din kropp - ditt valg 😊 Men jeg hadde ventet til etter sommeren, hvis du skal jobbe 😊

Takk! Enig med deg. Blir å vente til jeg er ferdig med jobben🥰lurt med litt extra penger når man skal flytte hjemmefra

Anonymkode: 20bf0...a53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Åhh! Beste svaret ever. Endelig noen som forstår og gir fine råd. Det beste blir nok å jobbe, så får jeg ta op mot slutten av sommeren. Så enig med deg! Er bare veldig redd for å gå glipp av ting og å føle meg dårlig. Skal ta reiselivlinje ved en folkehøyskole, så krysser fingrene for at d ikker er fullt kjør de første ukene

Anonymkode: 20bf0...a53

Du folkehøyskole er helt perfekt. Det kan være noe som er obligatorisk. Men du skal gå i klasse med folk som går til timen i pysjbukse å bustete hår. Det er gratis mat, kort vei til soverom og undervisning, og du skal egentlig ta et friår med personlig utvikling. Jeg har gått på folkehøyskole. Slakkeste året i mitt liv. 

Hvis du er veldig ung (typ 18/19/ starten av tjueårene) kan det hende brystene fortsetter å vokse. Men hvis du har gått fra lubben tenåring til slank ung voksen, så er det stor sjans for at du ikke legger så veldig på deg i brysområdet igjen. Kanskje hvis du starter på eller endrer hormonell prevensjon. Men du skal tross alt stramme opp brystvevet. 

En kirurg kan også gi deg en ærlig vurdering om hvor du ligger i løypa. Om de faktisk henger så mye som du tror osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Takk! Enig med deg. Blir å vente til jeg er ferdig med jobben🥰lurt med litt extra penger når man skal flytte hjemmefra

Anonymkode: 20bf0...a53

Lykke til 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man ikke helserefusjon e.l. hvis man har en viss mengde heng da? Eller dekt kirurgi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...