Gå til innhold

Trenger råd og tips fra dere som jobber i barnehage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er konfliktsky og redd av meg. Jeg veit st det er feigt, man kan ikke noe for st jeg er så sjenert og redd. Jobber som barne- og ungdomsarbeider. Opplever stadig å bli kritisert av en ansatt på en annen avdeling. Det skjer hver gang vi er ute sammen, pågått en god stund. Jeg har latt som jeg ikke bryr meg. Men nå orker jeg ikke mer stikk og kritikk.
 

Hvem tar man det opp med? På min jobb er man sykelig opptatt av riktig tjenestevei, men blir ikke fortalt hva det er. Hva er riktig tjenestevei? Pedleder, (har 2 av dem på egen avdeling), styrer, verneombud eller min tillitsvalgt? Hjelper i hvert fall ikke å gå til den det gjelder, det har mange før meg erfart at ikke nytter. Da blir det bare verre.

Anonymkode: 7b777...8fe

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Jeg er konfliktsky og redd av meg. Jeg veit st det er feigt, man kan ikke noe for st jeg er så sjenert og redd. Jobber som barne- og ungdomsarbeider. Opplever stadig å bli kritisert av en ansatt på en annen avdeling. Det skjer hver gang vi er ute sammen, pågått en god stund. Jeg har latt som jeg ikke bryr meg. Men nå orker jeg ikke mer stikk og kritikk.
 

Hvem tar man det opp med? På min jobb er man sykelig opptatt av riktig tjenestevei, men blir ikke fortalt hva det er. Hva er riktig tjenestevei? Pedleder, (har 2 av dem på egen avdeling), styrer, verneombud eller min tillitsvalgt? Hjelper i hvert fall ikke å gå til den det gjelder, det har mange før meg erfart at ikke nytter. Da blir det bare verre.

Anonymkode: 7b777...8fe

Føler med deg, det høres forferdelig ut å ha det slik!