Gå til innhold

Mary-Jane og livet som det er


Harnoejegvilsi

Anbefalte innlegg

Jeg ser en Mary Jane på snap. Begynte å følge henne, men måtte avfølge for hun oppdaterer virkelig hele dagen. Hva er egentlig budskapet hun prøver vise sånn bortsatt fra at hun oppdaterer konstant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Usikker på budskapet. Det drukner liksom i 9748 snapper hver eneste dag. Hører bare noen glimt innimellom. At hun er blakk, at hun klarer alt selv og aldri får noe hjelp, at kattene går på kjøkkenbenken og ikke minst daglig sykdomsprat.

Mulig det ikke stemmer lenger. Har ikke sett innom siden jul. Orker ikke pust&pes,  gyngende kamera og videoer av at hun renser øra.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyyoda skrev (15 timer siden):

Usikker på budskapet. Det drukner liksom i 9748 snapper hver eneste dag. Hører bare noen glimt innimellom. At hun er blakk, at hun klarer alt selv og aldri får noe hjelp, at kattene går på kjøkkenbenken og ikke minst daglig sykdomsprat.

Mulig det ikke stemmer lenger. Har ikke sett innom siden jul. Orker ikke pust&pes,  gyngende kamera og videoer av at hun renser øra.

Er bra oppsummert. Og tygging. Er jo null innhold, bare kamera oppi ansiktet hele dagen som følger (og beveger seg og bråker ekstremt mye, vondt å prøve å se på) hvert skritt hun tar eller hver meter hun kjører. 

Får litt angst/kvelende følelse av å se. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun legger ut ALT utenom når hun sover eller sitter på dass tror jeg. Det er altfor mye til at jeg orker å følge henne. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville91 skrev (5 timer siden):

Hun legger ut ALT utenom når hun sover eller sitter på dass tror jeg. Det er altfor mye til at jeg orker å følge henne. 

Litt som Isabel Raad, da. Bortsett fra at IR deler fra toalettet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er definitivt enormt mye snapping uten innhold. Litt «bilkræsj» den kontoen der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg følger hun. Hun virker og være en koselig og kreativ dame og det er moro å se de fine dyrene. 
 

Nå har jeg en forkjærlighet til og følge snappere og de på insta som har hunder og katter 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...