Gå til innhold

Får jeg plass ti kofferter i en toyota yaris?


Mina123l

Anbefalte innlegg

Vi skal ha leiebil i Spania. Vi har med oss 3 kofferter. Er det noen som har toyota yaris og vet om det bli plass i bagasjerommet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer jo helt an på hvor store kofferter dere har.

Anonymkode: 6a7da...934

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs litt hvor mange passasjerer og hvor store koffertene er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men plass til 3 kofferter i bagasjen kan dere bare glemme. Tre trillekofferter går. Jeg tipper 1-2 kofforten av stor størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får plass til 2 "vanlige" kofferter + en kabinkoffert. Om man legger ned ett av baksetene går det med flere.

Anonymkode: 373ef...aba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Yaris og får plass til en stor reisekoffert i baggasjerommet og til en stor koffert pluss en medium i baksetet.

Anonymkode: a21ec...d27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare å sjekke målene på bagasjerommet og måle koffertene. Du får du svaret

Anonymkode: f4d2b...f1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo også an på hvor mange dere er? Er det fire voksne/tenåringer, er det småunger med barnesete? Tre svære kofferter går absolutt ikke i bagasjerommet på en Yaris. Er dere bare to i bilen er det null problem uansett siden det er bare å sette kofferter også i baksetet, men er baksetet fullt av folk trenger dere rett og slett en større bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er 4 stk. 1 ungdom og et barn på pute i baksetet... må kanskje gå for en større bil da... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Mina123l said:

Vi er 4 stk. 1 ungdom og et barn på pute i baksetet... må kanskje gå for en større bil da... 

Tviler på at det vil gå ja... Kan dere kanskje pakke sammen og dermed ha færre kofferter?

Anonymkode: a21ec...d27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville hatt store utfordringer med å fått med min en baggasje i  en Yaris.  Det er en liten bil for ikke er laget for en familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mina123l skrev (11 timer siden):

Vi er 4 stk. 1 ungdom og et barn på pute i baksetet... må kanskje gå for en større bil da... 

10 kofferter!? Da må ungdommen ha en på fanget, en foran seg, passasjeren foran også, og en eller to imellom barna. Pluss bagasjerom 

Anonymkode: 005a6...110

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har både sovet i en Yaris og fraktet en stor sofa. Det er utrolig hva man får plass til i en Yaris.

Men det kommer som flere har sagt an på hvor mange passasjerer dere er og hvor store koffertene er.

Er dere bare to, så kan baksetene legges ned og da får dere plass til mer enn bare 3 kofferter.

Men om baksetene er tatt av passasjerer, så får dere ikke plass til 3 medium kofferter. Knapt nok 1 medium koffert. Maks 2 små kofferter. Bagasjerommet er lite, veldig lite.

Anonymkode: bd6d2...749

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørsmålet er vel heller om du får plass til en toyota yaris i ti kofferter.

Anonymkode: e0642...32d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.5.2024 den 22.56):

Spørsmålet er vel heller om du får plass til en toyota yaris i ti kofferter.

Anonymkode: e0642...32d

Ja, det tror jeg, hvis koffertene er av den større typen. 😄

Anonymkode: 83cca...7e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...